Jos kerran miehet tykkää lihavista
naisista, minkä takia lähes kaikki tuntemani lihavat naiset ovat sinkkuja? Eivätkö lihavat halua sitoutua, vaan viettävät mieluummin "villiä ja vapaata" elämää? Tarkemmin ajateltuna yksikään tuntemani lihava nainen ei edes seurustele vakavasti...
Ja minkä takia kaikki tuntemani lihavat naiset ovat ikuisella laihdutuskuurilla? Missä on se kuuluisa hyvä itsetunto ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on?
Vai ovatko kaikki tuntemani lihavat naiset todellakin vain poikkeuksia...
Kommentit (46)
joten pidän sinulle peukkuja!
Jopa tupakoijilla ja juopoilla on miehiä. Maailma on eriskummallinen paikka.
itseäni 10 vuotta nuoremman, hoikan ja komean miehen kanssa. Ja on tavattu kun olin jo ylipainoinen. Ei näytä läski haittaavan aina eikä ikäkään :)
Siis sehän on oikeastaan vähän groteskin näköinen höttökasa. Näyttää ihan vauvan ihrapehvalta. Haha. Yes. Muy sexy.
Mistä ihmeestä tälläinen oikein kumpuaa? Ei kaverini tai minä kyllä käännä katsettaan jos punkero kävelee kadulla ohi, kunnostaa huolta pitävä nainen kyllä kääntää päät.
Mies
Sporttiset naiset ovat ehkä kivoja katsella, mutta olemuksesta paistaa neuroottisuus. Jos ei olla urheilemaan menossa tai sieltä tulossa, niin aina pitää mennä suorittamaan jotain.
Minä olen naimisissa ja hän ei. Kumpikaan ei tietääkseni laihduta.