Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kerran miehet tykkää lihavista

Vierailija
24.09.2012 |

naisista, minkä takia lähes kaikki tuntemani lihavat naiset ovat sinkkuja? Eivätkö lihavat halua sitoutua, vaan viettävät mieluummin "villiä ja vapaata" elämää? Tarkemmin ajateltuna yksikään tuntemani lihava nainen ei edes seurustele vakavasti...

Ja minkä takia kaikki tuntemani lihavat naiset ovat ikuisella laihdutuskuurilla? Missä on se kuuluisa hyvä itsetunto ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on?

Vai ovatko kaikki tuntemani lihavat naiset todellakin vain poikkeuksia...

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehistä 58 prosenttia oli ylipainoisia ja naisista 43 prosenttia, mikä on suunnilleen sama määrä kuin viime vuonna."

Vierailija
22/46 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2012 klo 15:42"]

kaduilla niin pullukoita naisia näkee kävelemässä miesten, usein jopa hoikkien sellaisten kanssa, eli mitenkään kategorista tuo ei voi olla että lihavat naiset olisi sinkkuja.

[/quote]

Todennäköisesti se nainen on ollut hoikka kun on avioiduttu..... Nyt jos tapaisivat tilanne voisi olla ihan toinen. Näitä ei oikein voi laskea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta heitä ja meitä on ihan kaikenlaisissa elämäntilanteissa ja kaiken ikäisiä.

Vierailija
24/46 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänkin on ollut naimisissa elämänsä aikana. Tunnen myös varmaan 28 hyvin lihavaa naimisissa tai suhteessa olevaa naista.

Kaikki eivät ole ikuisella laihdutuskuurilla mutta moni yrittää nykyään laihduttaa terveytensä takia.

Itse olen myös naimisissaoleva, lihava ja toivon laihtuvani terveyden takia. Ehkä ikäkin vaikuttaa, itse olen jo liki 50v.

Vierailija
26/46 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla, että ikä vaikuttaa. Olen nuori (35), ja nämä tuntemani lihavat ovat myös nuoria. Ehkäpä se lihavien kuuluisa itsetunto tulee vasta iän myötä.

Tykkäävätkö vanhemmat miehet enemmin lihavista vanhemmista naisista, kun taas nuoremmat miehet tykkää nuoremmista ja laihemmista naisista?

Vierailija
27/46 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisista, minkä takia lähes kaikki tuntemani lihavat naiset ovat sinkkuja? Eivätkö lihavat halua sitoutua, vaan viettävät mieluummin "villiä ja vapaata" elämää? Tarkemmin ajateltuna yksikään tuntemani lihava nainen ei edes seurustele vakavasti... Ja minkä takia kaikki tuntemani lihavat naiset ovat ikuisella laihdutuskuurilla? Missä on se kuuluisa hyvä itsetunto ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on? Vai ovatko kaikki tuntemani lihavat naiset todellakin vain poikkeuksia...

yleensä ihan yksi mies? Ja sen löytyminen on kiinni monesta muustakin kuin painosta??? Paitsi niillä joilla koko elämä ja kaikki on kiinni vain ja ainoastaan painosta- heitäkin tuntuu olevan.

Sekin on täällä omistuista et tän palstan mukaan on olemassa vain ylisuuria löllöjä ja alipainoisia ja sitten pieni joukko täydellisiä ihmisiä... Mun kokemus on et täydellisiä ei ole yhtään, ja suurin osa on normaalipai nossa tai hiukan yli/ali.

Vierailija
28/46 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaduilla niin pullukoita naisia näkee kävelemässä miesten, usein jopa hoikkien sellaisten kanssa, eli mitenkään kategorista tuo ei voi olla että lihavat naiset olisi sinkkuja.

Vierailija
29/46 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän vain oman kokemukseni siitä, että mies pitää minusta kaiken kokoisena, mutta on toki myötäiloinnut laihtumisestani.

En laihduta siksi, että inhoaisin itseäni vaan pysyäkseni hengissä. Itsetunto tulee varmasti iän myötä. Ei minua vaivaa muiden ajattelumaailma.

110-85kg 42v

Vierailija
30/46 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänkin on ollut naimisissa elämänsä aikana. Tunnen myös varmaan 28 hyvin lihavaa naimisissa tai suhteessa olevaa naista. Kaikki eivät ole ikuisella laihdutuskuurilla mutta moni yrittää nykyään laihduttaa terveytensä takia. Itse olen myös naimisissaoleva, lihava ja toivon laihtuvani terveyden takia. Ehkä ikäkin vaikuttaa, itse olen jo liki 50v.

tykkää kunhan oma tykkää pienestä ja hoikasta kuten minä.

Mutta se miksi lainasin tuota vastausta oli se että etsiytyvätkö samankokoiset toistensa seuraan?? Jos tunnet 28 hyvin lihavaa?? Joo, on meidän työpaikalla (n 600 henkeä) 2-3 todella lihavaa ja varmaan 100 joilla on jonkin verran näkyvää ylipainoa mutta 28 tosilihavaa on todella paljon!!

Esim meillä on iso perhe ja laaja ystäväpiiri ympärillä ja voisin sanoa että 50 henkeä kohti on 2 ylipainoista (n 20kg liikaa). Todella lihavia en tunne yhtään.... Tai sitten meidän porukat vaan on sellaisia urheilullisia ja/tai ravintotietoisia etteivät turhaan lihota itseään vaikka aina tavataankin ruokailun merkeissä (esim meillä 2-3x kuukaudessa ruokavieraita pitkän kaavan mukaan) eikä kukaan laihduta tietoisesti.

Vierailija
31/46 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata mistä miehet yleensä pitävät, tiedän vain oman kokemukseni siitä, että mies pitää minusta kaiken kokoisena, mutta on toki myötäiloinnut laihtumisestani.

En laihduta siksi, että inhoaisin itseäni vaan pysyäkseni hengissä. Itsetunto tulee varmasti iän myötä. Ei minua vaivaa muiden ajattelumaailma.

110-85kg 42v

Tämä se on totuus. Oman kullan kilot ovat niitä rakkaita, riippumatta paljonko niitä on. Samoin se vähemmän pyöreä tai jopa "alipainoinen" kelpaa rakastavalle puolisolle.

Niin, aloitus oli klisettä kliseen perään ja ketju rullaa.

Himoitsen omaa pyöreää vaimoani. Olen kyllä varma, että himoitsisin häntä myös 10-20 kg kevyempänäkin, - 25 kg kohdalla pitäisi käydä terveyskeskustelut.

Vierailija
32/46 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani on ihan varmasti enemmän kyse tunnepuolen ongelmista ja vinoutuneesta suhteesta ruokaan kuin tiedon puutteesta.

110-85

Vierailija
33/46 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisista, minkä takia lähes kaikki tuntemani lihavat naiset ovat sinkkuja? Eivätkö lihavat halua sitoutua, vaan viettävät mieluummin "villiä ja vapaata" elämää? Tarkemmin ajateltuna yksikään tuntemani lihava nainen ei edes seurustele vakavasti...

Ja minkä takia kaikki tuntemani lihavat naiset ovat ikuisella laihdutuskuurilla? Missä on se kuuluisa hyvä itsetunto ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on?

Niinpä! Ja miksi Kim Kardashian kelpaa vain joillekin hyypiöille...? Ei kenellekään fiksulle! Miehet pitää enemmän hoikista.... kyllähän sen näkee...

Vierailija
34/46 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minkälaisia petolinnun pelättimiä tai koukkunokkia saa olla liikenteessä, menevät laihoina kuin kuumille kiville. Kauniskasvoinen pullero jää väliin kaikilta.

Vierailija
35/46 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toki niitä miehiä jotka eivät missään nimessä halua lihavaa vaimoa, heille on varmasti sitten ihan vastaavat naiset olemassa.

Suurin osa ihmisistä ei välitä painosta silloin kun ihmiseen rakastuu. Ja tutkitusti sitä aletaan molemmat lihoa sitten kun ollaan vakiinnuttu.

Miehistä on suurempi osa ylipainoisia kuin naisista, miksi pitää tehdä aina kauhea numero että miehet ei tykkkää lihavista naisista?

Mun tuntemat sinkkunaiset on kyllä kaikki suht laihoja, ja lihavat on kaikki naimisissa. Sinkkunaisten sinkkuuteen vaikuttaa enemmän luonne kuin paino.

Vierailija
36/46 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmisä on aika erilaisia? Varmasti suurin osa tykkää ns. normimaun mukaisista ihmisistä, eli hoikka on in. Niin myös minulle, vaikka olen itse tosi lihava. En haluaisi lihavaa miestä.

Mutta kas kummaa, mulla on se hoikka mies ollutkin tässä jo 10 vuotta. Ja mun tuntemat lihavat naiset on piskissä parisuhteissa. Sitten taas useampi hoikka sinkku epäonnistuu vähän väliä suhteissaan, seurustelut ei etene vakaviksi suhteiksi.

Mulla on myös erittäin hyvä itsetunto, ja tykkään ja hyväksyn itseni sellaisena kuin olen, koska en jaksaisi käyttää hyvää elämääni itseinhoon, joka ei muuta kuin tuhoa itseäni. Silti olen vähän väliä laihiksella, koska mielelläni pudottaisin tätä painoakin. EI ne asiat sulje mitenkään pois toisiaan.

Vierailija
37/46 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänkin on ollut naimisissa elämänsä aikana. Tunnen myös varmaan 28 hyvin lihavaa naimisissa tai suhteessa olevaa naista. Kaikki eivät ole ikuisella laihdutuskuurilla mutta moni yrittää nykyään laihduttaa terveytensä takia. Itse olen myös naimisissaoleva, lihava ja toivon laihtuvani terveyden takia. Ehkä ikäkin vaikuttaa, itse olen jo liki 50v.

tykkää kunhan oma tykkää pienestä ja hoikasta kuten minä.

Mutta se miksi lainasin tuota vastausta oli se että etsiytyvätkö samankokoiset toistensa seuraan?? Jos tunnet 28 hyvin lihavaa?? Joo, on meidän työpaikalla (n 600 henkeä) 2-3 todella lihavaa ja varmaan 100 joilla on jonkin verran näkyvää ylipainoa mutta 28 tosilihavaa on todella paljon!!

Esim meillä on iso perhe ja laaja ystäväpiiri ympärillä ja voisin sanoa että 50 henkeä kohti on 2 ylipainoista (n 20kg liikaa). Todella lihavia en tunne yhtään.... Tai sitten meidän porukat vaan on sellaisia urheilullisia ja/tai ravintotietoisia etteivät turhaan lihota itseään vaikka aina tavataankin ruokailun merkeissä (esim meillä 2-3x kuukaudessa ruokavieraita pitkän kaavan mukaan) eikä kukaan laihduta tietoisesti.

Äidillä on 4 siskoa, kaikki ovat olleet ylipainoisia. Isällä 3 siskoa, kaikki ylipainoisia. TOinen mummi oli kuin pieni pallo ( eli 93-v ikäiseksi skarppina ja aktiivisena voita lusikalla syöden), serkut on suurin osa lihavia jne.

Että mulla ainakin jo omasta suvusta kertyy saman tien tuo 28 lihavaa. Itsekin olen lihava.

Vierailija
38/46 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha ketju joo mutta pakko silti ihmetellä, että miten niin miehet tykkäävät lihavista naisista? Mistä helvetistä tällainen käsitys nyt on lähtenyt liikkeelle, ja siksikö moni on nykyään niin ällöttävä siiderivalas?

Totta kai muutama prosentti omaa fetissin lihaviin naisiin, mutta aika törkeä yleistys.

95 % miehistä ei pidä lihavaa naista hirveän houkuttelevan näköisenä, mutta esimerkiksi rakastumisen tai hyvän suhteen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Naisille, laihoille ja lihaville, sellainen vinkki juuri siksi: älä kysele mieheltäsi, että mitä tämä pitää ulkonäöstäsi. Vastaus on melko varmasti ylikehuva, ja se taas on hyvin suurella todennäköisyydellä paskapuhetta. Se ettei ole kaunis ei tarkoita sitä että olisi ruma.

Vierailija
39/46 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Ja miksi Kim Kardashian kelpaa vain joillekin hyypiöille...? Ei kenellekään fiksulle! Miehet pitää enemmän hoikista.... kyllähän sen näkee...

että Kim on LIHAVA??? buahhahhah.

eiköhän tässä ap puhu ihan normaaleista suomalaisista läskeistä.

Siinä ap on väärässä, että lihavilla ei olisi miestä. Tosi monillahan käy niin, että lihoo, kun on päästy siihen vakisuhteeseen. Ei enää huolehdita omasta ulkonäöstä ja terveydestä yhtään. Toki miehillekin käy näin, mutta vielä useammin naisille! Mielestäni monilla on vääristynyt mielikuva, että miehet tykkää muodokkaista ja sitten yhdistetään se omaan lihavaan RUMAAN vartaloon. Tietenkin laihakin on ruma, mutta eivät miehetkään sentään epäterveen lihavasta naisesta erityisemmin pidä, ellei jotain omituista fetissiä ole. Tämän voisivat nyt jo ne ja me läskimahatkin myöntää! normaalivartaloinen ja terveen näköinen nainen on varmasti miestenkin mieleen eniten!

Vierailija
40/46 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt sitä linkkiä, mutta stressaantuneet miehet viehättyvät pyöreistä naisista. http://www.aamulehti.fi/Terveys/1194760858737/artikkeli/stressaantunut+…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi