Jos kerran miehet tykkää lihavista
naisista, minkä takia lähes kaikki tuntemani lihavat naiset ovat sinkkuja? Eivätkö lihavat halua sitoutua, vaan viettävät mieluummin "villiä ja vapaata" elämää? Tarkemmin ajateltuna yksikään tuntemani lihava nainen ei edes seurustele vakavasti...
Ja minkä takia kaikki tuntemani lihavat naiset ovat ikuisella laihdutuskuurilla? Missä on se kuuluisa hyvä itsetunto ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on?
Vai ovatko kaikki tuntemani lihavat naiset todellakin vain poikkeuksia...
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2013 klo 22:47"]
En osaa vastata mistä miehet yleensä pitävät, tiedän vain oman kokemukseni siitä, että mies pitää minusta kaiken kokoisena, mutta on toki myötäiloinnut laihtumisestani.
En laihduta siksi, että inhoaisin itseäni vaan pysyäkseni hengissä. Itsetunto tulee varmasti iän myötä. Ei minua vaivaa muiden ajattelumaailma.
110-85kg 42v
Tämä se on totuus. Oman kullan kilot ovat niitä rakkaita, riippumatta paljonko niitä on. Samoin se vähemmän pyöreä tai jopa "alipainoinen" kelpaa rakastavalle puolisolle.
Niin, aloitus oli klisettä kliseen perään ja ketju rullaa.
Himoitsen omaa pyöreää vaimoani. Olen kyllä varma, että himoitsisin häntä myös 10-20 kg kevyempänäkin, - 25 kg kohdalla pitäisi käydä terveyskeskustelut.
Eikös ap juuri kyseenalaistanut noita kliseitä? Että miehet himoitsevat lihavia ja lihavilla on hyvä itsetunto?
Itse olen sitä mietä, että nuo kliseet/väitteet ovat lihavien ihmisten "propagandaa" ja pyrkimys peitellä omaa huonoa itsetuntoa. Todenperäisyys on siis hyvinkin kyseenalaista.
Mitä kliseitä ja väitteitä nää nyt oikeasti on? Oletteko joskus kuulleet jonkun väittävän, että kaikki miehet tykkäävät lihavista naisista, tai että kaikilla lihavilla naisilla on hyvä itsetunto? No aivan, ette tietenkään ole. Sensijaan on ihan absoluuttinen fakta, että jotkut miehet tykkäävät lihavista naisista, ja joillakin lihavilla naisilla on hyvä itsetunto. Samoin kuin on fakta, että jotkut miehet eivät tykkää lihavista naisista, ja joillakin lihavilla naisilla on huono itsetunto. Ei kukaan oikeasti mitään muutakaan väitä, kyllä kaikki normaalit ihmiset tietää, että ihmisiä on erilaisia, ja ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2012 klo 15:32"]
naisista, minkä takia lähes kaikki tuntemani lihavat naiset ovat sinkkuja? Eivätkö lihavat halua sitoutua, vaan viettävät mieluummin "villiä ja vapaata" elämää? Tarkemmin ajateltuna yksikään tuntemani lihava nainen ei edes seurustele vakavasti...
Ja minkä takia kaikki tuntemani lihavat naiset ovat ikuisella laihdutuskuurilla? Missä on se kuuluisa hyvä itsetunto ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on?
[/quote]
Mitkä ihmeen "miehet"?
Miehet ovat yksilöitä siinä missä naisetkin. Omasta rakkaastaan pitää jokainen.
Itse painoin 150 kiloa mennessäni naimisiin.
Nuori, 35 v? On se jännä kun nykysin ollaan niin ikuisesti nuoria. No, käyttäytyminen ja nettikirjoittelu on hyvin teinimäistä, mutta ei 35 v muutoin ole kyllä enää mikään nuori.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2013 klo 23:07"]
Mutta ne hoikat miehet yleensä on laihoja luikkuja, sellaisia epämiellyttävän näköisiä eikä mitään atleettisen hoikkia komistuksia.
[/quote]
Jep, ja kun itse on siiderivalas niin kaikki normaalipainoiset miehet näyttävät luikuilta rinnalla.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2013 klo 20:56"]
No nythän Kim on raskaana! Onnea vain hänelle ja lapsen isälle!
Ihan kauheeta, mutta näen vain silmissäni, miltä Kim näyttää raskaana, kun edessä on raskausmaha (ok ja kaunista) mutta kun takana on samankokoinen takamus. Sivuprofiili lienee nähtävyys, omg ;)
Veikkaan, että julkisuudessa esiintyminen loppuu Kimin osalta siinä kohtaa...ainakin hetkeksi.
[/quote]
Kim parka. Nyt saa sitten kuulla lihomisestaan raskausaikana. Ja se lihominen on ihan normaalia muille, mutta Kim Kardashian-paralle ulkonäkö on aina ollut kovan muokkauksen kohteena ja täysin oman hallinnan alaisena, Kim ei ihan kuulu luomun kannattajiin.
Kim on siis muokannut itsestään tietynlaisen tyypin silikonilla ja botoxilla. Tämä raskausajan muutos ei enää olekaan hallittavissa lisäämällä silikonia sinne ja tänne tai juoksemalla kuntosalilla personal trainerin johdolla.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2012 klo 15:36"]
Suurin osa suomalaisista on ylipainoisia, tiesitkö sitä?
[/quote]
Niin, ylipainoisia. Minäkin olen ylipainoinen, mutta mitoiltani olen jopa hoikka. Tosin vaatii vuosien päivittäistä rääkkitreenausta.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2012 klo 15:32"]
[/quote]
Varmaan sitten ovat, koska kaikki minun tuntemani lihavat ovat kyllä parisuhteessa.
Ihmisessä on muutakin kuin ulkonäkö. Kyllä minäkin hyväksyn itseni sellaisena kuin olen, mutta siitä huolimatta värjään mitäänsanomattoman väriset hiukseni, käytän meikkiä, jne. Ei se tarkoita, ettenkö hyväksyisi itseäni sellaisena kuin olen, mutta eihän pikku parannukset koskaan paha asia ole...
Niinpä! Ja miksi Kim Kardashian kelpaa vain joillekin hyypiöille...? Ei kenellekään fiksulle! Miehet pitää enemmän hoikista.... kyllähän sen näkee...
Moni on ollut varmasti seurustelun alkuvaiheissa hoikka, mutta naiselle sitä painoa saattaa vuosien myötä tulla ja mies pysyy edelleen hoikkana. Näin koko ero naisen ja miehen välillä kasvaa huomaamatta.
Tuskinpa Kim Kardashianin valtava perä yhtään edesauttaa fiksujen miesten kiinnostuksen herättämisessä pikemminkin päinvastoin. Miltäköhän Kim näyttää 20 vuoden kuluttua, kun on jo nyt noin pyöreä?
No nythän Kim on raskaana! Onnea vain hänelle ja lapsen isälle!
Ihan kauheeta, mutta näen vain silmissäni, miltä Kim näyttää raskaana, kun edessä on raskausmaha (ok ja kaunista) mutta kun takana on samankokoinen takamus. Sivuprofiili lienee nähtävyys, omg ;)
Veikkaan, että julkisuudessa esiintyminen loppuu Kimin osalta siinä kohtaa...ainakin hetkeksi.
Ihan mielenkiinnosta: onko täällä näillä ihmisillä ylipainoisiin joku fetissi? Lihava sitä-tätä-ja-tuota, eivätkä varmasti elä samanlaista elämää kuin muut.
Lihava nainen ei voi
- Seurustella, eikä ainakaan vakavasti
- Harrastaa seksiä
- Pyyhkiä persettään
- Harrastaa yhtään mitään koska lihava
- Ei voi peseytyä kun ei ylety kurkottelemaan läskilaskosten alle
Lisäksi lihavat vielä haisevat. Sekin vielä!
Pitäisiköhän teidän linnoittautua jonkun lihavan ikkunan alle filmikameran kanssa niin saisitte varmasti selvyyden, kun on ne niin mystistä porukkaa. Ottakaa varooksi manteleita ja terveysfruitieita mukaan niin ei nälkä yllätä.
Ai niin ja lihavat vielä ovat niin laiskoja, etteivät pysty pitämään minkäänlaista elämänhallintaa yllä yhtään minkään suhteen.
Ja pisimpään liitossa saman miehen kanssa. Muut, huomattavasti hoikemmat ystäväni, vaihtavat miestä ja liittoa vuoden-parin välein.
Jos kerran miehet tykkää hoikista naisista, minkä takia lähes kaikki tuntemani hoikat naiset ovat sinkkuja? Eivätkö hoikat halua sitoutua ja niin edelleen. Minkä takia kaikki tuntemani hoikat naiset ovat ikuisella laihdutuskuurilla? Missä on se kuuluisa hyvä itsetunto ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on? Vai ovatko kaikki tuntemani hoikat naiset todellakin vain poikkeuksia..
En ymmärrä miksi hoikat akat aina laihduttaa ja laihduttaa. Relatkaa. Itse olen normaalipainoinen. Tunnen lihavia ja laihoja ihmisiä, enkä ole huomannut mitään yhteyttä heidän painolla ja parisuhdestatuksella. Ehkä ap olet todella nuori, jolloin noilla asioilla voi olla vielä merkitystä.
ja ihan yhtä varmasti kaikki lihavat sinkkunaiset eivät ole parisuhetta vailla. Piste.
En osaa vastata mistä miehet yleensä pitävät, tiedän vain oman kokemukseni siitä, että mies pitää minusta kaiken kokoisena, mutta on toki myötäiloinnut laihtumisestani.
En laihduta siksi, että inhoaisin itseäni vaan pysyäkseni hengissä. Itsetunto tulee varmasti iän myötä. Ei minua vaivaa muiden ajattelumaailma.
110-85kg 42v
Tämä se on totuus. Oman kullan kilot ovat niitä rakkaita, riippumatta paljonko niitä on. Samoin se vähemmän pyöreä tai jopa "alipainoinen" kelpaa rakastavalle puolisolle.
Niin, aloitus oli klisettä kliseen perään ja ketju rullaa.
Himoitsen omaa pyöreää vaimoani. Olen kyllä varma, että himoitsisin häntä myös 10-20 kg kevyempänäkin, - 25 kg kohdalla pitäisi käydä terveyskeskustelut.
Eikös ap juuri kyseenalaistanut noita kliseitä? Että miehet himoitsevat lihavia ja lihavilla on hyvä itsetunto?
Itse olen sitä mietä, että nuo kliseet/väitteet ovat lihavien ihmisten "propagandaa" ja pyrkimys peitellä omaa huonoa itsetuntoa. Todenperäisyys on siis hyvinkin kyseenalaista.
kaduilla niin pullukoita naisia näkee kävelemässä miesten, usein jopa hoikkien sellaisten kanssa, eli mitenkään kategorista tuo ei voi olla että lihavat naiset olisi sinkkuja.
Mutta ne hoikat miehet yleensä on laihoja luikkuja, sellaisia epämiellyttävän näköisiä eikä mitään atleettisen hoikkia komistuksia.
Miehet ei edelleenkään tykkää lihavista/lihovista naisista.
Mies
että ne pulleat naiset ovat laiskoja, aikaansaamattomia, kotikin on todennäköisesti kuin pommin jäljiltä.
Mutta se on vain mielikuva, toki varmasti läskeissäkin on kodista hengettäriä ja myös niitä hengettömiä.