Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna melko vaikeaan

Vierailija
24.09.2012 |

ja pitkään leikkaukseen. Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jaksat henkisesti?

Vierailija
2/9 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jaksat henkisesti?

Paremmin kuin koskaan. Mistä se nyt tuli mieleesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen leikkaukseen ensi viikolla, mutta se ei kestä kun kaksi-kolme tuntia. Seuraavana päivänä kotiin. Ihmettelin vain, että kokeetkin otetaan vasta leikkausaamuna

Vierailija
4/9 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vuosi sitten olin menossa leikkaukseen.

Leikkaus kesti 4-5 h ja jonkun verran riskejä, muitakin kuin tavanomaiset nukutukseen liittyvät ym.

Aamulla viimeiseksi kävin katsomassa nukkuvia lapsiani ja mietin että näenkö heitä enää koskaan.

Hrrr, mä niin vihaan ja pelkään sairaaloita ja sairastumista.

Vierailija
5/9 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen leikkaukseen ensi viikolla, mutta se ei kestä kun kaksi-kolme tuntia. Seuraavana päivänä kotiin. Ihmettelin vain, että kokeetkin otetaan vasta leikkausaamuna

ja tänään loput. Erikosta että leikkausaamuna otetaan, vastaukset eivät kyllä mitenkään ehdi paitsi jos iltapäivällä vasta leikataan. Mä pääsen toivottavasti kuitenkin yöksi kotiin, riippuen leikkaustavasta.

Vierailija
6/9 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vasta illalla. Olen päässyt jononpurkuleikkaukseen, hoitotakuu loppuu 2 päivän päästä leikkauksesta. En tiedä mihin aikaan seuraavana päivänä pääsen pois. Onneksi mies sai iltapäivän vapaaksi, voi olla valmiina mua hakemaan kotiin.

Vierailija
7/9 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vasta illalla. Olen päässyt jononpurkuleikkaukseen, hoitotakuu loppuu 2 päivän päästä leikkauksesta. En tiedä mihin aikaan seuraavana päivänä pääsen pois. Onneksi mies sai iltapäivän vapaaksi, voi olla valmiina mua hakemaan kotiin.

Kauheeta ja tsemppiä. Mulla oli leikkaus puoli kahdelta iltapäivällä ja aika kovasit kärvistelin kun ei saanut mitään laiittaa suuhunsa. Aamulla sai muistaakseni juoda puolilasillista vettä.

Vierailija
8/9 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän jännittää, vaikka kuinka ei tarvitsisi.

Vierailija
9/9 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syövän metastaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi