Huomenna melko vaikeaan
Kommentit (9)
miten jaksat henkisesti?
Paremmin kuin koskaan. Mistä se nyt tuli mieleesi?
Itse menen leikkaukseen ensi viikolla, mutta se ei kestä kun kaksi-kolme tuntia. Seuraavana päivänä kotiin. Ihmettelin vain, että kokeetkin otetaan vasta leikkausaamuna
kun vuosi sitten olin menossa leikkaukseen.
Leikkaus kesti 4-5 h ja jonkun verran riskejä, muitakin kuin tavanomaiset nukutukseen liittyvät ym.
Aamulla viimeiseksi kävin katsomassa nukkuvia lapsiani ja mietin että näenkö heitä enää koskaan.
Hrrr, mä niin vihaan ja pelkään sairaaloita ja sairastumista.
Itse menen leikkaukseen ensi viikolla, mutta se ei kestä kun kaksi-kolme tuntia. Seuraavana päivänä kotiin. Ihmettelin vain, että kokeetkin otetaan vasta leikkausaamuna
ja tänään loput. Erikosta että leikkausaamuna otetaan, vastaukset eivät kyllä mitenkään ehdi paitsi jos iltapäivällä vasta leikataan. Mä pääsen toivottavasti kuitenkin yöksi kotiin, riippuen leikkaustavasta.
tai vasta illalla. Olen päässyt jononpurkuleikkaukseen, hoitotakuu loppuu 2 päivän päästä leikkauksesta. En tiedä mihin aikaan seuraavana päivänä pääsen pois. Onneksi mies sai iltapäivän vapaaksi, voi olla valmiina mua hakemaan kotiin.
tai vasta illalla. Olen päässyt jononpurkuleikkaukseen, hoitotakuu loppuu 2 päivän päästä leikkauksesta. En tiedä mihin aikaan seuraavana päivänä pääsen pois. Onneksi mies sai iltapäivän vapaaksi, voi olla valmiina mua hakemaan kotiin.
Kauheeta ja tsemppiä. Mulla oli leikkaus puoli kahdelta iltapäivällä ja aika kovasit kärvistelin kun ei saanut mitään laiittaa suuhunsa. Aamulla sai muistaakseni juoda puolilasillista vettä.
Kyllä se vähän jännittää, vaikka kuinka ei tarvitsisi.
miten jaksat henkisesti?