Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma mies.En saa selväpäisiä naisia vaan pelkästään

Vierailija
24.09.2012 |

sammumispisteessä olevat naiset saan iskettyä väkisin itselleni.Pitäiskö mennä hoitoon tai tappaa itsensä kun olen niin ruma? T:Lars-Johan

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka saan korkeintaan umpikännisiä jäännöskappalemiehiä valomerkin aikaan, mutta eipä tuo niin haittaa, ei ole tullut mieleen itseään sen takia tappaa.

Vierailija
2/7 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä iskemisessä (missä ja miten) että provoilussa.

Minulle esim. miehen ulkonäöllä ei ole isoa väliä (tosin en ole mikään ruusu itsekkään). Mutta luonne on todella tärkeää. Baarista en ole koskaan löytänyt ainuttakaan miesystävää.

Minua ärsyttää baarissa käydessäni minua tullaan iskemään ( joo on sitäkin sattunut) mutta minusta on kiva jos tullaan juttelemaan ja tutustumaan. Jos löytyy yhteistä juttua ja viihdytään puolin ja toisin niin sitten voisi sopia vaikka lähiajoille uuden tapaamiseen samaiseen paikkaan ym. ja tutustutaan rauhassa. Siitä rauhassa eteenpäin eikä niin että ekalla kerralla päätetään ruveta seurustelemaan ja hypätään sänkyyn. Se ei vaan iske minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen rumuus on ikävä piirre.

Vierailija
4/7 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin ruma ettei edes Lars-johani tulisi iskemään, vaikka olisi kolmen promillen kännissä ja heiluttelisin stringejä sen naaman edessä. Painoa siis 140 kiloa ja naama rumempi kuin syyläinen perse täynnä kovettuneita paskakukkareita. T: Anna-Maria

Vierailija
5/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneus on katsojan silmissä, no totuttelu kysymys ajastaakin monesti kiintyy, tulee monista asioista, asioista joihin ei ole edes sanoja joita ei tiedä. Viehatys vaan syntyy joskus sen enempiä ilmoittamatta kyselemättä jos on tullakseen jos ei ehkä jonkun toisen kohdalla sitten eri kulttuureissa on omat ihanteensa, ylipainosiakin jossain päin pidetään misseinä samoin ihon väriltäään erilaisia.

Vierailija
6/7 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma pärstä on miehellä vähintään yhtä iso ongelma, kuin naisella. Varsinkaan, kun sitä ei voi kropalla kompensoida yhtä paljon. Rahalla, vallalla tai olemalla ns. "paha poika" kompensointi onnistuu kyllä.

Vierailija
7/7 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 00:15"]

Ruma pärstä on miehellä vähintään yhtä iso ongelma, kuin naisella. Varsinkaan, kun sitä ei voi kropalla kompensoida yhtä paljon. Rahalla, vallalla tai olemalla ns. "paha poika" kompensointi onnistuu kyllä.

[/quote]

No ei tod. oo. Asia on juuri päinvastoin.

Mitä kaduilla pariskuntiakn katselee, karskin rumakasvoisillakin miehillä on ihan ok naisia. Feminiinisiä piirteitä omaavilla se naisten saanti on hankalampaa a hehän eivät ole rumia sanan varsinaisessa merkityksessä, epäviehättäviä kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi