Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa viikossa harrastat urheilua?

Vierailija
24.09.2012 |

Itse käyn spinningissä 2-3 kertaa viikossa, samoin bodypumpissa 2-3 kertaa viikossa. Jos jaksan, käyn myös kuntosalilla. Ja tiedoksi, olen ylipainoinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn lenkillä keskimäärin 3 kertaa viikossa,kuntosalilla 1-2 kertaa ja joogassa kerran. Rakastan liikuntaa:)

Vierailija
2/7 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki liikunta tulee joko hyötyliikunnasta tai siitä, kun olen muksujen kanssa ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan viitenä päivänä viikossa. Usein kuntosalia 2-3 kertaa ja hölkkää 2 kertaa viikossa. Lisäksi paljon kävelyä. Nyt syksyn sateiden tullen rupean varmaan taas käymään enemmän spinningissä ja pumpissa, koska olen sokerista tehty.

Minäkin olen voisiko sanoa lievästi ylipainoinen, tällä hetkellä 158/67. Alaspäin menossa. :-)

Vierailija
4/7 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän joka päivä, todellisuudessa onnistuu 4-5 päivänä viikossa riippuen muista menoisa. Viime viikolla 5x koostui seuraavista: hölkkä, sauvakävely+jumppaa, hölkkä, melonta, reipas kävely kaatosateessa+jumppaa.

Vierailija
5/7 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

roudaan jälkikasvua kyllä urheilemaan viidesti viikossa, lisäksi peleihin.

Mun kunto pysyy kohtuullisena nyt, kun koiran kanssa pitää käydä kävelyllä, ehkä taas parin vuoden päästä pääsen itsekin taas urheilemaan.

t. just ja just normaalipainoinen, 172/72

Vierailija
6/7 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punttisalilla massatreeni 3-4 x viikko, aerobista (combat, attack, spinning, tanssitunnit vaihdelleen) 4-5 x viikko + kahvakuula yleensä kerran viikkoon. Ei ole ylipainoa mutta kasvata lihasmassaa.

Vierailija
7/7 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumpassa ja joka päivä koiran kanssa reilu puolen tunnin reipas kävelylenkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi