Miehen kanssa eläminen on kuin vetäisi kivirekeä perässään :( Mikä avuksi?
Alkaa olla minulle liian rankkaa hoitaa kaikki asiat ja sotkut,mies kun ei saa aikaiseksi.
Mies perusti firman eikä oikein hallitse niitä asioita ja nyt tuntuu että se on ihan luovuttanut,kaikki jää hoitamatta ja laskut maksamatta.
Tällä hetkellä esimerkiksi rahaa olisi tulossa useampi tonni JOS tuo saisi aikaiseksi laitettua vakuutuskorvaushakemuksen,mutta ei.
Lisäksi yhden laskun maksoi kahteen kertaan ja nyt olisi tulossa maksuosoituksena rahaa,mutta kun ei saa yhtä kirjettä postiin :( HUOH
MINÄ en halunnut mitään yritystä enkä sen asioita hoidettavaksi mutta niin tässä näyttää käyvän,mulle ihan riittäisi oma työ ja kaikki muut asiat jotka jää kontolleni.
Olen yrittänyt patistella lääkäriin mutta eipä tuo mene..
Viimeisen viikon olen taas valvonut ja vatvonut näitä juttuja ja olen lopenuupunut!
Velkaneuvontaan meinaan soittaa,mitä muuta voisin tehdä?
Kommentit (3)
mutta se ei kuulemma käy.
Jotenkin sillä on sellainen itsesäälivä asenne vaikka pitäisi nyt vaan napakasti ottaa asiat ja hoitaa,vaikka sitten yksi kerrallaan.
Katastrofin voisi vielä välttää jos ei vaan pakoilisi tilannetta..
ap
teidän elämässä. Pure hammasta ja ole miehesi tukena. Laittakaa yhdessä menemään nuo paperit ja hoitakaa edes nuo asiat kuntoon.
Firman voi lopettaa, jos sen pitäminen ei olekaan hyvä ratkaisu.
että tämä yritystouhu olisi parasta lopettaa kokonaan jos hän ei kerran jaksa sitä hoitaa kunnolla? Ja sanot että sinä et ainakaan enää hoida niitä kun et ole itse yritystä halunnutkaan.