Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolottaa!

Vierailija
24.09.2012 |

Olin viikko sitten poikani kanssa kylässä tuttavaperheessä, ja poika piirsi heidän tapettiinsa minun silmieni edessä! Tyrmistyin kamalasti ja säikähdin, koska meillä ei ole missään tapauksessa varaa korvaa tapetteja. En sanonut mitään ja lähdimme pois. Kotona kysyin pojalta miksi hän teki niin ja hän sanoi ettei tajunnut kynän olleen oikea kynä (se oli selllainen iso, luonnolliseen oksankarahkaan tehty).

Olen odotellut että perheestä soitettaisiin perään, mutta mitään ei ole kuulunut. En pysty itse soittamaan sinne selvittääkseni asiaa. Toivoisin voivani vaihtaa maisemaa ja olla ikinä enää näkemättä tuota perhettä :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pelkuruutesi takia, ei sitten..

Vierailija
2/3 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmistyin kamalasti ja säikähdin, koska meillä ei ole missään tapauksessa varaa korvaa tapetteja. En sanonut mitään ja lähdimme pois.

Aika huonon vaikutelman jätit itsestäsi, jos et millään tavalla edes miettinyt, miten jäljen saisi siivottua. Tapettirullat ei montaa kymppiä maksa. Tarjoudu tapetoimaan, moni saattaa sanoa, ettei kannata murehtia ja kertoa, että sen saa putsattua tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voinut edes anteeksi pyytää, vaan livistit niinkuin mitään ei olisi? Olet täysi kusipää, itsekeskeinen ja ahne pelkuri ämmä. Sun kaltaisesi takia maailmassa on monet asiat pielessä.