Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä edullisesti D-vitamiinia?

Vierailija
23.09.2012 |

Saako jostain nettikaupasta tai mistä ostatte edullsiimmat d-vitamiinit. Niitä menee niin paljon, et apteekin hinnat alkaa olla kalliita.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iherbista tilaan. Maksaa noin kolmasosan siitä mitä Suomessa.

Vierailija
2/24 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-marketista Pirkka d-vitamiinia ei aina tarvii mennä apteekkiin

en muista hintaa, mutta oisko ollu jossain 4-6euron paikkeilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ostat apteekista?

Mä ostin vasta naapurin tyttöseltä jotain diipadaapa d-vitskua heidän urheiluseuraa tukeekseni. Niissä on jopa 5 mikrogrammaa per tabu. :(

Mä ostin viime talveksi apteekista jotain, jossa oli 30 mikrogrammaa.. olihan se hieman tyyristä, mutta kerrankin tuntui, että kaamosajankin kestin ihan tuosta noin vaan. joskus vielä innostui ottamaan tuplat, kun luin erään tutkimuksen joka oli tehty jenkkisotilaille ja verrattu suomalaisiin.

Sotilaille annettiin 100 mikrogrammaa per päivä puolen vuoden ajan. Olivat siis sukellusveneessä suurimman osan ajasta, ei myrkytysoireita. Sitten annoksen nostettiin puoleksi vuodeksi vielä 150 mikrogrammaan, ei myrkytysoireita - edes esiastetta, kellään koko aikana tai sen jälkeen. Heillä sitten porrastetusti purettiin se, kun suurinosa asui kuitenkin aurinkoisilla alueilla.

Vierailija
4/24 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iherbista tilaan. Maksaa noin kolmasosan siitä mitä Suomessa.

Onko sieltä helppo tilata ja onko joku eirtyinen merkki mitä suosittelisit?

Vierailija
5/24 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo tilata. Älä tilaa kerralla ihan hirveästi ette mene tulliraja yli. 2-3 purkkia voi kyllä tilata ihan hyvin.

Itse olen tilannut Healthy originsin ja Now Foodsin oliiviöljykapseleissa olevaa d3-vitamiinia.

Vierailija
6/24 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetyskulut maksavat myös.

Vierailija
7/24 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä:

https://www.hyvinvoinnin.fi/ebn-extra-strong-vitamin-d3-50-g

siinä on 300kpl ja sehän kestää kauan....eikä ole kallista!ja on vahvaa d-vitamiinia. en uskalla tilata mistään ulkomailta eikä mulla ole mitään kortteja, ne vaatii sellaisia.

Vierailija
8/24 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-pearlsia meillä on syöty myös. Ulkomailta on kuitenkin 1/3 hinnasta, vaikka tosiaan lisää nuo lähetyskulut, joten en ihmettele nettikaupan suosioa. Ihan laillistakin se on tilata omaan käyttöön.

Vierailija
9/24 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi Omega rasvahappoja jne. siinä. Yhtä paljon hyviä vitamiineja saa kuin kalliista pillereistä.

Vierailija
10/24 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pitää juoda puoli litraa öljyä päivässä....

Vierailija
11/24 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainostukset ja katsoinkin jo, että eikös sitä koodia pukkaa myös ja siellähän se oli kuin olikin.

Taitaa olla hyväkin bisnes tuo koodien jako netissä eli hanki ap sinäkin sellainen ja jakele sitä sitten avuliaasti itsekin eteenpäin.

Vierailija
12/24 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-Max VAHVA 50 µg niin kalista ole. 365 kpl maksaa noin 25 e. Googlaa, niin löytyy suomalaisia nettikauppoja. On pureskeltava, ei siis geelikapselissa.

Vierailija
13/24 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-Max VAHVA 50 µg niin kalista ole. 365 kpl maksaa noin 25 e. Googlaa, niin löytyy suomalaisia nettikauppoja. On pureskeltava, ei siis geelikapselissa.

Juu ja tuolla hinnalla saa kaksi purkkia iherbistä. Jos rahaa on liikaa niin ylimääräiset voi antaa hyväntekeväisyyteen ei lääketehtaalle.

Vierailija
14/24 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iHerbistä onn tilannut öljykapseleita

Vierailija
15/24 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iHerbissä ei ole postikuluja, kun ostaa 40-80$

Vierailija
16/24 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iHerb tilatut D-vitamiinit yms jäävät  Suomen tulliin tarkastettaviksi  ja se kestäääää

Vierailija
17/24 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 15:01"]

iHerb tilatut D-vitamiinit yms jäävät  Suomen tulliin tarkastettaviksi  ja se kestäääää

[/quote]

No jaa, mä oon tilannut varmaan kymmeniä paketteja ja yhden kerran on paketti avattu.

Vierailija
18/24 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin ihan meidän lähikaupasta 100 mikrogrammasta sadan kpl:n purkin. Maksoi alle 6 euroa. :))

Vierailija
19/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/24 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan Lidlistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi