Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minust suurin osa värjätyistä hiuksista on kamalan näköisiä. (ov)

Vierailija
27.10.2012 |

En siis ole mitenkään värjäystä vastaan, mutta minusta suurin osa niistä vaan on kamala näköisiä.

Sellaiset, joista ei välttämättä tiedä, että ne on värjätyt, voivat olla kauniitakin, mutta näitä on harvassa.

Pieninkin juurikasvi on ihan karsean näköistä kuin myös ihan luonnottomat kirkuvan punaiset värit tai keltaiset, joilla haetaan vaaleaa väriä.

Itsekin värjään joskus, mutta väri on nii lähellä omaani ettei juurikasvua huomaa ollenkaan. Lähinnä kiillon takia värin joskus laitan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis minust = minusta ja juurikasvi = juurikasvu

ap

Vierailija
2/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usealla on luonnoton värikypärä päässään. Mitkään hiukset eivät oikeasti ole luonnontilassa täysin tasaisen väriset.

Lisäksi moni laittaa vielä ihonsävyynsä täydellisen huonosti sopivan värin: ristiverinen värjää mustaksi/tummanruskeaksi vaikka iho on vaalea, samoin kulmakarvat. Ja karseimpia esimerkkejä ovat ne valkoiset tai viininpunaiset epävärit, joita jotkut suosivat... Todella luonnottomia ja rumia, eivät kaunista ketään.

Surullista, että suomalaiset ovat ahkerimpia hiusvärien käyttäjiä maailmassa, eivätkä kuitenkaan tajua, mikä sävy heille sopisi parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös rumasti pukeutuvat ovat kauheita.

Minulla on ihan epäluonnollinen väri päässä. Yritin vuoden verran olla omalla maantienharmaalla tukallani, mutta en sopeutunut. Olen kokeillut aiemmin ruskeaa, mutta se vasta ei sopinutkaan ihon väriini, näytin ihan olmilta. Punainen ehkä sopisi, mutta inhoan sellaisia muka-luonnonväriseksi värjättyjä oransseja hiuksia, joten värjään pääni tästä edespäinkin violetiksi. Omasta mielestäni se sopii minulle parhaiten. Muivden mielipiteellä ei ole oikeastaan väliä, kun eivät joudu joka päivä minua peilistä katselemaan.

Vierailija
4/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitoit sen siihen?

Vierailija
5/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärän värinen tukka korostaa naaman punaisia laikkuja ja verisuonia, tekee kalmanvalkoiseksi tai vanhentaa.

Jollei tiedä, mikä sopisi, kannattaa oikeasti ottaa varman pääle ja miettiä, mikä olisi se lähin sävy omasta maantienvärisestä tukasta. Aste vaaleampaan ei koskaan mene metsään, mutta liian tumma vanhentaa varmasti.

Ja muistaa täytyy tietty ne kulmakarvatkin, koska ne on ihmisellä yleensä linjassa tukan sävyn kanssa.

Jos kaverilla on kivanvärinen tukka, sama ei omassa päässä välttämättä näytä yhtä ihqulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi