Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KERRO JOTAIN NOLOA MITÄ TEIT TÄNÄÄN?

Vierailija
23.09.2012 |

Kerro jokin nolo juttu mitä teit tai mitä tapahtui. Sellainen, mitä et halua välttämättä kertoa muille kuin meille av-mammoille :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kävin kakalla kesken työkiireiden (työkaverille sanoin käyväni vain vessassa, mutta kai se kuluneesta ajasta päätteli että isoa jöötiä siellä väännettiin :/ )

-revin illan ratoksi kovettunutta nahkaa varpaistani ja kantapäistäni ja makustelin niitä suussani (hyi v-ttu!)

-Pyyhin hieltä haisevat kainaloni pikaisesti kosteaan pyyhkeeseen ennen töihin lähtemistä, koska aikaa ei ollut pesulle ja dödöni hävisi eilen (sen takia siis kainalot hikoilikin, ei dödöä viime suihkun jälkeen)

-puristin heti herättyäni finnin ylähuulelta ja haistelin tuotosta.

hyi saasta, eiköhän noi paljastukset riitä jo.

Vierailija
2/15 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuin puhelimessa ikkunan edessä leikkipuisto-mamman kanssa ja kaivoin samalla nenääni ja söin ne räät.

teen sitä aina mutta en yleensä ikkunan edessä.

leikkipuisto-mamma siellä puhelimessa sanoo "Mä nään sut."

seisoi taloni edessä enkä tiennyt...........suljin äkkiä luurin ja juoksin sängyn alle häpeämään xD vieläkin hävettää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti tirskahti mätä ja veri ulos :D

Vierailija
4/15 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen piereskellyt koko aamun ja olohuone haisee hirveältä... lapsiparat kun heräävät. mulla on menkat ja maha on aina kipeenä ja pierettää koko ajan.

Vierailija
5/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereksin aamukahvia juodessa munapieruja.

Vierailija
6/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kauppaan ja kassalla maksaessa huomasin ettei mulla ollut rahaa eikä kortteja mukana. Oli ärsyttävää, ei nyt ehkä maailman nolointa mutta kyllä mua nolotti. Olin pienen lapsen kans liikkeellä ja matkaa sen verran ettei jaksettu enää käydä kotona ja tulla takaisn kauppaan. Mies toi ne ostokset sitten töistä tultuaan kotiin.

Vierailija
7/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin kotiin päin ja radiosta tuli hyvä biisi. Lauloin ja jammasin tunteella ja huomasin peruutuspeilistä, että se huvitti kovasti takana ajavaa.

Vierailija
8/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin alastonsuomi-sivustolla

Vierailija
9/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain illaksi itselleni lonkeroita ja olutta. Miehellä on iltakeikka duunista. (Lapset ei asu enää kotona). En viitsinyt käydä suihkussa, tukka on aivan järkyttävän likainen ja kainalot haisee, mutta onhan päivä vielä huomennakin...

Vierailija
10/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein järkyttävän pahaa suklaakakkua, ohjeen kopsasin täältä av:lta. tykkään suklaasta mutta tuo oli  kyllä niin äklöä ettei kukaan sitä varmaan syö.

Vierailija
11/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Tiina-kirjaa :/

Vierailija
12/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuolin töissä lounaan jälkeen lautasen(kukaan ei nähnyt) koska siinä oli vielä curry-kastiketta ja jalopeno-kastiketta.

Kaupassa pääsi rupsupieru..

Vierailija
13/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuin lastani mieheni nimellä

Vierailija
14/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin uimahallissa, vaikka säärissä on mustat sentin mittaiset karvat. Bikiniraja ja kanalot myös siivottomat. En oo viikkoon muistanut siistiä karvoitusta, ja tänään lähdettiin niin pikaisesti heti töiden jälkeen uimaan koko perhe, ettei siinä ollut aikaa alkaa karvoja raappaamaan.

Vierailija
15/15 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruin tapaamisen kaverin kanssa jollakin hölmöllä tekosyyllä. Todellinen syy on se, että haluankin olla viikonlopun vanhempieni luona. <3

En oo viikkoon ajanut kainalokarvojani. Tosin tää ei ole vain tämän päivän juttu.