Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nytkin, nukkumaan mennessä tulee mieleen, että olis parempi

Vierailija
23.09.2012 |

jos ei heräisikään. Oikeasti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mieltä painaa? :/

Vierailija
2/11 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä enkeleitä ohjaamaan ja auttamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako ne mun laskut ja vakuutukset? Tuo mulle lottovoiton vaikka en ole lotonnut? Vau. Sitä odotellessa mä menen nyt petiin. ap

Vierailija
4/11 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeasti syöpä eikä kauheesti elinaikaa enää. Vaihtaisin tän silmänräpäyksessä vaikka minkälaiseen velkahelvettiin.

Vierailija
5/11 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun elämä kuitenkin jatkuisi, vaikka siinä ei olisikaan mitään järkeä. En tiedä pystytkö ymmärtämään, mutta voisin jopa vaihtaa kanssasi paikkaa. ap

Vierailija
6/11 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietenkin on, jos olet kurjassa tilanteessa. Koita hakea apua. Elämä on aina elämisen arvoista, niin kauan kun sitä on suotu meille. Pohjalta noustaan jos itse asennoituu ottamaan apua vastaan. :) Paljon tsemppiä.

Vierailija
7/11 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on lyhyitä hetkiä kun kadehtii esim. sairasta joka tietää suunnilleen milloin kuolee. Ei ainakaan ole epävarmuutta. Kipua ym. kärsimystä en kadehdi.

Vierailija
8/11 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin, nukkumaan mennessä tulee mieleen, että olis parempi jos ei heräisikään. Oikeasti.

uskaltaisin suositella oman positiivisen kokemuksen pohjalta käymistä Healing Roomissa: mielestäni siellä on sellaista lämpöä ja empaattisuutta ihmisten vaikeuksia ja sairauksiakin kohtaan, jota ei nykypäivänä liikaa ole http://www.healingrooms.fi

Vierailija
9/11 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös toivonut kuolemaa vuosikausia, ja nimenomaan nukkumaan mennessä. Mulla oli monet vuodet tapana menä nukkumaan niin, että haaveilin ja toistelin mantroja kuolemasta. "Mut saa puukottaa, mut saa ampua, jospa joku nyt vaan tappais mut". Mun henilöhistoriasta kyllä löytyy ihan järkeväz perustelut mun kuolemankaipuulle, mutta oli silti TOSI TOSI vapauttavaa, kun terapiassa vihsoin vapauduin näistä haaveista. Eikä toi edellinen healing room- ehdottelijakaan ihan hakoteillä ole. Ainakin mun tapauksessa kyse oli myös hengellisistä jutuista.

Mutta nyt jo 11v ilman kuoleman kaipuuta...

Vierailija
10/11 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että elämä tuntuisi mielekkäämmältä? Riittääkö pelkkä raha?

Vierailija
11/11 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelisin pysymään mahdollisimman kaukana kaikesta mikä liittyy ihan mihin tahansa uskontoon.

TT-