Miten sun aamu on lähtenyt käyntiin? :)
Moneltako heräsit ja mihin?
Söitkö aamupalaa?
Joitko aamukahvin?
Mitä suunnitelmia tälle päivälle?
Oikein hyvää päivää kaikille :)!
Kommentit (39)
Heräsin seitsemän jälkeen. Aamutoimien jälkeen kävin hammaslääkärillä, ja taivastelin laskua muutamasta käynnistä, 893 euroa... Tullessa sieltä kävelin Blues-kadun lävitse, mansikoita sieltä evääksi. Nyt nautin aamupalaa vasta, tuoreita karjalanpiirakoita ja kahvia viikon tauon jälkeen (hampaanpoisto juhannusaattona).
Huonosti. Heräsin kymmenen aikaan, kömmin keittämään kahvia, astuin kissan oksennukseen (karvamatolla..), jota olikin sitten kolmessa eri paikassa ja pisteenä ii:n päälle kaadoin kahvit lattialle.
Jospa tämä tästä, illalla pääsen ahmimaan kiinalaiseen poikaystävän kanssa.
Taas kerran uneton yö takana. En siis nukkunut yhtään. :( Aamupalaa söin joskus seitsemän maissa. Paska olo kaikenkaikkiaan. No, olen kylläkin teidän suuresti vihaamia pitkäaikaisia sairaslomalaisia muutenkin (5 diagnoosia, yksikään ei mt). Tuskin monikaan ymmärtää kuinka karmaisevan huonon olon jatkuva unettomuus tekee, vaikka ei olisikaan lapsia tai työelämää hoidettavana.
Heräsin 7.30 ja läksin kaatosateessa aamupalalle kahvilaan kavereiden kanssa. Kaikkea sitä pitää, että ehtii ystäviä nähdä...:D söin hulluna patonkia ja appelsiinimehua. Sitten kävin lidlissä, ostin vihanneksia, ihanan säilytyspurkin ja urheilutopin, joka oli liian iso. Voiko niitä palauttaa? Sit tulin yhdeksitoista töihin ja täällä iltapäivään. Illalla jumppaa :)
Vapaapäivä, nousin sängystä vasta 11. Aamupuurot söin ja pian salille arobinen treeni tekemään. Sitten varmaan odotan että mies tulee töistä ja lähdetään käymään kaupassa, jos illalla ei tekemistä niin lihastereeniä salille. Huomenna ja vkloppuna taas töitä niin en tiedä ehdinkö/jaksanko saleilla niin vapaapäivinä sit kiva käydä :) Ja kiitos samoin hyvää päivää ap:lle ja muillekkin!
Krapula on, hups.Heräsin pari tuntia sitten ja join liikaa kahvia. Tänään viikonlopun töihin valmistautumista, kliseistä muusikon elämää :).
Heräsin aivan pöllämistyneenä epäinhimillisen aikaisin ja onneksi poikkeuksellisesti jo viideltä. Pesin vain hampaat ja lähdin junalle. Minulla on tänään kuvauspäivä eli paljon odottelua. Siksi päädyinkin vauvafoorumia lueskelemaan. Kotiin palaan vasta myöhään, meillä tänään myös yövieraita eli kotona varmaan juodaan viinit ja napostellaan jotain. Huomenna taas aikainen herätys...
Heräsin 9.30 ja huomasin, että mulla on aivan julmettu aamuseisokki. Herätin vaimon, rullasin kortsun kyrvän päälle ja vaimo hyppäsi ratsaille.
T: Mies
Heräsin viideltä, kävin suihkussa, söin aikaisen lounaan ja join kahvia ja ruokin kissan. Työt alkoi 6.45. Tein oikeastaan kaiken, mitä pystyi tekemään. Mitähän noi muut sit tekee siellä illala... :D Nyt matkalla kotiin kisun luo. Tuntuu, että joku demoni yrittää kaivautua mun kohdusta ulos.
Heräsin klo 11, baarista oli tarttunu joku mies matkaan. Köllittiin, jutskailtiin, nyt se lähti ja aamupalaa mulle.
Heräsin seitsemältä, join rauhassa kahvia ja sitten lähdin tunnin lenkille koirien kanssa. Ehdin juuri kotiin, kun mies oli lähdössä töihin. Söin aamupalaksi pari ruisleipää. Mentiin koirien kanssa omalle pihalle joskus kymmenen maissa, tein pihahommia. Kummipoikani tuli yhdeltätoista hoitoon ja nyt meni päiväunille. Ajattelin keittää kahvia nyt.
Olen kesälomalla
Heräsin 12.00, laitoin ekana koneen päälle, luin uutiset, sitten menin laittamaan broilerinkoivet uuniin, keitin koirille puuroa ja kun se jäähtyi, annoin niille ruoat (ja juu, muutakin kuin puuroa, hirven lihaa ja nautaa mukana), sitten keitin kahvit ja join monta kuppia kahvia. Mies lähti töihin iltavuoroon. Nyt luen tätä palstaa.
Montako kyselyä tarvitaan?
"Miten on aamu lähtenyt käyntiin?"
"Miten on sunnuntai lähtenyt käyntiin?"
https://www.vauva.fi/keskustelu/6197045/miten-sunnuntai-lahtenyt-kaynti…
Voisiko vastata näihin ensin vai onko ihan pakko tehdä oma aloitus? En edes jaksa laittaa linkkejä kaikkiin samanlaisiin kyselyihin.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin klo 11, baarista oli tarttunu joku mies matkaan. Köllittiin, jutskailtiin, nyt se lähti ja aamupalaa mulle.
Oliko hyvät panot?
Vierailija kirjoitti:
Montako kyselyä tarvitaan?
"Miten on aamu lähtenyt käyntiin?"
"Miten on sunnuntai lähtenyt käyntiin?"
https://www.vauva.fi/keskustelu/6197045/miten-sunnuntai-lahtenyt-kaynti…
Voisiko vastata näihin ensin vai onko ihan pakko tehdä oma aloitus? En edes jaksa laittaa linkkejä kaikkiin samanlaisiin kyselyihin.
Monta aamupaskaa on tehty tänäänkin.
Tässä yritän käynnistyä särkylääkkeiden voimin. Vielä makaan sängyssä, kun selkäkipu on lamauttava. Kun pääsen ylös on vuorossa teetä ja pieni leipä. Tänään olisi vähän pyykinpesua ja moppaamista voimien niin salliessa, sekä muuta pientä puuhaa. Ei ole kivaa olla kroonisesti kipeä. Onneksi yö oli hyvä.
Heräsin puoli 10, rötväsin sängyssä johonkin puoli 11 selaillen av:ta, kävin vessassa, söin aamiaiseksi eilen illalla tekemääni suklaajuustokakkua, kävin tupakalla, join lasin vettä ja kömmin takaison peiton alle. Sanottakoon että olen lomalla ja lisäksi flunssa pukkaa päälle. Mukavia tällaiset aamut kun ei tarvitse kiiruhtaa töihin/kouluun.