Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi koulussa ollut homoja?

Vierailija
23.09.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on arvaus, koska heeivät kulkeneet kyltti kaulassa.

Eri arvioiden mukaan väestöstä n. 1-2 prosenttia olisi homoseksuaaleja, joten esim tuhannen oppilaan ammattikorkeassa olisi 10-20 homoa.

Vierailija
2/5 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on muslimi ja he ainakin kutsuvat kaikkia ei-muslimipoikia homoiksi. Tyttöjä yleensä huoriksi. Olen ihmetellyt, että kuinka voi olla niin paljon huoria ja homoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka koululaisista on ollut homo, todennäköisesti siellä muutamia on kuitenkin. Vanhemmista tiedän yhden naisparin.

Vierailija
4/5 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyseessa siis church of england- koulu ja paikallisen kirkon pastori joka kay koululla saannollisesti on homo. aivan ihana karismaattinen nuori mies. kavin toissaviikonloppuna ekan kerran hanen johtamassa jumalanpalvelukssessa ja han oli upea. ainoa mika hairitsi oli etta han seisoi poislahtiessa ulko-ovella ja kontakti oli minulle liian henkilokohtainen. tykkaan kayda kirkossa anonyymisti suomen tapaan.

Vierailija
5/5 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on muslimi ja he ainakin kutsuvat kaikkia ei-muslimipoikia homoiksi. Tyttöjä yleensä huoriksi. Olen ihmetellyt, että kuinka voi olla niin paljon huoria ja homoja.

Kai se sitten vaan tarttuu, se homous, ja huoraus. Elikkäs on tarttunut jo niihin muslimeihinki ja nyt ovat vaan kaappisellaisia. Nyt se on todistettu että tarttuu se kun niitä on 100% koululaisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi