Ollakko vai eikö olla? Raskausjuttuja....
Tarina on tämä 6.9 meille tehtiin inseminaatio ja sanottiin, että kahden viikon päästä on sitten testipäivä. Noh' torstaina tein testin, olin lentää selälleni - 1 vahvempi viiva ja 1 haaleampi viiva. Testi oli Tallinnasta ostettu halpistesti.
Testasin sitten varmuuden vuoksi lauantaina uudestaan - nyt suomalaisella halpistestillä. Olipa hämmästys suuri, se toinen viiva olikin hyvin haalea. Hyvä kun näki.
Kyllä tässä olen epävarmuudessa ollut nyt torstaista asti, että ollakko vai eikö olla?
Torstaihin asti kestivät mahd. raskausoireet ja sen jälkeen on ollut oireetonta aikaa. Esim; viluisuus on vähentymässä, mahan turvotus on jo täysin poistunut, alavatsakipuilut ovat hävinneet - tosin toisinaan tässä la ja su aikana on ollut sen tyyppisiä kipuja kuin kuukautiset kohta alkaisivat.
Lämmöt ovat tosin vielä koholla hieman eli päivällä + illalla 36,4 astetta. Korkeimmat lukemat sain ke ja to eli 37,00 astetta.
Soitan huomenna polille ja sieltähän toki saan apua tähän ongelmaani. Mutta kunhan nyt tännekin kirjoittelin ja kyselin, että onko muilla ollut alkuraskauden alussa tällaista??
Kommentit (6)
Sitä minäkin tässä yritän pitää mielessä, että 2 viivaa - raskaus. Mutta silti kun on niin oireeton olotila ja maha taas palannut normiksi, niin hieman kyllä epäilyttää.
Riippuen testin herkkyydestä ja pissan vahvuudesta. Mutta sitähän ei tässä vaiheessa voi vannoa miten jatko menee. Luottaisin kuitenkin tähän, ja ehkä viikon päästä voisi tehdä mielen rauhoittamiseksi uuden testin. Siinä ptäisi jo näkyä selvä viiva.
Onnea raskauteen!
Jos laittaa omaisuuden hoitoihin,kai sitä voi kunnolliseen raskaustestiinkin jonkun kympin sijoittaa?
Kiitokset vierailija kannustavista sanoista!!
Vaan todella todella huolissani olen, että miksi alavatsan turvotus on hävinnyt? Alkuviikosta maha oli vielä pyöreä pallo ja tuntui erilaiselta alavatsalla, painavalta tms. Mutta nyt tuokin tunne on hävinnyt täysin.
Asian vierestä, no ei tähän inseminaatiohoitoon nyt omaisuutta kulu. Polimaksut, viiden päivän hormonitablettikuuri + irrotuspiikki.
Siihen että jatkuuko raskaus ei voi kukaan vastata, aika näyttää.