Lehtien tilaamisesta!
Onko millään lehdellä määräaikaista tilausta? Minua ärsyttää suunnattomasti, että haluaisin joskus tilata jonkun lehden, mutta kaikki on vain kestotilauksia!
Haluaisin itse jo lehteä tilatessa päättää milloin se tilaus alkaa ja milloin loppuu.
Häiritseekö muita tämmöinen? Mihin siitä voisi valittaa?
Kommentit (8)
Mulle tulee jonkin verran eri lehtiä, aina pätkissä. Mulle ei ole mikään ongelma laskun maksamisen jälkeen netissä, siirtyä lehden asiakaspalvelun sivuille irtisanomaan lehti. Sen kun voi tehdä netissä, joko omien tilaus- ja asiakastunnusten kanssa, tai jollain kustantajalla pitää palaute osion kautta irtisanoa.
Teidän pitää sitten ostaa irtonumeroina, jos tuo teettää ongelmaa, on vaan kalliimpaa.
naistenlehteä siten, että ovat määräaikaisia, ja se siitä. Onnistuu se.
esim. Kodin kuvalehteä, Kotiliettä..
Minusta asiakkaalla pitää olla vapaus valita haluaako kestona vai määräaikaisena.
Kiva kuulla etten ole ainut joka tätä miettinyt.
Itsekin haluaisin tilata esim. puolenvuoden pätkän jotain ja sitten ehkä jotain toista lehteä.
Miten voi olla vaikeaa laittaa molemmat vaihtoehdot tilauskuponkiin?
-1-
jos tykkää sisustamisesta, ovat kivoja lehtiä.
mutta se on huomattavasti kalliimpaa.
Kaikkein edullisin tapa on tehdä niin, että tilaat kestotilauksen, jonka ensimmäinen osa tulee tarjoushinnalla. Sitten kun olet maksanut laskun, käyt vain netissä tekemässä irtisanomisen seuraavan laskutuskauden alkuun ja avot, siinä edullinen "määräaikainen"tilaus. Yleensä uutta tarjousta tulee jo ennen laskutuskauden loppua ja saat tilattua taas seuraavan erän sillä tarjoushinnalla jne. Vähän kun kikkailee, niin pääsee halvalla.
Terveisin paljasjalkainen laihialainen :D
myös määräaikaisena.. En ole n. 5 vuoteen tilannut mitään, kun irtonumerona saa aina tarjouksesta!
aina joskus joku puolenvuoden pätkä, mut en halua, koska aina jatkuu sit kestona. Kauhee vaiva peruuttaa ym.