Onko tällainen pukeutuminen muka ihan ok?!
eli kyse yhdestä naisesta, ei mikään kaveri mut nään usein. Naimisissa ja vauva on, pukeutumistyyli minari max reisien puoleenväliin, korkkarit ja jotkut sukkikset jopa talvella... sanoin mun miehelle, et näyttää siltä kuin etsisi itselleen ja lapselleen elättäjää ja mun miehen mielestä tuollainen pukeutumistyyli on ihan ok vaimolle/äidille?? Ehkä oon nipo mut ite katon vähän kieroon vaikka muuten on ihan kiva ihmisenä.
Kommentit (26)
ei siviilisääty tai äitiys.
Avioliiton ja lapsem myötä ei siis saisi käyttää lyhyitä hameita, korkokenkiä tai ainakaan samaan aikaan..hmm?
Kuulosta körttiläiseltä meinigiltä, onko ap kenties uskossa?
Alle 30v voi ihan hyvin puskea lumihangessa noissa vermeissä jos kroppa on kunnossa. 40 vuoden lähestyessä voisi alkaa miettimään helman pitutta, ihan roiskeläppä ei oikein enää toimi edes treenatussa kropassa.
ihan ok, vaikka en itse noin pukeutuisikaan. Onneksi kaikkien ei tarvitsekaan olla missään virallisessa mamma-asussa sen jälkeen kun ovat lapsen saaneet, vai onko minulta jäänyt jotain huomaamatta?!
Hehe, en ole uskossa enkä itsekään nyt kulahtaneissa verkkareissa kulje... ihan avartavaa kuitenkin saada tietää, että muutkin äidit tykkää pukeutua tuolla tavalla korkkareihin ja hameisiin. Mä vaan en koe tarvetta ja tuntisin itseni vain hassuksi jos sipsuttelisin koroilla samalla tavalla kuin ennen lapsia ja miestä. Kait mulla on sitten erilainen ajatusmaailma mut antaa kaikkien kukkien kukkia, kuten joku aikaisemmin sanoikin. :D
Hehe, en ole uskossa enkä itsekään nyt kulahtaneissa verkkareissa kulje... ihan avartavaa kuitenkin saada tietää, että muutkin äidit tykkää pukeutua tuolla tavalla korkkareihin ja hameisiin. Mä vaan en koe tarvetta ja tuntisin itseni vain hassuksi jos sipsuttelisin koroilla samalla tavalla kuin ennen lapsia ja miestä. Kait mulla on sitten erilainen ajatusmaailma mut antaa kaikkien kukkien kukkia, kuten joku aikaisemmin sanoikin. :D
että ei ihme jos miehet alkaa lapsenteon jälkeen katsella muita naisia, jos tällainen muutos tapahtuu, ettei saa edes korkkareita eikä minihametta laittaa.
Itse ainakin myös masentuisin, jos joutuisin ajattelemaan, että äidille sopii vain sellaiset vaatteet, jotka eivät sovi omaan persoonallisuuteeni.
Olen kokoa 44 ja käytän lähes aina hameita (ei ihan minihameita kuitenkaan) ja korkokenkiä/-saappaita. En Tuksun tai Henna Kalinaisen tyylisiä, vaan yleensä tummahkoja ja jostain paksusta materiaalista, niin ei selluliitit puske läpi. Näin tulee aivan varmaan olemaan myös sitten kun olen saanut lapsia.
(Huom! Olen yli 30 ja läski ja pukeudun näin & en ole vielä äiti, vaan homma unelmoinnin asteella = mummoäiti, provosoitukaa!)
t. n. 13
Itselläni on useinkin talvellkina lyhyt hame, paksut sukkikset, neule ja korolliset saapikkaat.
Minusta asu ei ole mitenkään sopimaton, vaan varsin peittävä ja lämmin.
vastausten perusteella voi sanoa että osui ja upposi, ap!