Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tällainen pukeutuminen muka ihan ok?!

Vierailija
23.09.2012 |

eli kyse yhdestä naisesta, ei mikään kaveri mut nään usein. Naimisissa ja vauva on, pukeutumistyyli minari max reisien puoleenväliin, korkkarit ja jotkut sukkikset jopa talvella... sanoin mun miehelle, et näyttää siltä kuin etsisi itselleen ja lapselleen elättäjää ja mun miehen mielestä tuollainen pukeutumistyyli on ihan ok vaimolle/äidille?? Ehkä oon nipo mut ite katon vähän kieroon vaikka muuten on ihan kiva ihmisenä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Ei äitiyden kai pitäs olla suurin pukeutumista määrittävä tekijä.

Tietenkin lapsille on hyvä näyttää mallia järkevästä talvipukeutumisesta.

Vierailija
2/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäskö sun mielestä ihmisen ukeutua tuulitakkiin ja verkkareihin sun muuhun pitkälti tylsään ja mauttomaan koska sattuu olemaan äiti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen pukeutuminen on ihan ok. Meillä Suomessa on ihmisillä, myös naisilla, itsemääräämisoikeus omasta vartalostaan ja omasta pukeutumisestaan. Ei se tee kenestäkään parempaa tai huonompaa ihmistä, millaisiin vaatteisiin tykkää pukeutua.

Vierailija
4/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pukeutunut vuosia huonosti ja tänä kesänä aloin pukeutumaan naisellisesti. Tosi paljon hameita, lyhyitäkin, toppeja, korkeita korkoja jne. Mä olen myös naimisissa, kolmen lapsen äiti eikä tarkoitukseni ole hakea elättäjää, koska mulla on jo sellainen. ;-)

Toiset vain tykkää näyttää naisellisilta ja seksikkäiltä eikä nukkavieruilta ainaisine farkkuineen ja t-paitoineen.

Vierailija
5/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaiset korkkarit ja sukkikset jne. Voin minäkin käyttää sujuvasti - jopa talvella - korkosaappaita, sukkahousuja ja hametta. Talvella ne sukkikset vaan on aika paksut, hameet mulla yleensä on vähän pidempiä kuin ihan vesirajameininkiä, saappaat max 10cm korolla eikä ole täynnä mitään hileitä ja glittereitä. Olen äiti.

Toisaalta mä olen vielä aika nuori, 21v, joten ehkä ikänikin puolesta tämä pukeutuminen on mulla enemmän ok kuin jollain viisikymppisellä. Tosin senkin ikäisellä riippuu paljon vartalosta ja ylipäätään niiden vaatteiden tyylistä, onko tuo ok vai ei.

Vierailija
6/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymys...

Vierailija
7/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen minihame-tyyli on useimmiten mautonta ja ainakin erittäin epäkäytännöllistä. Äitiyteen se ei kaiketi vaikuta. Toisaalta olet oikeassa sen suhteen, että pukeutuminen on aina jonkinlainen viesti, vaikkei itse niin haluaisikaan. Joku muukin voi tulkita tämän henkilön tyylin sinun tavallasi.

Vierailija
8/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten joku voi kuvitella että on oikein yrittää nayttää hyvältä!?

Varsinkin jos on YH!!!!

Kuuluisi kyllä pukeutua johonkin harmaaseen kaapuun mistä paistaa syyllisyys ja häpeä siitä että mies on lähtenyt, varmaan sen takia kun nainen ei osannut miestä tyydyttää, ei todellakaan saa yrittää ulkonäöllään saada sitten toista miestä ansaan!!!

Hameet on maksullisia naisia varten, varsinkin lyhyet sellaiset.

Vierailija
9/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minari + korkkarit -yhdistelmä näyttää halvalta ja mauttomalta. Olipa äiti-ihminen tai ei.

Vierailija
10/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymys...

Tottakai se on ok. Jokainen pukeutuu tyylillään. Minusta on ainakin kiva pukeutua naisellisesti ihan omaksi ilokseni. Elättäjää en tarvitse, käyn töissä.

Vierailija
11/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minari + korkkarit -yhdistelmä näyttää halvalta ja mauttomalta. Olipa äiti-ihminen tai ei.

pk:ssa yksi lastenhoitaja pukeutuu noin, on todella tyylitön tapaus. Kaikki on halpaa muovista jäljitelmä blingblingiä. Lisäksi blondi muovitukka ja ripsiproteesit ja lasihelmet liimattu silmäkulmiin! Voi elämä, on kuin joulukuusi ja tietysti vielä keimailee kaikille isille kuin jossain näytöksessä. Kivahan se vaan on; kaikkia naurattaa.

Vierailija
12/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk:ssa yksi lastenhoitaja pukeutuu noin, on todella tyylitön tapaus. Kaikki on halpaa muovista jäljitelmä blingblingiä. Lisäksi blondi muovitukka ja ripsiproteesit ja lasihelmet liimattu silmäkulmiin! Voi elämä, on kuin joulukuusi ja tietysti vielä keimailee kaikille isille kuin jossain näytöksessä. Kivahan se vaan on; kaikkia naurattaa.

Minari-korkkaripukeutumista on muunkinlaista kuin muoviblinbling-tyylistä... Tiedoksesi!

Vierailija
13/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minari-korkkaripukeutumista on muunkinlaista kuin muoviblinbling-tyylistä... Tiedoksesi!

Suomessa vaan kävelee vastaan aniharvoin muita kuin näitä hutsumaisia wanna-be-barbeja. Esim Tanskassa on naisellinen pukeutuminen ihan eri sfääreissä.

Vierailija
14/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla pahinta laatua sovinisti jos kuvittelet, että naiset käyttävät tietynlaisia vaatteita vain miehiä miellyttääkseen. Lisäksi kiinnostaa, että miksi asia niin paljon vaivaa päätäsi? Eiköhän jokaisella ihmisellä ole tässä maassa oikeus pukeutua juuri niin kuin haluaa. Siis jopa sinulla.

Vierailija
15/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asu ihan kenelle vain, jonka jalat ovat siinä kunnossa, että näyttää hyvältä. Olen 38-vuotias kolmen lapsen hoikka äiti, jonka lempiasuihin kuuluu lyhyet hameet, mekot ja pitkät saappaat ja PEITTÄVÄT sukkahousut, siis paksut. Ohuet mustat ovat toki törkeän näköiset päiväkäytössä.

Musta äitiys ei aiheuta mitään pukeutumisrajoituksia ja toi sun ajatukses "elättäjän etsimisestä" haiskahtaa 1800-luvun ajatuksilta.

Vierailija
16/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaiset korkkarit ja sukkikset jne. Voin minäkin käyttää sujuvasti - jopa talvella - korkosaappaita, sukkahousuja ja hametta. Talvella ne sukkikset vaan on aika paksut, hameet mulla yleensä on vähän pidempiä kuin ihan vesirajameininkiä, saappaat max 10cm korolla eikä ole täynnä mitään hileitä ja glittereitä. Olen äiti. Toisaalta mä olen vielä aika nuori, 21v, joten ehkä ikänikin puolesta tämä pukeutuminen on mulla enemmän ok kuin jollain viisikymppisellä. Tosin senkin ikäisellä riippuu paljon vartalosta ja ylipäätään niiden vaatteiden tyylistä, onko tuo ok vai ei.

tyylillä yhdistelty. Ei siis todellakaan mitään vesirajapituutta vaan polven ylle, mekon alla paksut sukkikset tai mustat farkkulegginsit. Mulla on aina korkkarit (ei mitään bileversioita vaan vaatteiden mukaan 6-10cm korolla), jopa polven yli saappaat (korolla)! Ja käytän kesät-talvet mekkoja ja hameita.

Hameet on myös polven ylle koska olen suht lyhyt (164cm) ja pidemmät tekisi minusta todella persjalkaisen näköisen. Työssäni joudun pukeutumaan hyvin joten nämä täytyy todella tarkasti katsoa että on kropalle sopivia ja asianmukaisia vaatteita.

Vierailija
17/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutua myös mauttomasti ja tyylittömästi. Siinäkään ei ole mitään vikaa, ei muiden ihmisten tarvitse pukeutua siten, että miellyttäisivät mahdollisimman paljon muita.

Vierailija
18/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki ihmiset ovat säälittäviä, tyhmiä, huonoja äitejä ja isiä, huoria ja idiootteja, jos eivät pukeudu siten kuin minä haluaisin heidän pukeutuvan. Minun maailmankuvani on oikea.

Vierailija
19/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka etsisikin elättäjää, niin miksi ei saisi etsiä? Onhan sullakin jo elättäjä. ;-)

Vierailija
20/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyseinen mauton tapaus on naimisissa,ja siis vaan NÄYTTÄÄ siltä että etsii itselleen ja lapselleen elättäjää.Ehkä se vaan pitää siis sen nykyisen aviomiehensä tyytyväisenä, ettei tarvitse.Ehkä sunkin, ap, kannattaisi joskus, edes joskus, vaihtaa se tuulipuku johonkin vähän naisellisempaan, koska miehesi mielipiteestä päätellen se tulet muuten olemaan sinä, joka kohta etsii itselleen ja lapselleen elättäjää ;)