miksi ottaa äitiyspakkaus kun vaihtoehto 140€
eli tuolla 140€urolla saa niin paljon enemmän. Juuri eilen katselin bodeja, potkareita yms. niin noin 4 e bodyt, potkarit n. 4-6 e ja oli laadukkaampia kuin äitiyspakkauksen. Kirppikset täynnä uusia vauvanhaalareita 2-4 eurolla. Harsot ei paljoa maksa mut kaupoista saa ihania eri kuvioisia, makuupussit saa finlaysinilta 8 eurolla jne. onko se vaan helppouden takia? Vähän kun näkee vaivaa niin samat tuotteet löytää halvalla mut saa vielä esim. vauvalle kaukalon. Yritykset jotka tekee äitiyspakkauksia saa kyllä hyvät voitot.
Kommentit (51)
Onneksi meillä on mahdollisuus valita, miksi nähdä niin kova vaiva toisten valinnoista?
Tämä on ihan selvästi provo, mutta sanonpa silti. Ap:lla on joku salainen tehtaanmyymälä, josta saa laadukkaat uudet vaunut 140€:lla, toppahaalarin 4€:lla, kaukalon muutamalla kympillä jne. Meillä kaikilla ei ole moista salaisuutta tiedossamme, eikä myöskään aikaa kiertää ympäri Suomea eri tehtaanmyymälöissä.
Minusta suurin osa rumia ja kamalan isoja. Bodyt kun sopivia niin ei kehtaa enää käyttää. Toppapukukin iso. Olen raskaana ja haen tavarat pääasiassa kirpalta ja ostan nettikirppiksistä. Aion myös saada enemmän vaatteita ym kuin pakkauksessa ja halvemmalla. Ja paljon kauniimpia!
jo toista kertaa. Syynä se, että siinä on niin paljon muutakin hyödyllistä kuin ne vaatteet, esim. liinavaatteet, pyyhe, harja, kynsisakset, makuupussi jne. että en yksinkertaisesti jaksaisi niitä kaikkia metsästää jostakin muualta. Ekalla kerralla lähes kaikki sisävaatteet jäivät käyttämättä, kun eivät mielestäni olleet erityisen kivoja, mutta annoin ne vauvakassikeräykseen eteenpäin.
Eli kyllä mulla osittain syynä on laiskuus, voin myöntää ihan suoraan. Ikäeroa tulee 6 vuotta, joten en nyt esim. samaa harjaa halua käyttää uudestaan. Ja muutenkin mun mielestä kiva, että toiselle tulee uusia tavaroita eikä vain ekalta perittyjä.
Ja pienemmällä paikkakunnalla on hankalaa löytää kaikki tarvittava. Esikoista odottaessa äitiyspakkaus oli ehdottomasti tarpeellinen.
Toisen kanssa otinkin sitten rahana ja ostin mitä puuttui. Eikä sillä 140 eurolla kyllä paljoa saanut. Ainakaan kunnon vaatetta.
Kolmas syntyi kun kaksi muuta oli jo isompia. Otin pakkauksen.
AP on sitä mieltä et on parempi ostaa vastasyntyneelle käytettyjä kirppisvaatteita kuin ottaa vastaan äitiyspakkaus jonka sisällöllä todistetusti pärjää ensimmäiset 3kk.
Harvoin yllätyn enää mistään aloituksesta mut nyt kyllä AP onnistui.
Luin juuri uudelleen aloituksen.Hän siis ostaa kaiken ja enemmän sekä TURVAKAUKALON 140€ ja jää vielä rahaakin.
Ei voi suomessa onnistua!!
Meidän kaukalo maksoi jo enemmän.
Mä myönnän et otin äitiyspakkauksen koska sen saaminen oli niin kivaa ja koska en todellakaan halunnut viattomalle vastasyntyneelle käytettyjä vaatteita/tavaroita.
Olisit AP tehnyt töitä ennen lasten tekoa niin ei tarvitsisi välittää jostain pikkusummasta.
Mun äitiysraha oli verojen jälkeen 2760€ eikä vanhempainraha niin paljoa vähemmän ollut.
Tolla summalla sai aika paljon harsoja=D
suomalaisesta kiittämättömyydestä.
Suomalaiset puhuvat maastaan pahoinvointivaltiona, vaikka kaikki tulee jokaiselle kuin manulle illallinen. On käsittämätöntä, että valtio toimittaa vastasyntyneelle vaatteetkin kotiin, ja silti kehdataan ainoastaan valittaa, miten on rumaa ja vääränväristä ja huonolaatuista ja mitä vielä.
Joskus hävettää olla suomalainen.
Mä myönnän et otin äitiyspakkauksen koska sen saaminen oli niin kivaa ja koska en todellakaan halunnut viattomalle vastasyntyneelle käytettyjä vaatteita/tavaroita.
Olisit AP tehnyt töitä ennen lasten tekoa niin ei tarvitsisi välittää jostain pikkusummasta.
Mun äitiysraha oli verojen jälkeen 2760€ eikä vanhempainraha niin paljoa vähemmän ollut.
Tolla summalla sai aika paljon harsoja=D
taida viitsiä ottaakaan, kaapit on jo täynnä esikoisen vauvavaatteita, pukuja ja tarvikkeetkin säästetty, harsot ym. Kivat kuosit ois uudessa pakkauksessa, mutta mielestäni ihan turhaa kun niitä ei tarvitse. Eli raha tulee meille, ostetaan sillä vaikka sitten ruokaa :)
taitaa hormonit hyrrätä kun tekee mieli provoilla. Ilmeisesti sinulla on jo ennestään lapsia ja äitiyspakkauksia kun niin asiantuntevasti arvostelet äitiyspakkauksen laatua ja arvoa, joten kai sinulla on jo valmiiksi sen verran tavaraakin tulevalle lapselle että tottakai se pakkaus on sinulle turha. Hyvä juttu että tiedät kumpi on itsellesi kannattavaa, kiitos kun jaoit tiedon kanssamme.
tytölle sopimattomia rättejä. Onneksi ei oo köyhä eikä kipee, niin pystyin ostamaan lapselle uudet vaatteet ja tavarat. En minäkään mitään käytettyjä rääsyjä vauvalle hommais, mut kyllä oli äitiyspakkaus suuri pettymys.