Neuvokaa facebook-aloittelijaa!
Olen vannonut, etten sinne liity. Mutta nyt lapsi liittyi ja minun on pakko mennä perässä.
Pari kysymystä näin alkuun:
En halua exäni näkevän mitään minusta. Mitkä estot laitan, ettei hän pääse lukemaan minun juttujani? Hän kun on lapsen kaveri myös.
Jos käyn katsomassa jonkun ihmisen profiilia, niin näkeekö se ihminen, että juuri minä olen häneen tutustunut?
Kommentit (7)
näkyy eksällesi jos esim kommentoit lapsesi tilaa. Voit estää koko eksän, niin ettei se edes löydä sua nimellä FB:stä mutta en muista mistä se tapahtuu, muistaakseni ko. ihmisen profiilin avaamalla jostain kohtaa.
Ja jos katselet muiden profiileja niin se ei näy kellekään ;)
Miksi ihmeessä sinun täytyy mennä sinne, jos lapsesi liittyi sinne?
että hänen ja kavereiden päivitykset näkee vain kaverit eikä kaverin kaverit. Muuten tuo mies näkee sinut hänen kauttaan. Itse taas etsit kyseisen henkilön nimihaulla ja muokkaat asetuksia niin, että löytyy "estä henkilö".
Kukaan ei näe kenen sivuja olet stalkkaillut, mutta jos kavereillasi on avoimia ryhmiä, niissä käymiset näkyvät.
myös verkossa. Siksi.
En löydä mistään kohtaa "asetukset". Mistä lisään tuon eston, että vain kaverit näkevät, jos jotain kirjoitan?
on nimesi, etsi kavereita ja etusivu. Sen jälkeen on nuoli jota painamalla löytyy nuo yksityisyysasetukset.
13v. oli muistaakseni suositusikäraja. Siellä pitää älytä olla klikkaamatta kaiken maailman sovelluksia, joilla sallii oman profiilinsa käyttämisen ties mihin.
Luulet vastailevasi viattomiin hupikysymyksiin, muttet hoksaa, että annat samalla luvan penkoa omaa ja kavereidesi käyttäytymistä Facessa.
ja löydä fb:stä kohtaa yksityisyysasetukset tai tilin asetukset, niin kannattaako avata koko fb-tiliä..