Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi herkkä päänahka ja tarvis saada väriä ja harmaita piiloon

Vierailija
13.08.2026 |

Onko mitään tehtävissä? Olen värjännyt hiukseni itse noin kuusi vuotta sitten viimeksi. En ole uskaltanut enää värjätä, mutta nyt olisi tehtävä jotain. Masennus vaivaa ja peiliä välttelen. Vaaleanruskeat hiukseni alkaneet paikoin harmaantua. 

Uskaltaisinko kokeilla hiusväriä ilman ammoniakkia ja yrittää jotain ruskeaa raidoitusta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna harmaantua luonnollisesti. Se on kaunista. 

Vierailija
2/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsiikö siihen läiskiä löysällä kalulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cultivator’s Walnut. Kasviväri. 

Vierailija
4/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile hennaväriä?

Vierailija
5/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna harmaantua luonnollisesti. Se on kaunista. 

Ei todellakaan ole. 

Vierailija
6/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna luontoäidin hoitaa asia. Turhaan rasitat herkkää päänahkaasi! Seuraavaksi voit saada vakavan allergiareaktion.

Vierailija
7/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitoja hupulla 

Vierailija
8/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cultivators ehdottomasti.

Se on hennaväri, jonka sekoitat kipossa ja sitten siveltimellä vain päähän vaikuttamaan. Vahvistaa hiuksia, jokaisen yksitellen ja peittää harmaatkin. Luonnontuote. Saa monissa eri väreissä, on myös ihan vaaleita värejä, blondia, vaaleanruskeaa, kuparia jne.

Vierailija
9/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tai Chestnut, josta voi tulla hieman punaisempi ruskea. 

Vierailija
10/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä usein suositellaan, mutta joutuuko ihminen suunnittelemaan elämänsä sitten sillä tavalla, että muutaman päivän pää tuoksahtaa?

Jotkut herkkäpäänahkaiset kuulemma myös pystyvät käyttämään Korresin hiusvärejä.

Itse en ole uskaltanut kokeilla vielä kumpiakaan.

Vierailija
12/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla värjäyttämässä. Hänellä on herkälle iholle tarkoitettuja tuotteita. Ei ole koskaan tullut oireita kampaajalla, vaikka kotiväreistä tulee. 

Curtinin sarja, joka ei sisällä ammoniakkia. ammattilaiskäyttöön. 

Vierailija
13/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cultivators ehdottomasti.

Se on hennaväri, jonka sekoitat kipossa ja sitten siveltimellä vain päähän vaikuttamaan. Vahvistaa hiuksia, jokaisen yksitellen ja peittää harmaatkin. Luonnontuote. Saa monissa eri väreissä, on myös ihan vaaleita värejä, blondia, vaaleanruskeaa, kuparia jne.

Henna voi aiheuttaa tosi pahan allergisen reaktion, jos on herkkä iho. Kokeile ensin varovaisesti vaikka kyynärtaipeeseen pienelle alalle. Luonnontuote ei tarkoita, etteikö voisi allergisoida. Hiuksille varmaan on hyvä, jos iho kestää. 

Vierailija
14/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä usein suositellaan, mutta joutuuko ihminen suunnittelemaan elämänsä sitten sillä tavalla, että muutaman päivän pää tuoksahtaa?

Jotkut herkkäpäänahkaiset kuulemma myös pystyvät käyttämään Korresin hiusvärejä.

Mulla on äärimmäisen herkkä hajuaisti, eikä ne hiukset tuoksu juuri millekään värjäyksen jälkeisinä kahtena päivänä, jolloin suositellaan, että hiuksia ei pestä siis tuona aikana.

Vierailija
15/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on äärimmäisen herkkä hajuaisti, eikä ne hiukset tuoksu juuri millekään värjäyksen jälkeisinä kahtena päivänä, jolloin suositellaan, että hiuksia ei pestä siis tuona aikana.

Hyvä tietää, kiitos!

Vierailija
16/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhun siis Cultivators väristä.

Kasviväri Light Brown on kauniin luonnollinen vaaleanruskea hiusväri. Kasvivärit eivät eivät sisällä hapetteita tai muita synteettisiä ainesosia. Omaa pohjaväriä vaaleammat kasvivärisekoitukset  tuovat hiuksiin luonnollista kiiltoa ja hoitavuutta ilman vaalentavaa vaikutusta.

Kasviperäiset hiusvärit ovat valmistettu yhdistämällä 100% luomulaatuisia ainesosia ja kasvivärejä. Värit tulevat luonnollisista värjäävistä kasvimaailman antimista. Lisäksi rauhoittavana ainesosana muita luonnon raaka-aineita, kuten aloe veraa ja kamomillaa.

Puhtaat kasvivärit eivät sisällä mitään ikävyyksiä, kuten peroksidia, ammoniakkia, raskasmetalleja, PPD:tä, parabeeneja, resorsinolia, geenimuunneltuja ainesosia tai muita ympäristölle haitallisia ainesosia.

Kun olet siirtymässä synteettisistä hiusväriaineista luomukasviväreihin, halutun sävyintensiteetin saavuttaminen voi vaatia 4-8 käsittelyä. Hiusten kunto vaikuttaa myös asiaan. Hiuksia voi värjätä värjätä 12 tunnin välein.

https://www.ruohonjuuri.fi/products/cultivator-s-kasvivari-light-brown-…

Vierailija
17/17 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cultivators väri maksaa vain noin 10 euroa ja sen sisällä on usein  3 pussia (riippuu pakkauksen koosta, joskus myyty isompiakin paketteja). Yksi pussi riittää lyhyisiin hiuksiin. Eli aika edukkaaksi tulee. Kestää vieläpä noin 2 kk ja väri häipyy kauniisti pois, ei tule edes tyvikasvua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi