Sanotteko joka ilta miehesi kanssa toisillenne hyvää yötä? ov
Tuli vain mieleen kun meillä ainakin tosi monta kertaa käy niin että kun minä olen lukemassa iltasatua isommalle lapselle ja kun tulen makuuhuoneesta niin mies on sitten nukahtanut sohvalle nuorimmaisen kanssa. No, sen jälkeen menen kodinhoitohuoneeseen laittamaan valmiiksi seuraavan päivän vaatteet ja mies jossain vaiheessa siirtyy makuuhuoneeseen ja niin jää hyvät yöt toivottamatta. Eipä nyt mikään suuri asia, mutta tulipa mieleen.....
Kommentit (11)
Toinen kuitenkin sen verran aina havahtuu, kun peti heilahtaa.
ja lisäksi käännän selän miehelle ja sanon että tuu tänne.. sitten se tulee minun taakse ja kietoo käden ympärille..
Jokailtainen rutiini :)
Me yleensä jutellaan jotain sängyssä ja makoillaan sylikkäin, mutta sitten kun käännytään tahoillemme nukkumaan, toivotetaan hyvät yöt ja kauniit unet.
Kömmin miehen kainaloon, toivotetaan hyvät yöt ja suukotellaan ja jäädään siihen nukkumaan. =)
Nukutaan tällä hetkellä tosin eri huoneissa (minä vauvan kanssa), saattaa joskus jäädä sanomattakin.
Kiinnostaisi tietää noista herttaisista iltarituaaleista(tuossa yllä parilla) kirjottaneilta, kuinka pitkään olette olleet yhdessä? Tuntuu että meillä on 12 vuodessa ja neljän lapsen myötä jäänyt tuo romantiikka vähemmälle :(
Kyllä meillä sanotaan vaikka sitten unissaan. Kyllä iltapusut ja halit annetaan joka ilta. Meillä neljä lasta ja yhdessä ollaan oltu 10 vuotta. Eihän mikään liitto kestä ilman pieniä rakkaudenosoituksia. Nämä rituaalit ovat meille tärkeitä!
aika lailla sama käytänkö ku kakkosella.:)
myös silloin kun jompi kumpi ei ole kotona.
Eli en sano, koska koskaan ei tiedä mitä tapahtuu tai oisko mies halunnu vielä esim. jutella.
eiköhän tuohon aikaan mahdu hyvän yön toivotuksia ja ei-toivotuksia. Mutta minä kans vähän kateellisena luin noita ensimmäisiä vastauksia... :)
ap
Vierailija:
Nukutaan tällä hetkellä tosin eri huoneissa (minä vauvan kanssa), saattaa joskus jäädä sanomattakin.Kiinnostaisi tietää noista herttaisista iltarituaaleista(tuossa yllä parilla) kirjottaneilta, kuinka pitkään olette olleet yhdessä? Tuntuu että meillä on 12 vuodessa ja neljän lapsen myötä jäänyt tuo romantiikka vähemmälle :(
Jos menen ennen miestä nukkumaan, mies tulee vielä peittelemään ja suukottamaan hyvää yötä.