Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanotteko joka ilta miehesi kanssa toisillenne hyvää yötä? ov

Vierailija
29.11.2005 |

Tuli vain mieleen kun meillä ainakin tosi monta kertaa käy niin että kun minä olen lukemassa iltasatua isommalle lapselle ja kun tulen makuuhuoneesta niin mies on sitten nukahtanut sohvalle nuorimmaisen kanssa. No, sen jälkeen menen kodinhoitohuoneeseen laittamaan valmiiksi seuraavan päivän vaatteet ja mies jossain vaiheessa siirtyy makuuhuoneeseen ja niin jää hyvät yöt toivottamatta. Eipä nyt mikään suuri asia, mutta tulipa mieleen.....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen ennen miestä nukkumaan, mies tulee vielä peittelemään ja suukottamaan hyvää yötä.

Vierailija
2/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kuitenkin sen verran aina havahtuu, kun peti heilahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi käännän selän miehelle ja sanon että tuu tänne.. sitten se tulee minun taakse ja kietoo käden ympärille..

Jokailtainen rutiini :)

Vierailija
4/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yleensä jutellaan jotain sängyssä ja makoillaan sylikkäin, mutta sitten kun käännytään tahoillemme nukkumaan, toivotetaan hyvät yöt ja kauniit unet.

Vierailija
5/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömmin miehen kainaloon, toivotetaan hyvät yöt ja suukotellaan ja jäädään siihen nukkumaan. =)

Vierailija
6/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan tällä hetkellä tosin eri huoneissa (minä vauvan kanssa), saattaa joskus jäädä sanomattakin.

Kiinnostaisi tietää noista herttaisista iltarituaaleista(tuossa yllä parilla) kirjottaneilta, kuinka pitkään olette olleet yhdessä? Tuntuu että meillä on 12 vuodessa ja neljän lapsen myötä jäänyt tuo romantiikka vähemmälle :(

Vierailija
7/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä sanotaan vaikka sitten unissaan. Kyllä iltapusut ja halit annetaan joka ilta. Meillä neljä lasta ja yhdessä ollaan oltu 10 vuotta. Eihän mikään liitto kestä ilman pieniä rakkaudenosoituksia. Nämä rituaalit ovat meille tärkeitä!

Vierailija
8/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika lailla sama käytänkö ku kakkosella.:)

Vierailija
9/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös silloin kun jompi kumpi ei ole kotona.

Vierailija
10/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en sano, koska koskaan ei tiedä mitä tapahtuu tai oisko mies halunnu vielä esim. jutella.

Vierailija
11/11 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tuohon aikaan mahdu hyvän yön toivotuksia ja ei-toivotuksia. Mutta minä kans vähän kateellisena luin noita ensimmäisiä vastauksia... :)

ap

Vierailija:

Nukutaan tällä hetkellä tosin eri huoneissa (minä vauvan kanssa), saattaa joskus jäädä sanomattakin.

Kiinnostaisi tietää noista herttaisista iltarituaaleista(tuossa yllä parilla) kirjottaneilta, kuinka pitkään olette olleet yhdessä? Tuntuu että meillä on 12 vuodessa ja neljän lapsen myötä jäänyt tuo romantiikka vähemmälle :(