Milloin kannattaa mennä alkuraskauden ultraan??
Mulla on nyt rv 5+5 ja mietin milloin kannattaisi mennä ultraan ja onkohan sinne pitkät odotusajat. Sitten jos jollain olisi vielä suositella jotain paikkaa akselilta Pasila-Kallio-Hgin keskusta... (töissä siellä tienoilla).
Etukäteen kiittäen....
Kommentit (6)
Kävin kuitenkin Femedassa rv 6+5 ja siellä pieni sydän näkyi sykkivän :) Nimenomaan siellä Femedassa tuosta 7 viikosta sanoivat ja varoittelivat ettei välttis vielä sitten näy mitään. Femeda löytyy siitä läheltä Hotelli Tornia. Myös Mehiläisessä Forumissa tekevät alkuraskauden ultria, sinne olis vain joutunut kauemmin odottaan. Siksi valitsin Femedan.
Helmis rv10+4
Itse kävin alkuraskauden ultrassa 6+4 sikiö ja syke näkyi selvästi. En nyt muista tarkkaa aikaa, mutta ennen rv 7 ei välttämättä näy mitään. Että varminta olisi mennä rv 8 eteenpäin.
Red_Cat rv 14+3
Ajanhan voit varata milloin vain etukäteen. Odotusajat tosin ei Helsingissä ole vaikuttaneet olevan mitenkään erityisen pitkiä, päivän parin viiveellä näyttää yleensä pääsevän yksityiselle.
Me käytiin ekassa ultrassa kun viikkoja oli 6+3 (tosin silloin luultiin, että oli kaksi viikkoa enemmän, mutta olikin ollut toooosi pitkä kierto) ja tuolloin vielä ei sykettä näkynyt. Näkyi ruskuaispussi ja sitten olikin vähän epäselvää vielä muun kanssa ja jouduttiin kaksi viikkoa kärvistelemään tuulimunaepäilyn kanssa. Vauva sieltä sitten kuitenkin löytyi ja nyt viikkoja jo 18+4. Mutta itse en tosiaan menisi ennenkuin 8+ jotain
ite kävin rv:llä 10
my_selene rv 14+
jolloin gyne oli vielä sitä mieltä, että aika aikaisessa olin. Syke kuitenkin löytyi. :)
mallariina ja masulainen 7+1