Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimitaan tässä tapauksessa?

Vierailija
23.09.2012 |

Tuttu lupasi myydä minulle yhden tavaran, mutta kuolikin ennen sitä. Voiko perikunta perua suullisen sopimuksen vai onko vielä toivoa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vastaavaa saa muualta.

No jos vastaavaa ei saa muualta, niin sitten tuolla tavaralla ei oikeasti olekaan mitään "markkinahintaa" vaan se on itse asiassa arvokkaampi. Eipä ihme, että ap koko ajan pelkää, ettei saakaan suullista sopimustaan läpi. Jospa kuolinpesän osakkaatkin huomaavat, että paremmankin hinnan tuosta saisi jostain muualta, kun on niin harvinainen - Stockan muumimuki!

Vierailija
22/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sovitusta hinnasta, jos se heille käy, niin myyvät, jolleivat halua, eivät ole velvoitettuja myymään, kuitenkaan. Mutta kokeiel, muista vain olla erittäin hienovarainen, ettet moukan mainetta niitä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vastaavaa saa muualta.

tärkeä tavara? Aiot siis myydä sen eteenpäin?

Vierailija
24/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, jos minua tarkoitit, joka sanoit "hullu", niin en taida kuitenkaan olla ainoa sellainen täällä. Niin outoja vastausia tulee.. Onneksi myös fiksujakin kirjoittajia löytyy. Kiitos heille vastauksista!

Vierailija
25/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Kuolinpesä uskoo suullisen sopimuksen ja myy tavaran ap:lle.

B. Kuolinpesä ei usko suullista sopimusta eikä myy ap:lle mitään, vaikka se olisi hyväkin diili, koska pitävät häntä haaskalle tulleena valehtelijana.

C. Kuolinpesä uskoo suullisen sopimuksen, mutta se on niin huono, etteivät tunnusta sen olemassaoloa eivätkä myy ap:lle mitään.

Vaihtoehto D (Kuolinpesä uskoo suullisen sopimuksen ja on pakotettu myymään tavaran ap:lle) ei kerta kaikkiaan ole olemassa.

Vierailija
26/26 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mikä tyyppi ap on. Ei varmaan ruumiskaan kylmennyt niin on kärkkymässä "suullisella sopimuksella" (kukahan tuohon luottaisi) alihintaan haluamaansa tavaraa. Siis TAVARAA. Ja puhuu rahasta. Jumalauta. Nyt, kun yksi ihmiselämä on päättynyt, häntä ei koskaan saa takaisin, lapset eivät vielä edes ymmärrä tilannetta ja minä leskenä olen niiiin saatanana rikki. Vedä kuule itsesi hirteen ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi