Toisesta lapsesta haaveilevia?
Moi,
meillä on 2.5 vuotias poika ja nyt alkaa vauvakuume olla aika korkealla :-) Yritystä ei olla vielä aloitettu, planina olisi aloittaa keväällä. Välillä tulee vainpelko mieleen että mitä jos se ei onnistukaan? Esikoinen sai alkunsa heti.
Miten muilla? Oliko/onko hankaluuksia?
Kommentit (4)
Meillä esikoinen täytti viime viikolla 2v ja kuumeilua on ollut jo pitempään. Pillerit jätin pois kesällä ja oikeastaan vasta nyt ollaan alettu yrittää kunnolla sitä pikkusisarusta. Kyllä muakin aina välillä mietityttää että mitä jos ei vaikka onnistukkaan, mutta yritän vaan unohtaa sen enkä tee itelle liian suurta stressiä asiasta. Meilläkin eka tärppäs miltei heti. Jotenkin oletan että näin käy toisenkin suhteen, saas nähdä.
Esikoinen on 2 v 9 kk ja kuukausi sitten jätettiin ehkäisy pois. Esikoinen tärppäsi ensimmäisestä kierrosta, saas nähdä miten tämä toinen. Ainakin on pari päivää menkat jo myöhässä...
siis olen sulle Pepper, toivotaan että olis tärpänny. Itse joudun odottelemaan jouluviikolle asti ennenkuin tiedän. Tuntuu niin toivottoman pitkältä....
Mulla on vasta 4kk:n ikäinen vauva, mutta haaveilen laittavamme toisen vauvan alulle, kun esikkomme on puoli vuotias. Ehkä odottaisin vähän pidempään, mutta alan olla jo sen verran iäkäs, ettei oo kovin paljon aikaa miettiä ja koska esikoisen alkuun laittamisessakin oli ongelmia (kesti sellasen kax vuotta) niin pakko alkaa heti yrittää. Tätä taustaa vastenhan paineet vaan kasvavat ja pelkään, että homma tyssää liikaan yrittämiseen ja paineitten ottamiseen. Ois niin ihana tulla heti raskaaksi, kun aletaan yrittää!!!!