Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikko Leppilampi on NIIN ihana, luonnollinen ja MIEHEKÄS. Vai mitä?

Vierailija
22.09.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minustakaan hän ei nimenomaan ole miehekäs, mutta ei nyt rumaksikaan voi sanoa. Oma miesmakuni miehekkäämpi, Mikkohan on enemmän kaunis kuin komea eli ei minun mieleeni. Livenä kyllä komeampi.

SE on muuten kumma, miten telkkarissa ja kuvissa moni näyttää paljon huonommalta kuin oikeesti. Eikö Suomessa osata valaista ohjelmia ja kuvia, vai mistä on kyse. Poikkeuksetta kun näkee TV:stä tuttuja näyttelijöitä, ne näyttää ainakin n. 5v nuoremmilta kuin ruudussa.

N30

Vierailija
2/7 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei! ei kovin etevä näyttelijä, itserakkaan oloinen kokkelinokka. phyh! eipä siinä mittään muuten, mutta Leppilampi kuten niin moni muukin suomalaisnäyttelijä on ihan liikaa esillä ja liian monissa tv- ja elokuvarooleissa. Kyllästyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on hitosti näyttelijöitä ja silti aina joka ikisessä leffassa Krista Kosonen, laura Birn, Mikko leppilampi. Ei tee mieli katsoa suomalaisia leffoja, kun ei tule yhtään sitä illuusiota, että tarina olisi tosi vaan sitä vain katsoo, kuinka mainitut näyttelijät jälleen kerran esittävät ihan-ok:sti sen suhteellisen saman roolinsa.

Toinen mikä ällöttää on se, että laura birnin tai krista kososen mies on aina joku franzen tai muu yli nelikymppinen mies. Että se on normaalia. Itse en ottaisi itseäni n.15 vuotta vanhempaa äijää millään (kuulemma vaikka seisoo ihan hyvin, seisokki ei ole enää yhtä kova, se muna niin kuin pinnaltaan, varsinkin jos siis tyyppi juonut paljon elämässään). Haluan jakaa oman sukupolveni asioita. No jos rakastuu, ni rakjastuu. Mutta se asetelma, että se on muka normi. Ällöttävää.

N28

Vierailija
4/7 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta tarvetta arvostella tai kehua, mutta kyllä huvittaa, jos Leppilammen Mikkoa nimenomaan miehekkääksi joku sanoo. Söpö se on, vähän poikamainen, mutta ei mitenkään minusta miehekäs, ei söpöys ole miehekkyyttä... vaan söpöyttä. (En oo tosin tavannu livenä enkä jaksa kattoa mitään junttiohjelmia, joissa juontaa. Joten en tiedä, käytös tekee pojastakin miehekkään, jos niikseen tulee.)

Neito.

Vierailija
5/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lienee hyvä työssään, vaikka minua puistattaakin.

Vierailija
6/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan epämiehekäs on minusta, pieni nykerönenä ja hintelä varsi.

Vierailija
7/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan samaa mieltä ap:n kanssa :) Upea jätkä, hänen roolitöitään katsoisi mieluusti vaikka kolme kertaa illan aikana vaikka elokuva olisi muutoin surkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan