Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä vakiseuraa pienikaluiselle ?

Vierailija
22.09.2012 |

Olen 40v ihan ok mies. Naisten suhteen olen kuitenkin epävarma koska mulla on aika pieni penis, olen tullut sen takia joskus jätetyksikin toisaalta joku nainen ollut ihan tyytyväinenkin. Mut itse asiaan, mistä löytäisin naisen jolle kaluni koko ei olisi ongelma? Asiasta ei viitsi kauheasti huudella mutta kyllähän se paljastuu siinä vaiheessa kun menee sänkyyn ekan kerran. Jos naista on oppinut jo tuntemaan muutamien tapaamisten jälkeen, kyllä mahdollinen torjutuksi tuleminen sattuu

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pieni munaiselle pesää! ja vaki sellaista!

nautinto on kaiken a ja o.

Halut ne on hiirelläkin!

Vierailija
2/8 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pieni munaiselle pesää! ja vaki sellaista!

nautinto on kaiken a ja o.

Halut ne on hiirelläkin!

hiirikin tahtoo pimppaa....pitää löytä vastinkappale eli oikea "hiirenpillu" hänelle!!!!

Haloo!!naiset,jotka täytätte kriteerit,vastatkaa...!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pillun koon suhteen. Synnyttäneillä on jopa tiukemmat paikat kuin ennen synnytystä!

Mutta niinhän se on vanha totuus, ei ole väljiä pilluja, on vain liian pieniä kaluja.

Pilluissa ja kulleissa on se ero, että iso kulli mahtuu pieneenkin pilluun lämmittelemällä, mutta iso pillu on täysin mahdoton tehtävä pienikulliselle. Siinä ei nauti mies eikä nainen. Ts. vastuu laadukkaasta seksistä on naisella. Jos pillu venähtää synnytyksessä, ei voi vaan istua perseensä päällä kuin ellun kana vaan on treenattava itsensä kuntoon. Jos miestä ei seksihommat kiinnosta enää vanhaan malliin, nainen voi katsoa peiliin. Omalla vaimollani ei eväkään värähdä tässä suhteessa eli toivo hyvästä seksistä taitaa olla turha haave. Viimeksi olen saanut sellaista vuosia sitten. Onneksi tässä alkaa iän myötä omakin libido näyttää laantumisen merkkejä. Kun ei saa hyvää seksiä, elämässä pitää löytää muita nautinnon lähteitä kuten ryyppääminen ja mässäily. Te naiset olette paljosta vastuussa.

Vierailija
4/8 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittanut? Siis niin, että hurmaat naisen niin, ettei peniksen koko enää ole merkittävä ominaisuus sinussa, vaan ainoastaan osa kokonaisuutta, joka on riittävän kiinnostava sellaisenaan.

Vai onko sinulla jo vaimo, ja haet sivuseuraa?

Vierailija
5/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seksi on ihan loistavaa ja rakastan häntä ihan järjettömästi. Meillä on leluna sellainen iso jellysauva, jolla mies joskus haluaa mua naida että saan välillä isoakin. Mutta mieluummin haluan omaa miestäni.

Mulla on kyllä aika pieni pimppa enkä ole alakautta synnyttänyt, joten ehkä me ollaan vaan yhteensopivia.

Vierailija
6/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikauluiselle ei ole muut vaihtoehtoa kuin hankkia aivan sikana rahaa tai valtaa. Niillä konsteilla pienimunanenkin saa pesää edes joskus.

Vierailija
7/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut joskus isompaa? Ellet, niin saattaisit yllättyä positiivisesti.

Mulla on kyllä aika pieni pimppa enkä ole alakautta synnyttänyt, joten ehkä me ollaan vaan yhteensopivia.

Vierailija
8/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä tykännyt läheskään yhtä paljon ku nyt. Meni liian syvälle, tökki kohdunsuuta ja inhottava painontunne.

Oli miten oli, me ollaan miehen kanssa tosi hyvä match fyysisesti. En vaihtais mihinkään.

Oletko saanut joskus isompaa? Ellet, niin saattaisit yllättyä positiivisesti.