5-luokkalainen poika toi 5-luokan 1 kokeensa kotiin
Kommentit (27)
oli pojalla viime keväänäkin 10.
että lapset saa täydet pisteet aineista? Aikamoiset odotukset on vanhemmilla!
matikan kahdesta kokeesta kympit ja äidinkielen kokeesta 9+.
Aina minä vain siitä niin kovasti ilahdun ja olen ylpeä vaikka poika onkin koko koulu-uransa aikana saanut vain 2x minkään aineen kokeesta alle 10 tai 10- ja silloinkin nrot olivat 9+ ja 9½.
Kaikkein onnellisin olen siitä, että hän saa noita nroita ilman stressiä, hän "vain" tekee läksyt huolellisesti ja lukee mahdollisen kappaleen läpi läksyjen yhteydessä+käy koealueen parikolme kertaa läpi.
ap
oli pojalla viime keväänäkin 10.
tulee itsestään matematiikassa, samoin kielissä ja muissakin aineissa - niin on kaikilla meidän kolmella lapsella ja oli itsellänikin aikoinaan, samoin isällä. Minkä sille voi?
tulee itsestään matematiikassa, samoin kielissä ja muissakin aineissa - niin on kaikilla meidän kolmella lapsella ja oli itsellänikin aikoinaan, samoin isällä. Minkä sille voi?
Kai nyt silti ymmärrät että kaikista aineista kympin saaminen noinkin laajalti koko suvussa on äärimmäisen harvinaista? Kun jo yhden oppilaan pelkät kympit on harvinaisia.
Minusta kympeistä saa täällä iloita kaikki ne, joille ne kympit ei ole itsestäänselvyys. Et saa omista kympeistäsi huolimatta lytätä muiden iloa.
Eli mielestäsi ne lapset jotka saavat ns helposti niitä kymppejä eivät saisi iloita asiasta tai olla ylpeitä itsestään??
Kai nyt silti ymmärrät että kaikista aineista kympin saaminen noinkin laajalti koko suvussa on äärimmäisen harvinaista? Kun jo yhden oppilaan pelkät kympit on harvinaisia.
Minusta kympeistä saa täällä iloita kaikki ne, joille ne kympit ei ole itsestäänselvyys. Et saa omista kympeistäsi huolimatta lytätä muiden iloa.
teki saman. Tosin 4. luokkalainen.