Kiitos rohkeille naisille
Kiitos kaikille naisille kun katukuvaa kaunistatte.
Kiitos siitä että rintojanne heilutatte paidan alla
rintsikoilla ja ilman.Kiitos farkkupepuille kun kauniit pepunkurvit keinuu.kiitos rohkeille naisille
joilla huvikumpu loistaa paljastaen iloviivan.Kiitos
naisille jotka katukuvaa kaunistatte pelkkä kesämekko päällänne.
Kommentit (7)
tuijottajille,jotka katsotte naista,kuin olisitte tynnyrissä kasvaneet!!!!;(
ja niin on varmaan tämän aloittaja!!!!!!!!
Ne joilla on näytettävää niin varmaan mielellään esittelevät sitä miehille. Mars lenkille vaan ni voit joku päivä säkin vaihtaa säkkisi vartalonmyötäiseen asuun ja nauttia katseista ;)
Ne joilla on näytettävää niin varmaan mielellään esittelevät sitä miehille. Mars lenkille vaan ni voit joku päivä säkin vaihtaa säkkisi vartalonmyötäiseen asuun ja nauttia katseista ;)
älä siitä huolta kanna,mut ei kuulu mun tyyliin eikä itsetuntoni ole tuijottavista idiooteista kiinni!!!! ;/..Taidat tosiaan olla tynnyrissä kasvanut!!!!!!!!!!
tuijottajille,jotka katsotte naista,kuin olisitte tynnyrissä kasvaneet!!!!;( ja niin on varmaan tämän aloittaja!!!!!!!!
Ei mua haittaa että katsotaan. :) Itsellänikin pää kääntyy jos kauniin pepun näen. On se sitten miehellä tai naisella. Tykkään kyllä siinäkin mielessä tytöistä. ;) Mieheni kanssa välillä bongaillaan yhdessä kivoja peppuja. ;)
N35
LENKILLE MARS JA SOPPALAUTASEN KOKO PUOLTA PIENEMMÄKSI
Vierailija - 25.09.12 09:31 (ID 15623843)
tuijottajille,jotka katsotte naista,kuin olisitte tynnyrissä kasvaneet!!!!;( ja niin on varmaan tämän aloittaja!!!!!!!!
Eikös sun aivoihin selväkielinen viesti uppoa!!En ole mikään läski ja näytettävää on,ei vaan kuulu mun tyyliini!!Mee sitä lehmääs naimaan nyt vaan!!!