En sitten voi yhtään sietää näitä kauneusleikkausten epäonnistumisen vuodattajia
http://www.iltalehti.fi/terveys/2012092115836110_tr.shtml
Mitä nämä ihmiset oikein kuvittelevat, kun menevät leikkauksiin? Julkisella puolella leikkaukset tehdään toiminnallisista eikä kauneussyistä.
Kommentit (18)
Onhan tuo tulos nyt ihan järkyttävä,ei uskoisi plastiikkakirurgin tekeleeksi SUOMESSA.
Noissa leikkauksissa on AINA riskinsä
se pitää tietää ja sitä kaikkialla toitotetaankin. Siksi on jotenkin hassua, että ihmiset yllättyvät siitä, kun asiat ei mene putkeen. Ja jos halvalla haluaa näyttää paremmalta, niin lopputulos saattaa olla mitä vaan. Eikä sillä väliäkään, jos ulkonäköasiat ei niin kiinnosta, mutta useimmille se on tärkeää. Eikä kannata mennä hankkimaan implantteja mistään halpaklinikalta, halpa näissä tapauksissa tarkoittaa huonoa laatua, kuten olemme uutisista saaneet monesti lukea viime aikoina.
et hän kehtaa mennä lehteen saadakseen myötätuntoa ja kaikki uudet leikkaukset ilmaiseksi.
Hän itse kertoo jutussa et tiesi leikkaavan lääkärin tekevän korjausleikkauksia eikä esteettistä kirurgiaa.
Mitä lihotti itsensä niin isoksi. Lienee selvää, ettei ihoa saada koskaan ennalleen minkään valtakunnan leikkauksilla.
tässä ei ole siitä kyse.
Naispolo näyttää lihamyllyn läpikäyneeltä.
Kyllä luulisi jo ammatiylpeys vaatiman inhimillistä jälkeä.
Yhtä hyvin olisi voivetäistä nahat jeesusteipilla kokoon..
Isälleni on tehty kansan maksamana luomileikkaus, koska yläluomi peitti miltei koko näkökentän.
Minulla tulee sama eteen muutaman vuoden päästä. Pitäisikö minunkin sitten tyytyä soiihen että joku teurastaja vaan roiskaiseen ylimääräiset nahat silmän päältä ja näyttäisin frankestainilta, häh?
Pitääkin varmuudeksi maksaa itse ja mennä yksityiselle.
tässä ei ole siitä kyse.
Naispolo näyttää lihamyllyn läpikäyneeltä.
Kyllä luulisi jo ammatiylpeys vaatiman inhimillistä jälkeä.
Yhtä hyvin olisi voivetäistä nahat jeesusteipilla kokoon..
Isälleni on tehty kansan maksamana luomileikkaus, koska yläluomi peitti miltei koko näkökentän.
Minulla tulee sama eteen muutaman vuoden päästä. Pitäisikö minunkin sitten tyytyä soiihen että joku teurastaja vaan roiskaiseen ylimääräiset nahat silmän päältä ja näyttäisin frankestainilta, häh?
Pitääkin varmuudeksi maksaa itse ja mennä yksityiselle.
Tässä toisessa taas toi maha ei pilkota mistään vaatteen alta. Kaapu vaan peitoksi.
Ja miksi pitäisi saada verovaroin vrt satanen vs kymppitonni kun ensin on lihottanut itte itsensä possuksi. Olis ajatellu jossain 80 kilon kohdalla.
Tässä toisessa taas toi maha ei pilkota mistään vaatteen alta. Kaapu vaan peitoksi.
Ja miksi pitäisi saada verovaroin vrt satanen vs kymppitonni kun ensin on lihottanut itte itsensä possuksi. Olis ajatellu jossain 80 kilon kohdalla.
Et synnytä lapsia, koska kukaan ei ole siihen pakottanut, oma päätöksesi ja myös sitten maksat kaikki kulut mitä siitä koituu ja et tee mitään muutakaan yhteiskunnan piikkiin?
Tekopyhää tuollainen valittaminen jos et itsekään maksa kaikkea itse.
Ja miksi pitäisi saada verovaroin vrt satanen vs kymppitonni kun ensin on lihottanut itte itsensä possuksi. Olis ajatellu jossain 80 kilon kohdalla.Et synnytä lapsia, koska kukaan ei ole siihen pakottanut, oma päätöksesi ja myös sitten maksat kaikki kulut mitä siitä koituu ja et tee mitään muutakaan yhteiskunnan piikkiin?
Miksi sun mielestä pitää saada mähkiä ittensä helvetin ylipainoiseksi?
Jonkinlaista itsekuria pitää ihmisellä olla.
Jos tuo ylipaino on psykoosilääkkeistä johtuvaa eikö olisi muka voinut lääkitystä rukata?
Niin ja toivottavasti et itse ole edes kouluja käynyt yhtään, sekin maksaa. Ai mut kyllähän se sun tekstistä jo paistaa.
Ja miksi pitäisi saada verovaroin vrt satanen vs kymppitonni kun ensin on lihottanut itte itsensä possuksi. Olis ajatellu jossain 80 kilon kohdalla.Et synnytä lapsia, koska kukaan ei ole siihen pakottanut, oma päätöksesi ja myös sitten maksat kaikki kulut mitä siitä koituu ja et tee mitään muutakaan yhteiskunnan piikkiin?
Miksi sun mielestä pitää saada mähkiä ittensä helvetin ylipainoiseksi?
Jonkinlaista itsekuria pitää ihmisellä olla.
Jos tuo ylipaino on psykoosilääkkeistä johtuvaa eikö olisi muka voinut lääkitystä rukata?Niin ja toivottavasti et itse ole edes kouluja käynyt yhtään, sekin maksaa. Ai mut kyllähän se sun tekstistä jo paistaa.
Sinuakaan ei ole pakotettu kouluihin (olen kyllä itse niitä käynyt, mutta en valitakaan typeränä tällaisesta), ei kukaan ole pakottanut tekemään lapsia tai muutakaan.
Miksi sinun mielestäsi ihmisten pitäisi muutenkaan käyttää yhteiskunnan varoja? :)
Jos on varaa valittaa siitä, että joku käy tällaisessa leikkauksessa, on myös sitten vara sanoa, ettei itse kuluta millään tavalla yhteiskunnan varoja.
raskauksien jälkeen kroppani näyttää aika lailla tuolta kuin ennen-kuva. En ole kuvitellutkaan että voisin saada julkisella puolella korjausleikkauksen! Mitäköhän ne merkittävät terveyshaitat ovat jotka tässä tapauksessa ovat menneet läpi?
Go go! Empatianruusu ja lähimmäisenrakkaus suorastaan puhkesi kukkaan tässäKIN keskustelussa :D. Pistää ihmettelemään, miten tuollaiset kylmät kapakalat oikein kestävät elää itsensä kanssa? Olette varmasti oikein sykähdyttävän ihanaa seuraa!
Voin kuvitella tilanteen...lapsi tekee virheen, mitä empaatikko-mamma ei voi sietää, kauhea huuto ja sättiminen ja lapsesta kasvaa hermoheikko seinäruusu, tai peräkammarinpoika. Ihania naisia olette, jatkakaa toki :).
Totta kai heillä on ollut oikeus odottaa hyvää jälkeä tilatusta työstä. Toki heidän on pitänyt myös tietää riskit kun ovat mukaan lähteneet. Hyvä ainakin että kertovat julkisesti epäonnistuneista leikkauksista, jotta niiden riskit pysyvät ihmisillä tiedossa.
vatsapoimuthan on poissa. Arpikudoskasvu on tällä ihmisellä selvästikin todella voimakasta ja arpi kiristää vatsan oudon malliseksi.
Kyllä noista voi jäädä todella pahoja arpia ilman että kirurgi on tehnyt mitään väärin.
Tietysti saa, miksei saisi. Jos ihmisen elämänlaatukin kärsii siitä että mahanahka ihan oikeasti roikkuu, on lättänät tissit tai vaikka kauhea heltta leuan alla, niin siitä vaan.
Sitä en sitten minäkään ymmärrä, että lähdetään johonkin Viroon tai Venäjälle teettämään näitä leikkauksia ihan onnen kaupalla ja sitten itketään kun käy köpelösti.
Sehän on vähän sama kuin ostaisi pimeää viinaa rajan takaa, kukaan ei tiedä etukäteen onko se kelvollista vai meneekö näkö tai jopa henkikin.
Itse kävin polvileikkauksessa 3 kk sitten ja pyysin ortopedilta, että tekisi mahdollisimman siistit haavat (rekonstruktio, jäi kolme pitkää haavaa ja yksi lyhyt), koska harrastan tanssia ja polvet näkyvät usein.
Käytti hoitajan mukaan 20 ylimääräistä minuuttia jopa ompeleisiin varmistaakseen siistin lopputuloksen, ja haavat on tosi nätit jo nyt, plajon mitään ei jää jäljelle.
Jos kirurgilla on YHTÄÄN moraalia ja ammattiylpeyttä, se tekee myös siistin jäljen. Mulla on vatsassa 20 cm pitkä ja 1 cm leveä umppariarpi todisteena toisenlaisesta ajattelusta... 20 vuoden takaa ja näkyy kuin ois eilen tehty.
raskauksien jälkeen kroppani näyttää aika lailla tuolta kuin ennen-kuva. En ole kuvitellutkaan että voisin saada julkisella puolella korjausleikkauksen! Mitäköhän ne merkittävät terveyshaitat ovat jotka tässä tapauksessa ovat menneet läpi?
Yhtä lailla kauneusleikkaukseen menevällä on oikeus odottaa luvattua ja hyvää tulosta - siitähän ihminen maksaa. Ja samanlainen velvollisuus yksityisillä kauneuskirurgeilla on tehdä kunnon työtä kuin julkisen puolten kirurgeilla.