Päästäisitkö 14 vuotiaan tytön 22 vuotiaan nuoren miehen luo yöksi?
Kommentit (30)
(ellei siis olisi kyse serkusta, enosta tms ja ilmiselvästi jostain muusta kuin seurustelusta).
Rikoshan tuo on jos raskaaksi tulee tms.
niin ei ole rikos?
niin ei ole rikos?
Oletpa vitsikäs. Kerro vielä muuta.
mitä tuo sitten tarkoitti? Miten raskaaksi tuleminen tekee seksistä alaikäisen kanssa rikoksen?
Tosin se 22-vuotias oli sen 14-vuotiaan isoveli. Tyttö oli veljensä luon yötä vieraillessaan veljen opiskelupaikkakunnalla.
14-vuotiasta tyttöä en päästäisi minkään ikäisen poikaystävän luokse yökylään.
niin miten voit edes ajatella moista?
14v on lapsi ja sinun kuuluu huolehtia hänestä!
niin miten voit edes ajatella moista?
14v on lapsi ja sinun kuuluu huolehtia hänestä!
Jos tuohon että miten raskaus tekee siitä rikoksen niin sehän oli vain kysymys, että miten ihmeessä RASKAUS tekee siitä rikoksen. Eikö seksi alaikäisen kanssa ole rikos muutenkin?
kokemaan lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä.
No en todellakaan päästäisi, vaikka 22-vuotias asuisi äitinsä luona.
TODELLAKAAN päästäsi, jos eivät ole sukua toisilleen.
Hyh, voiko joku edes harkita päästävänsä??
Kummallinen avaus, varsinkin kun ap häipyi eikä jäänyt kertomaan miksi edes miettii tollasta.
14-vuotias EI OLE vielä psyykkisesti kypsä seksisuhteeseen. Biologian kannalta kyllä, luonto ajaa tikanpojan puuhun jne. -ja tottakai voivat olla aidosti rakastuneita toisiinsa. Mutta silti, 14-vuotias on vielä keskeneräinen persoonaltaan, ja vanhemmalla on oikeus ja ennenkaikkea v e l v o l l i s u u s suojella lastaan jos hänellä ei siihen itsellään vielä kykyä ole.
itse tuossa iässä kavereiden kanssa joskus kotona selitettiin että toisillamme yötä jne, mutta kerran kun oli yllättävä aikainen lähtö ja kaverrukset olkin molempin vanhempien mielsetä toistensa luona niin loppuihan tuokin.En muista kauanko kesti että pääsin edes ulos koulupäivän jälkeen. No vaikka omat nuoret ehkä järkevämpiä ja luotettavampia niin minäpä tyhmä äiti aina tarkistan että kun lapseni menee yöksi kylään siellä kaverin vanhempi paikalla ja se heille ok.
Siis tosi tylsä äiti mutta nuo jotka nyt jo täysi-ikäisiä kehuu että oikea tapa oli, joten jatkan samaa näille nyt nuorille.
Jos 22-vuotiasta kiinnostaa 14-vuotias siinä mielessä, niin sillä ei voi olla kaikki inkkarit kanootissa. Eli tuskin jaksaa, muistaa tai viitsii huolehtia ehkäisystä tai tytön hyvinvoinnista muutenkaan.
Omasta teini-iästäni muistan yhden kirjeenvaihtokaverin (silloin harrastettiin tällaista, sori oon vanha!), joka osasi hädin tuskin laittaa kahta sanaa yhteen, mutta olin tietysti kovin otettu kun parikymppinen oli kiinnostunut 16-vuotiaasta. Loppu aika pikaisesti tuo tuttavuus, kun lopulta tavattiin ja tajusin että jätkän äo oli varmaan 90 ja pöksyihinhän se yritti koko ajan uida.
nuoret tytöt ovat kuin naisia laitettuina ja välillä käyttäytymiseltäänkin! Ainahan miehet ovat tykänneet nuoremmista (tiukemmista)!
Itse olen tyytyväisenä seurannut nuorten yleistä viisastumista näissä asioissa...Ja olette unohtaneet sen, että jos 22v on homo, voinee tytön päästää hyvillä mielin vierailulle...
ootko pedofiili?
nuoret tytöt ovat kuin naisia laitettuina ja välillä käyttäytymiseltäänkin! Ainahan miehet ovat tykänneet nuoremmista (tiukemmista)!
Itse olen tyytyväisenä seurannut nuorten yleistä viisastumista näissä asioissa...Ja olette unohtaneet sen, että jos 22v on homo, voinee tytön päästää hyvillä mielin vierailulle...
Nuoret tytöt testaavat omaan naiseuttaan, eikä sen tarkoituksena ole, että aikuiset harrastaisivat seksiä lapsen kanssa.
En päästäisi yöksi. Tarkkailisin tilannetta, ja tarvittaessa tekisin rikosilmoituksen.
Kyllä, jos kyse on sisaruksista.
Jos on kyse seurustelusta tms., niin en todellakaan.
niin anna lapsesi elää elämäänsä.
ei onnistuisi tuollaiset kyläilyt meillä
14-vuotias EI OLE vielä psyykkisesti kypsä seksisuhteeseen. Biologian kannalta kyllä, luonto ajaa tikanpojan puuhun jne. -ja tottakai voivat olla aidosti rakastuneita toisiinsa. Mutta silti, 14-vuotias on vielä keskeneräinen persoonaltaan, ja vanhemmalla on oikeus ja ennenkaikkea v e l v o l l i s u u s suojella lastaan jos hänellä ei siihen itsellään vielä kykyä ole.
Isossa osassa maailmaa 14 vuotias on jo kypsä lainkin silmissä harrastamaan seksiä.Euroopassa ainakin: Ukraina, Espanja,Albania, Bulgaria, Italia, Itävalta, Kroatia, Liechtenstein, Montenegro, Saksa, Serbia, Unkari, Viro. Ovat valtioita missä 14-vuotias saa harrastaa seksiä vanhemmankin kanssa. Suomessa TODELLA moni harrastaa seksiä ennen 14 ikävuotta. Ilman mitään ongelmaa. On naurettavaa valittaa tuollaisesta. Jos olet tavannut miehen (hän on täysijärkinen) niin anna lapsesi elää elämäänsä.
Ei voi olla täysjärkinen jos ei omanikäistä seuraa löydä, vaan pitää pikkutyttöjä vokotella.