Hei yökyöpelit :))) Mitä sulle kuuluu juuri nyt?
Tulin pikaiselle kurkkaukselle tauon jälkeen. Vähän synkiltä vaikuttavat jutut, vai mitä?
Kommentit (27)
riidoistanne. Sano, että se olisi hänellekin helpompaa, koska tiedät, että hän rakastaa teitä molempia ihan yhtä paljon (ehkä se puhuttelisi äitiä).
ap
haukkuu lastaan ja onko hän siitä ylpeä. Uskomatonta:( Missä miehesi oli käynyt? Baarissako? Miten hän selitti viipymisensä?
ap
äitini haukkui pataluhaksi,ja käytti alhaistakin alhaisimpia keinoja.
mie joka haki snikkers-patukoita kioskilta kaksi tuntia.(niin kävikö kioskilla vain??)
parisuhteessamme ei ole "patukkaa" eikä hellyyttä.
olen läski.
ei tunnu hyvältä.itken vain.
äitini puolustaa kuin verikoira siskoani(kenen kanssa olen riidoissa) hän on aina ollut puolueellinen. eniten äitiäni ottaa kaaliin,etten hälua olla siskoni kanssa tekemisessä,koska siskoni haastaa jatkuvasti riitaa. eikä äitini nää siskossani mitään vikaa.
mistä sen tietää missä mieheni kioskin lisäksi kävi..
mutta kun eivät ole.
ihan oikeasti,on äitejä,jotka eivät rakasta kaikkia lapsiaan!
tää on niin moni säikeinen ja kuvioinen juttu,ettei tätä nyt oikein pysty kellekkään avaamaan.
kuhan nyt vasrasin,että paskalta tuntuu.hyvää illan jatkoa sulle ap! :) niin ja elämää! :)
Ihmettelen tässä, et mitenköhän jaxan herätä aamulla töihin.
Rekisteröidyin juuri, jotta voin harrastaa yökyöpeli-palstailua. Uni ei tule. Nukkuminen on tietysti täysin yliarvostettua.
Mietin että ottasko vielä yhen kaljan vai söiskö jo iltapalan...
anonyymi av-mamma kirjoitti:
Väsyttää ja pierettää
Pitikö sitten syödä niitä Piärynöitä? :)😜
- joo, ihan hyvää kuuluu ja olosuhteet huomioon ottaen ja niinpäinpois...
Nyt yö kutsuu tätäkin aavetta, se on heipat kaikille!
Mummelit nukkuu ja mua väsyttäääää......