Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikien äidit HUOM!

Vierailija
21.09.2012 |

Älkää te kasvattako pojistanne niitä lusmuja, joita sitten tulevat vaimot ja tyttöystävät kiroavat alimpaan helvettiin tekemättömien kotitöiden vuoksi.

Pojat mukaan kodinhuoltoon ja ruoanlaittoon heti pienestä - kaikki lapset ylipäätään!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä kasvatat tytöistäsi sallivia naisia, jotka ymmärtävät erilaiset tavat tehdä kotitöitä eivätkä nipota väärin viikatuista lakanoista :)

Vierailija
2/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja korjata pyöränkumeja. Meillä on 4 lasta ja tasajako sukupuolessa.

Opetan lapsilleni myös ettei pidä jäädä huonoon suhteeseen. Suhteen eteen nähdään huomiota mutta ei kenenkään kuulu olla tossun alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, kerronpa sinulle: Minulla on neljä lasta, kumpaakin sukupuolta näissä. Sukupuoli ei määrää taipumuksia kotitöihn. Vanhempana olen tietenkin pannut sekä innokkaammin että vähemmän innokkaasti ryhtyvät lapseni kotitöihin. Kaikki ovat oppineet, ja usein on ollut hauskaakin nimenomaan yhdessä tekeminen. Mutta en kyllä ole enää aikuisista lapsistani sinä mielessä vastuussa, että heidän laiskoiksi ryhtymisestään ottaisin vastuun. Olen antanut mahdollisuuden oppia ja tottua tekemään kotitöitä.

Vierailija
4/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se mies kusee istualteen, mun poika ei ole sua varten. Muuten tekee paistit ja muut.

Vierailija
5/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan täällä kasvaa äidin mussukka, tuleva lusmu avomies ja kauhuanoppi :D

Oikeesti, kasvata sinä lapsesi siten ettei ota sellaista lusmua. Monesta miehestä/naisesta voi kasvatuksesta huolimatta tulla puolison kanssa suhteessa se lusmu ja sinun/minun terhtäväni on kasvattaa lapset uskomaan niin hyvään parisuhteeseen, ettei täydellinen lusmu kelpaa mieheksi/vaimoksi.

Vierailija
6/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nipottamista ja ymmärtämättömyyttä jos v**uttaa kun mies jättää kaiken (vaatteet, roskat, astiat, lehdet) kuin paskan perseestään? Onko se ymmärtämättömyyttä kun mies ottaa jokaista vesikulausta varten uuden lasin eikä koske tiskiharjaan tai -koneeseen? Onko se nipottamista kun ärsyttää se, kun mies kusee koko ajan pöntön ohi? Onko liian raskasta miehelle imuroida, pestä lattioita, pyyhkiä pintoja?

Onko ylipäätään ihan vitun liian raskasta miehelle kantaa edes jonkinlaista kanssavastuuta talouden pyörittämisestä?

Jos sinä kasvatat tytöistäsi sallivia naisia, jotka ymmärtävät erilaiset tavat tehdä kotitöitä eivätkä nipota väärin viikatuista lakanoista :)

Vierailija
7/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaa sun poikas kusevan istualleen? LOL!

Jos sinä et odota,että se mies kusee istualteen, mun poika ei ole sua varten. Muuten tekee paistit ja muut. että se mies kusee istualteen, mun poika ei ole sua varten. Muuten tekee paistit ja muut.

Vierailija
8/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja muistaa opettaa tyttönsä hoitamaan muitakin kotihommia kuin pölyn pyyhkimistä. Ettei tytöistä sitten kasva niitä leveäperseisiä kotiäitejä jotka kunnon miehet kiroavat alimpaan helvettiin kun joutuvat jatkuvasti korjaamaan ja remontoimaan jotain sen lisäksi, että siivoavat laiskan ämmän jälkiä työpäivän päätteeksi, kun se vauvan kanssa kotona makaaminen on niiiiiiin raskasta.

Vierailija
9/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmännyt perheisiin, joissa on tyttöjä ja poikia. Äiti passaa ja palvelee poikaa niin paljon, että oksettaa. Kantaa lautasen pöydästä pois, hoitaa pyykit, siivoukset - ylipäätään kaiken pojan puolesta.

Sen sijaan perheet tyttöjen äiti vaatii osallistuvan kotitöihin ja oikein kovalla kädellä.

Vierailija
10/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt toivoo, etteivät omat tyttärensä ota isänsä kaltaista miestä. Ja jos ottavat, se on niiden miesten äitien vika. kaiken takana on nainen ;)

Onko se nipottamista ja ymmärtämättömyyttä jos v**uttaa kun mies jättää kaiken (vaatteet, roskat, astiat, lehdet) kuin paskan perseestään? Onko se ymmärtämättömyyttä kun mies ottaa jokaista vesikulausta varten uuden lasin eikä koske tiskiharjaan tai -koneeseen? Onko se nipottamista kun ärsyttää se, kun mies kusee koko ajan pöntön ohi? Onko liian raskasta miehelle imuroida, pestä lattioita, pyyhkiä pintoja?

Onko ylipäätään ihan vitun liian raskasta miehelle kantaa edes jonkinlaista kanssavastuuta talouden pyörittämisestä?

Vierailija
11/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmännyt perheisiin, joissa on tyttöjä ja poikia. Äiti passaa ja palvelee poikaa niin paljon, että oksettaa. Kantaa lautasen pöydästä pois, hoitaa pyykit, siivoukset - ylipäätään kaiken pojan puolesta.

Sen sijaan perheet tyttöjen äiti vaatii osallistuvan kotitöihin ja oikein kovalla kädellä.

Maalla, esihistoriallisella 70 ja 80 luvulla toimittiin näin.

Mutta se, että nykyääkin yhä vielä, aika paha.

Mutta pojat on poikia ja tytöt on tyttöjä. Poika voi osata laittaa ruokaa ja tyttö korjata autoa, mutta perusasetelma ei muutu.

Ei kait kyse ole siitä, mitä kukakin tekee, vaan siitä, että balanssi säilyy.

Miksi mieheltä vaaditaan tasa-arvon nimissä kotitöitä ja lastenhoitoa, mutta naisilta ei odoteta kykyä ja ymmärrystä auton korjaamiseen tai remonttihommiin?

Jos ns. kokonaisvastuu autosta ja talosta on miehellä, onko se huonompi, vähäaervoisempi kuin se, että naisella on kokonaisvastuu lapsesta? Tehtäviä voi kumpikin tehdä toisen kokonaisvastuu-alueelle.

Vierailija
12/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt toivoo, etteivät omat tyttärensä ota isänsä kaltaista miestä. Ja jos ottavat, se on niiden miesten äitien vika. kaiken takana on nainen ;)

Vierailija
13/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveli aikoinaan osallistui siinä missä me siskotkin, mutta mutta. Ei enää, kun sukatkin vaimon mielestä ripustaa väärin kuivumaan.

PS. Koeajossa huomasin eräässä miehessä kyseisen puutteen, joten hänestä ei tullut miestäni.

Vierailija
14/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykyä hyväksyä, että toisella on erilaiset tavat toimia ja käsitys siitä, ettei nainen ole talossa mikään ylihoitaja joka määrää yksin, missä järjestyksessä huoneet imuroidaan, minä viikonpäivänä, miten ja milloin lattiat kosteapyyhitään/pestään, pyyhitäänkö pölyt kostealla vai mikrokuituliinalla, pestäänkö ikkunat saippuavedellä vai suihkeella, kuivataanko lastalla vai sanomalehdellä jne jne.

Poikani osaavat jo osallistua normaalisti kotitöihin (isänsä siivousintoileva sämpylänpyörittäjä, joten kotitöiden luonnollisuus tulee heillä enemmän isältä kuin äidiltä). Mutta huolettaa se, löytävätkö puolisot, jotka asennoituvat kodinhoitoon siten, että mies tekee miten nainen parhaaksi tietää vai onko koti todella yhteisen päätösvallan alla kuten osa tutuista naisista tuntuu ajattelevan.. Tappaa varmaan kenen vain kotityömotivaation, jos vaimo kulkee perässä tarkastamassa sohvanalusia tai huomattelemassa, pitääkö matot imuroida ennen tamppausta vai ei.

Vierailija
15/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykyä hyväksyä, että toisella on erilaiset tavat toimia ja käsitys siitä, ettei nainen ole talossa mikään ylihoitaja joka määrää yksin, missä järjestyksessä huoneet imuroidaan, minä viikonpäivänä, miten ja milloin lattiat kosteapyyhitään/pestään, pyyhitäänkö pölyt kostealla vai mikrokuituliinalla, pestäänkö ikkunat saippuavedellä vai suihkeella, kuivataanko lastalla vai sanomalehdellä jne jne.

Poikani osaavat jo osallistua normaalisti kotitöihin (isänsä siivousintoileva sämpylänpyörittäjä, joten kotitöiden luonnollisuus tulee heillä enemmän isältä kuin äidiltä). Mutta huolettaa se, löytävätkö puolisot, jotka asennoituvat kodinhoitoon siten, että mies tekee miten nainen parhaaksi tietää vai onko koti todella yhteisen päätösvallan alla kuten osa tutuista naisista tuntuu ajattelevan.. Tappaa varmaan kenen vain kotityömotivaation, jos vaimo kulkee perässä tarkastamassa sohvanalusia tai huomattelemassa, pitääkö matot imuroida ennen tamppausta vai ei.

Ja toivon myös, että poikani löytäisivät sellaiset vaimot, jotka huoltavat auton, vaihtavat renkaat, tekevät pieniä korjaushommia kotona, leikkaavat vuorollaan nurmikon kun se siellä yhteisellä pihalla kasvaa jne. Jne.

Vierailija
16/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä et odota,että se mies kusee istualteen, mun poika ei ole sua varten. Muuten tekee paistit ja muut. että se mies kusee istualteen, mun poika ei ole sua varten. Muuten tekee paistit ja muut.

Vierailija
17/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos sinä ET odota,että se mies kusee istualteen, mun poika EI ole sua varten."

Kannattaisi varmaan harjoitella kirjoittamisensaymmärtämistä, LOL edelleen!

Joo ei, ehkä tota luetunymmärtämistä voisi opetella.:o

Vierailija
18/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos sinä ET odota,että se mies kusee istualteen, mun poika EI ole sua varten."

Kannattaisi varmaan harjoitella kirjoittamisensaymmärtämistä, LOL edelleen!

Joo ei, ehkä tota luetunymmärtämistä voisi opetella.:o

Vierailija
19/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon miehen täytyy tehdä kotityöt, remonttihommat, korjata auto, laittaa ruokaa, käydä töissä ja tienata hyvin sekä luonnollisesti hoitaa lapsia.

Kunnon naisen täytyy olla tarpeeksi tarkkaavainen että löytää kaikki virheet joita mies missäkin hommassa tekee.

Koittakaa mammat kasvattaa niistä tytöistänne ihmisiä, ei vinkuvia pikkuprinsessoja ja sen jälkeen valittavia lehmiä, vaan sellaisia jotka itsekin kykenisivät johonkin muuhun kuin mäkättämiseen.

Vierailija
20/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyökkäävä ja puolusteleva asenne kun on kyse miesten kotitöistä?

Te kasvatatte pojistanne miehiä, joille on kotona syötetty asenne, että naiset ovat nipottavia lehmiä, joiden vaatimusta kotitöiden jakamisesta ei tarvitse kuunnella.

Häpeisitte! Ihan uskomatonta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän