Mitä mieltä tästä ruokatarjoilusta, paistettuja pieniä muikkuja, itse perunamuussia.tehtyä
Lisänä kanttarelli kastiketta ,suolakurkkuja ja punajuuria? Tulee vävyjä ja miniöitä kylään.
Kommentit (25)
Muikut, nam!!
Mutta jos vävyt ja miniät on jotain hienostelevia nirppanokkia..
Toivotaan että maistuu!
leivitä ja paista voissa. Ei tarvi kanttarellikastiketta, vaikka se onkin hyvää. Vielä hyvää vihersalaattia noiden kanssa. Kesällä söin noita voissa paistettuja muikkuja, suussa sulivat.
Jos haluat venyttää tarjoiltavaa niin tarjoile kanttarellikeittoa leivän kanssa alkukeittona ja sitten muikut ja muusi siihen päälle.
Lisänä kanttarelli kastiketta ,suolakurkkuja ja punajuuria? Tulee vävyjä ja miniöitä kylään.
Vävyjä ei tule tällä hetkellä kuin yksi samoin miniöitä.
Itse tosin en voi sietää muikkuja (olen Koillismaalta kotoisin, joten olen joutunut syömään niitä lapsena liikaa) mutta se ei ole tarjoiluiden vika, vaan ihan mun oma henkilökohtainen angsti:D
Mutta siis, hyvät tarjoilut. Älä huoli.
Ei maistu todellakaan muikut, kauheaa. Paistettuja sellaisia, kuka niitä haluaa. Kaikille ei käy sienet, mokomat cesiumkerääjät. Suolakurkkuja, punajuuria onpa ankeaa.
8-lastenlasta aina muistelee, ne mummin lihapullat. Muuten rakastan ruuanlaittoa leipominen ei aina onnistu.
Jos miniäsi tai vävysi ei pääsekään niin minä voin tulla tuuraamaan kumpaa tahansa.
En pidä perunamuusista
Suolakurkkuja ja punajuurta saa purkista.. ÖÖ.
En vaikuttuisi millään tavalla. Kantterellikastike nam.
Ei maistu todellakaan muikut, kauheaa. Paistettuja sellaisia, kuka niitä haluaa. Kaikille ei käy sienet, mokomat cesiumkerääjät. Suolakurkkuja, punajuuria onpa ankeaa.
Ollaan täällä Kuopiossa on täällä Sampo ravintola, muikut useimpien herkkua.
Tiedätkö, voivatko vävyt ja miniät syödä muikkuja, kaikki eivät voi esim. terveyssyistä, maistuvatko heille? Korvaisin muikut lihapullilla,niiden olettaisi maistuvan. Kantarellikastike pois, tilalle sellainen, joka sopii ellei sieniä syö. Kurkut, punajuuret, mitä niissä on, ei mitään.
(olen Koillismaalta kotoisin
Mistä päin Koillismaata ja missäpäin nykyään vaikutat?
Itsekin olen sieltä, Kuusamosta tarkalleen ja nykyään asun Jyväskylässä. :)
nämä pari nirppanokkaa täällä vaan hienostelevat. Varmaan jotain sushin nyppäilijöitä
(olen Koillismaalta kotoisin
Mistä päin Koillismaata ja missäpäin nykyään vaikutat?
Itsekin olen sieltä, Kuusamosta tarkalleen ja nykyään asun Jyväskylässä. :)
Tiedätkö, voivatko vävyt ja miniät syödä muikkuja, kaikki eivät voi esim. terveyssyistä, maistuvatko heille? Korvaisin muikut lihapullilla,niiden olettaisi maistuvan. Kantarellikastike pois, tilalle sellainen, joka sopii ellei sieniä syö. Kurkut, punajuuret, mitä niissä on, ei mitään.
lihapullat käy hyvin! Vävy tilaa aina noita lihapullia ja kalaa. Sanoo on kyllästyny ravintola ruokiin.
Vaihda muikut. Tiedätkö, voivatko vävyt ja miniät syödä muikkuja, kaikki eivät voi esim. terveyssyistä, maistuvatko heille? Korvaisin muikut lihapullilla,niiden olettaisi maistuvan. Kantarellikastike pois, tilalle sellainen, joka sopii ellei sieniä syö. Kurkut, punajuuret, mitä niissä on, ei mitään.
Tarjoapa vain ap mitä aioitkin, voivat sitten ajaa Mäkkärin kautta kotiin, jos ei kelpaa.
Miksi muuten kukaan ei ole vielä keksinyt, että jos vävy tai miniä on vegaani?
No, ap moukkana tyrkyttäisi kasvissyöjälle muikkuja, kun ne on niiin hyviä. Toivottavasti eivät ole vegaaneja tmv.
Muusi on hyvää, paitsi jos tulee karppeja.
Mitä herkkuja. On syytä vävyjen ja miniöiden tykätä. Jos ei niin mörkö ne vieköön.