Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä ruokatarjoilusta, paistettuja pieniä muikkuja, itse perunamuussia.tehtyä

Vierailija
21.09.2012 |

Lisänä kanttarelli kastiketta ,suolakurkkuja ja punajuuria? Tulee vävyjä ja miniöitä kylään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä herkkuja. On syytä vävyjen ja miniöiden tykätä. Jos ei niin mörkö ne vieköön.

Vierailija
2/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muikut, nam!!

Mutta jos vävyt ja miniät on jotain hienostelevia nirppanokkia..

Toivotaan että maistuu!

Vierailija
4/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivitä ja paista voissa. Ei tarvi kanttarellikastiketta, vaikka se onkin hyvää. Vielä hyvää vihersalaattia noiden kanssa. Kesällä söin noita voissa paistettuja muikkuja, suussa sulivat.

Jos haluat venyttää tarjoiltavaa niin tarjoile kanttarellikeittoa leivän kanssa alkukeittona ja sitten muikut ja muusi siihen päälle.

Vierailija
5/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisänä kanttarelli kastiketta ,suolakurkkuja ja punajuuria? Tulee vävyjä ja miniöitä kylään.

Vävyjä ei tule tällä hetkellä kuin yksi samoin miniöitä.

Vierailija
6/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin en voi sietää muikkuja (olen Koillismaalta kotoisin, joten olen joutunut syömään niitä lapsena liikaa) mutta se ei ole tarjoiluiden vika, vaan ihan mun oma henkilökohtainen angsti:D

Mutta siis, hyvät tarjoilut. Älä huoli.

Vierailija
7/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolakurkut pois.

Vierailija
8/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistu todellakaan muikut, kauheaa. Paistettuja sellaisia, kuka niitä haluaa. Kaikille ei käy sienet, mokomat cesiumkerääjät. Suolakurkkuja, punajuuria onpa ankeaa.

Vierailija
9/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-lastenlasta aina muistelee, ne mummin lihapullat. Muuten rakastan ruuanlaittoa leipominen ei aina onnistu.

Vierailija
10/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miniäsi tai vävysi ei pääsekään niin minä voin tulla tuuraamaan kumpaa tahansa.

Vierailija
11/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä perunamuusista

Suolakurkkuja ja punajuurta saa purkista.. ÖÖ.

En vaikuttuisi millään tavalla. Kantterellikastike nam.

Vierailija
12/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistu todellakaan muikut, kauheaa. Paistettuja sellaisia, kuka niitä haluaa. Kaikille ei käy sienet, mokomat cesiumkerääjät. Suolakurkkuja, punajuuria onpa ankeaa.

Ollaan täällä Kuopiossa on täällä Sampo ravintola, muikut useimpien herkkua.

Vierailija
13/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, voivatko vävyt ja miniät syödä muikkuja, kaikki eivät voi esim. terveyssyistä, maistuvatko heille? Korvaisin muikut lihapullilla,niiden olettaisi maistuvan. Kantarellikastike pois, tilalle sellainen, joka sopii ellei sieniä syö. Kurkut, punajuuret, mitä niissä on, ei mitään.

Vierailija
14/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(olen Koillismaalta kotoisin

Mistä päin Koillismaata ja missäpäin nykyään vaikutat?

Itsekin olen sieltä, Kuusamosta tarkalleen ja nykyään asun Jyväskylässä. :)

Vierailija
15/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä pari nirppanokkaa täällä vaan hienostelevat. Varmaan jotain sushin nyppäilijöitä

Vierailija
16/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(olen Koillismaalta kotoisin

Mistä päin Koillismaata ja missäpäin nykyään vaikutat?

Itsekin olen sieltä, Kuusamosta tarkalleen ja nykyään asun Jyväskylässä. :)

Vierailija
17/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, voivatko vävyt ja miniät syödä muikkuja, kaikki eivät voi esim. terveyssyistä, maistuvatko heille? Korvaisin muikut lihapullilla,niiden olettaisi maistuvan. Kantarellikastike pois, tilalle sellainen, joka sopii ellei sieniä syö. Kurkut, punajuuret, mitä niissä on, ei mitään.

lihapullat käy hyvin! Vävy tilaa aina noita lihapullia ja kalaa. Sanoo on kyllästyny ravintola ruokiin.

Vierailija
18/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda muikut. Tiedätkö, voivatko vävyt ja miniät syödä muikkuja, kaikki eivät voi esim. terveyssyistä, maistuvatko heille? Korvaisin muikut lihapullilla,niiden olettaisi maistuvan. Kantarellikastike pois, tilalle sellainen, joka sopii ellei sieniä syö. Kurkut, punajuuret, mitä niissä on, ei mitään.

Tarjoapa vain ap mitä aioitkin, voivat sitten ajaa Mäkkärin kautta kotiin, jos ei kelpaa.

Miksi muuten kukaan ei ole vielä keksinyt, että jos vävy tai miniä on vegaani?

Vierailija
19/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ap moukkana tyrkyttäisi kasvissyöjälle muikkuja, kun ne on niiin hyviä. Toivottavasti eivät ole vegaaneja tmv.

Vierailija
20/25 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusi on hyvää, paitsi jos tulee karppeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi