Tuleva teiniäippä vastailee kysymyksiin
Kommentit (19)
aika erikoista. Missä vaiheessa raskautesi on?
koska nuorena jaksaa paremmin. en halua olla mikään nelikymppinen ikäloppu mummoäiti.
vai onko seuraava sarja sit nelikymppisenä mummona?
kolme tai neljä lasta olisi kiva. jos viimeisen tekisi 25-vuotiaana niin lapset olisi jo isoja kun itse on neljäkymmentä.
Kuka maksaa elämisenne, vauvan varusteet?
Koska aiot opiskella?
Entä miehesi, aikooko mennä töihin?
Itse tapasin aviomieheni ollessani 16 -vuotias, ja liitto päättyi eroon meidän ollessamme 31 -vuotiaita. Meillä oli jo kaksi lasta, ja siinä vaiheessa alkoi molemmista tuntua, että olimme muuttuneet ihmisinä liikaa aikuistuessamme, niin että emme enää olleet niitä ihmisiä joihin olimme rakastuneet. Tämä ikävä kyllä tapahtuu turhan monelle nuorelle parille...
Vierailija:
Kuka maksaa elämisenne, vauvan varusteet?
Koska aiot opiskella?
Entä miehesi, aikooko mennä töihin?
olemme vielä yläasteella joten vanhemmat maksaa oikeastaan kaiken mutta poikaystävä aikoo mennä nyt ensi syksynä amikseen eli saa sieltä sitten ammatin. ite käyn nyt sitten ysin loppuun. Viimeset viikot joutuu varmaan tenttimällä käymään.
ensi vuonna eli on silloin 16 ja se kestää kolme vuotta niin on sitten 19-vuotiaana ammatti ja voi mennä töihin ja voihan sitä aiemmin tehdä jotain pientä työtä. itse jään äitiyslomalle ja mietin sitten myöhemmin noita kouluja ym. tylsiä juttuja.
Joka tapauksessa vähän isommasta paikasta ollaan.
aika monet paikat vaativat nykyaikana 18 vuoden ikää.. eli miten meinaatte elättää lapsenne vanhempien rahoilla vai?? luulenpa ettei heiltäkään paljoa tipu..
ei Suomessa kukaan nälkään kuole.
kun pitää maksaa vuokraa,vaipat,ruuat,laskut mm. puhelin, sähkö...jne.. opiskelukulut.. vaatteet.. ja paljon muuta..
ja mielestäni meillä on myös oikeus sossun käyttöön jos ei muuta tuloa ole. ja kuten sanoin niin onneksi vanhemmat on luvannut ostaa rattaat ja vaatteita ja leluja vauvalle.
Hienoa, että synnytät lapsen, etkä tee aborttia (mikäli ei ollu suunnitelty baby). Apua saa aina ja sitä tarvii kolmekymppiset uraäiditkin, halus tai ei...
elätkö parisuhteessa?