Läski unohti housut kotiin xD
http://tiina-steps.blogspot.fi/2012/09/auringonkukkapelto.html
Herranjestas, ei tuo ole mekko! kivasti vilauttelee löllöreisiään ja persettään ton kanssa!
Kommentit (15)
No aika lyhkänen on kyllä. Ei kyllä itellä ole tarvetta vilautella persiitäni kylillä joten tuon kanssa laittaisin vähintään farkkulegginsit.
Tosi nätti nainen ainakin mun makuuni. Ihme haukkumista heti, kun joku on vähän pyöreämpi. Tuo nainen on naisellinen ja ihanan pehmeän näköinen.
Eihän tossa edes haarat peity kunnolla, helma on just siinä rajalla.
No aika lyhkänen on kyllä. Ei kyllä itellä ole tarvetta vilautella persiitäni kylillä joten tuon kanssa laittaisin vähintään farkkulegginsit.
No jaa, mun mielestä taas riittää et on noi paksummat sukkahousut, vaikuttaa kuitenkin sen verran ihonmyötäiseltä, että tuskin ihan holtittomasti vilkkuu, ja toi takikin on vielä sit pidempi, eli ei kaupungillakaan varmaan ole vilkkunut.
Totean kuitenkin, että "läski" on mielestäni kaunis tyttö ja että neulemekkokin oli kaunis.
Jos itse olisin tehnyt vastaavanlaisen huomion kuin ap, olisin ehkä kirjoittanut seuraavanlaisen viestin: onpas tässä kauniita kuvia ja kaunis tyttö auringonkukkapellossa. Mekkokin on kiva, mutta vähän turhan lyhyt minun makuuni. Vai mitä mieltä olette?
Se, että haukkuu ja ivaa muka vaatetuksen varjolla toista, on lapsellista ja moukkamaista. Ei kuulu minun eikä tuttavapiirini tapoihin. Päiväkodissa se olisi toisen haukkumista ja koulussa koulukiusaamista, mutta netissähän saa laukoa mitä vaan. Harva laukoja tajuaa, mitä kaikkea se kertoo ihan siitä louksuttajasta itsestään.
Eihän tossa edes haarat peity kunnolla, helma on just siinä rajalla.
Kyl mä arvioisin, et itse värkki on vasta ton helman kuvion yläpuolella, pitkät jalat näyttäis naisella olevan.
Ehkä joidenkin makuun lyhyt mekko, joo, mut kokonaisuutena pidän tuota ihan onnistuneena asuna. TUo mekko kun on pitkähihainen (kaverilla sama), ja kaula-aukkokin peittävä. Lisäksi on vielä tuo pitkä takki ja tummat sukkikset ja maltilliset kengät.
jos olisi kymmenen senttiä pitempi niin pitäisin asusta kovasti. Monta vähän tukevampaa pukee lyhyt mekko.
Ehkä vähän lyhyenpuoleinen, mutta nuorilla voi ollakin. :)
AP taitaa olla näitä pitkävihastelijoita jotka ei osaa puolustaa mungoannaa, wtd-nataa ja muita idoleitaan muuten kuin lapsellisella nimittelyllä. Kasva vähän.
AP taitaa olla näitä pitkävihastelijoita jotka ei osaa puolustaa mungoannaa, wtd-nataa ja muita idoleitaan muuten kuin lapsellisella nimittelyllä. Kasva vähän.
Miten tää bloggari liittyy mungoon ja nataan mitenkään??
Kuten eka kommentoija sanoikin tuossa blogissa...
Kiitoksia päivän nauruista! Ap, eikö itsellä ole pokkaa pukeutua niin kuin haluaisit? Hautaudut vaan niihin telttatunikoihin ja pussihousuihin?
Miten tää bloggari liittyy mungoon ja nataan mitenkään??
Tällä postauksella:
http://tiina-steps.blogspot.fi/2012/04/terveisia-saalittavalta-demitein…
Mikäköhän ap:ta jurppii? Onko lutikka purrut etupyllyä?