Vi**u, lihon koko ajan, enkä onnistu laihduttamaan!! Mitä vaihtoehtoja mulle jää...?
Kävin juuri vaa'alla. Vaaka näyttää 77 kiloa! Olen painanut näin paljon ainoastaan kolmatta lastani viimeisilläni odottaessa!!
Pituutta mulla on 163 cm.
Pahinta tässä siis on, että painoni nousee koko ajan! Viime syksynä painoin 74 kg, sitä edellisenä syksynä 73 kg jne. Noin kilo-kolme kiloa on tullut joka vuosi lisää, VAIKKA YRITÄN KOKO AJAN TEHDÄ ELÄMÄNTAPAREMONTTEJA ja elää terveellisesti!
Elämäntaparemontit ei vaan onnistu multa, koko aikuisikäni yrittänyt pitää painoani kurissa. Onnistuu hetkellisesti, mutta ei lopullisesti koskaan. Vaikka en kituuta enkä noudata mitään ihmedieettejä, tulee silti jossain vaiheessa ihan älytön repsahdus, josta en pääse yli, menee aina vähintään pari-kolme viikkoa, että syön syön syön, aamusta iltaan. Ja taas olen yhtä lihava kuin ennen elämäntaparemonttiakin, tai sitten jopa enemmän painoa saanut.
Tätä vauhtia mä painan 5-10 vuoden päästä varmasti 100 kg ellen ylikin.
MITÄ MÄ VOIN ENÄÄ TEHDÄ?! Olen lukenut KAIKEN laihduttamisesta/elämäntaparemonteista niin kirjastostamme, netistä kuin lehdistä. Olen yrittänyt suurimmaksi osaksi vain normaali elämäntaparemonttia, mutta myös karppaus yms. ruokavaliot on tullut kokeiltua. Ei vaan onnaa, lopullisesti, ei mikään.
Onko muuta vaihtoehtoa, kun odottaa että lihon niin paljon, että pääsen johonkin lihavuusleikkaukseen, jolloin en enää PYSTY syömään juuri mitään? Mä en ite keksi enää mitään, mitä en olisi jo kokeillut!
Kommentit (24)
Rakastelua aamuin illoin, välissä Atkinsin dieettiä ja pätkäpaastoa. Kunnon sessioita varsinkin aamuisin niin että ihan hiki tulee. Tällä menetelmällä puoli kiloa viikossa pois.
Mulla ei kauheasti oo hyviä neuvoja, itsellä maltilliseen syömiseen auttaa se että joka aterialla vähintään 20 grammaa proteiinia. En tiedä auttaako sulla, mutta itselle auttaa.
Toinen on että pitäisi kai jotenkin ohjata ajatukset muualle kun alkaa tulla ruoan himo, mutta helpommin sanottu kuin tehty! Ymmärrän sinua koska itsekin saan lohtua ruoasta.