Missä vaiheessa peseydytte ennen seksiä? Ekasta suukosta suihkuun?
Kommentit (22)
puhtaudella ei ole mitään väliä, jos kesken kaiken tulee pakottava tarve piehtaroida intohimon labyrintissa
mutta saattaahan se mennä niin,että seksiä tulee sitten harrastettu sen jälkeen kun on ihan "omaksi huviksi" käynyt suihkussa.
Sovitaan, että kohta sekstataan. Sitten käydään vuorollamme pesulla.
ja sitten mennään pesulle. Vedän liukkaria värkkiin ja asetun odottamaan.
oel ongelmaa harrastaa seksiä milloin vain. Miten harvoin te oikein peseydytte?! Ja meillä seksiä kyllä useimmiten illalla ja molemmat käy iltaisin suihkussa joka tapauksessa.
Joka lauantaina meillä on seksiä. Käydään koko perhe yhdessä lauantaisaunassa niin kyllä sitä on sitten vielä parin tunnin päästäkin puhdas kun meillä on seksipuuhia. (Lapset tietysti ensin nukkumaan.) Meillä on käytössä desinfioiva liukuvoide. Pimpsan ph tasapaino tasoitetaan jo perjantai-aamuna nauttimalla paljon maustamatonta jugurttia kera marjojen ja vältetään kaikkea sokerista. Eli rentouttava saunasiideri jää välistä.
Sopimuksessa on myös, että "extra" eli jos miehelläni kovin tekee mieli seksiä niin mies vihjaisee siitä aamulla ja minä käyn suihkussa illalla ja peseydyn, ettei mieheni joudu likaista pimpsaa panemaan. Ja seksi tapahtuu kymmeneltä ja suihkussa olen käynyt kahdeksan tai yhdeksän maissa.
Minusta peseytyminen on hyvin tärkeää. Naisen pitää olla puhdas, koska mies voi hyvin mennä vieraisiin likaisen ja homssuisen vaimon takia. Minun mieheni ei ole pettänyt eikä petä, koska saa puhdasta naista ja sopivan usein.
Joka lauantaina meillä on seksiä. Käydään koko perhe yhdessä lauantaisaunassa niin kyllä sitä on sitten vielä parin tunnin päästäkin puhdas kun meillä on seksipuuhia. (Lapset tietysti ensin nukkumaan.) Meillä on käytössä desinfioiva liukuvoide. Pimpsan ph tasapaino tasoitetaan jo perjantai-aamuna nauttimalla paljon maustamatonta jugurttia kera marjojen ja vältetään kaikkea sokerista. Eli rentouttava saunasiideri jää välistä.
Sopimuksessa on myös, että "extra" eli jos miehelläni kovin tekee mieli seksiä niin mies vihjaisee siitä aamulla ja minä käyn suihkussa illalla ja peseydyn, ettei mieheni joudu likaista pimpsaa panemaan. Ja seksi tapahtuu kymmeneltä ja suihkussa olen käynyt kahdeksan tai yhdeksän maissa.
Minusta peseytyminen on hyvin tärkeää. Naisen pitää olla puhdas, koska mies voi hyvin mennä vieraisiin likaisen ja homssuisen vaimon takia. Minun mieheni ei ole pettänyt eikä petä, koska saa puhdasta naista ja sopivan usein.
Päivän paras! :D
ja sitten mennään pesulle. Vedän liukkaria värkkiin ja asetun odottamaan.
Eikö tavarasi toimi?
No ei sentään, kai sitä on puhdas kun pesee vessakäynnin yhdeydessä alapään käsisuihkulla.
Päivän paras! :D
:D
Mutta mä en voi kyllä harrastaa seksiä, jos en ole juuri suihkutellut. Vähintään pimpsa käsisuihkulla siis. Ja syy on se, että mies rakastaa antaa suuseksiä, ja olisi kammottavaa jos en olisi peseytynyt pissalla käymisen jälkeen. Väkisinkin sitä vähän jää pintaan, jos ei suihkuttele.
Mies ei siis ole koskaan maininnut mitään asiaan liittyvää, mutta itse en voisi nauttia suuseksistä jos en olisi suihkunraikas vähintään alapäästä.
Joten kyllä se mulla ainakin suihkua vaatii, jos on seksiä edessä. Ja pakko vielä sanoa, että itse en ota mielellään suihin tai siis en ainakaan nauti siitä, jos en saa imeä puhdasta kalua.
me kun ollaan niin tylsiä että harrastetaan seksiä vasta nukkumaan mennessä, en siis koskaan ole "hetken tullen" likaisena. Ja seksin jälkeen kimppasuihkuun tietty :)
Mutta mä en voi kyllä harrastaa seksiä, jos en ole juuri suihkutellut. Vähintään pimpsa käsisuihkulla siis. Ja syy on se, että mies rakastaa antaa suuseksiä, ja olisi kammottavaa jos en olisi peseytynyt pissalla käymisen jälkeen. Väkisinkin sitä vähän jää pintaan, jos ei suihkuttele.
Mies ei siis ole koskaan maininnut mitään asiaan liittyvää, mutta itse en voisi nauttia suuseksistä jos en olisi suihkunraikas vähintään alapäästä.
Joten kyllä se mulla ainakin suihkua vaatii, jos on seksiä edessä. Ja pakko vielä sanoa, että itse en ota mielellään suihin tai siis en ainakaan nauti siitä, jos en saa imeä puhdasta kalua.
olisi syytä olla puhdas alapäästä puolin ja toisin. Mutta että joka pikapanoakin varten pitäisi käydä suihkussa etukäteen?
Ja pakko vielä sanoa, että itse en ota mielellään suihin tai siis en ainakaan nauti siitä, jos en saa imeä puhdasta kalua.
parin tunnin päästä pesusta kalu on parhaimmillaan...
aamuin illoin alapesut ja suihkussakin käyn yl. kerran päivässä joten ei erikseen tartte värkkiä kuurata jos ei halua....ja joskus haluan...riippuu vähän fiiliksestä ja mitä on mielessä ;)
yleensä minä ehdotan seksiä niin tiedän myös milloin sitä saan ja pesydyn.
Jos mies haluaa suuseksiä niin käy pesemässä myös itsensä kun tietää mun peseytyneen.
Koko suihkussa ei käydä silloin, jälkipesuillekin pesen vaan mällit pois. Ollaan ihan peruspuhtaita ettei tarvitse kokonaan kylpeä ennen seksiä.
Ja pakko vielä sanoa, että itse en ota mielellään suihin tai siis en ainakaan nauti siitä, jos en saa imeä puhdasta kalua.
parin tunnin päästä pesusta kalu on parhaimmillaan...
että mieltymykset vaihtelee. Itse tosiaan tykkään vain täysin puhtaasta kalusta, ah! En aamulla pestystä tai pari kertaa pissatusta. Sori, olen tylsä. Mies ei ole kyllä sellaiseksi moittinut :)
Syystä että meillä on lapsia ja täytyy odottaa että lapset nukkuu ennen puuhia. Suihkussa taas käydään joka ilta samalla kun lapsetkin suihkutetaan..eli siinä tulee automaattisesti peseydyttyä ennen seksiä.
Jos en, niin äkkiä pesulle kun mies on vaihtanut äänensävyään sellaiseksi että jotain sillä mielessä ;D
pimppani on aina panokunnossa.