Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen mielihyvää kun hoikkana ja hyväkuntoisena juoksen pullean av-mamman ohi!

Vierailija
21.09.2012 |

Viimeksi tänä aamuna vetelin kevyesti piukoissa trikoissani ja ponnari heiluen kahden juoruavan mamman ohi :) He jäivät kateellisina katselemaan loittonevaa timmiä pyllyäni. Yrittivät ottaa muutaman juoksuaskeleen silloin tällöin.

Tsemppiä, kyllä se juoksukunto siitä nousee, kun vaan ahkerasti harjoittelee! Toivottavasti toimin motivaattorina lenkkipoluilla.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat fiilikset kuin ap:llä! Joskus on tosin vaikeaa tunnistaa av-mammoja. Olisikin kiva, jos voisivat käyttää vaikka jotain t-paitoja, joissa selässä lukisi "Olen pullea av-mamma".

Ja se timmi juoksija voisi käyttää t-paitaa, jonka selässä lukee "Olet kuitenkin kateellinen minulle". Eipä jäisi kenellekään mitään epäselvää.

Tuo av-mammojen tunnistaminen on tuottanut itsellenikin vaikeuksia, joten t-paitoja vaan peliin :))

Ja mulle sitten sellainen "Olen timmi av-mamma ja sinä laiska läski olet minulle kateellinen" ja etumukseen mielellään sellainen teksti kuin "läskit av-mammat ja ylipäätänsä kaikki on mulle kateellisia, kun olen niin fitti ja fantastinen". Voisin sitä sitten juostessani välillä lukea, jottei totuus unohtuisi. (Minä kun en ole koskaan ajatellut, että olisin muiden vähemmän hoikkien kateuden kohde. Vaan niin se ilmeisesti sitten on, kun ap:kin noin sanoo ;) )

Vierailija
22/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pullea/lihava ei välttämättä ole huonokuntoinen?! Se pullukka mamma saattaa kuule olla ihan yhtä hyvässä kunnossa kuin sinäkin, tai jopa paremmassa kuin joku rimpula. Huomasin itsekin viime kerralla zumbassa, kuinka joku ronskisti pullea nainen jaksoi keikuttaa ja vetää tunnin läpi ihan täysillä, kun vieressä pikku heinänkorsi puuskutti tulipunaisena jo puolessavälissä.

hohhoijaa näitä juttuja. menehän sinäkin syömään suklaata ettet nyt liikaa rasitu

kirjoitin ettei läski VÄLTTÄMÄTTÄ ole huonokuntoinen - etkö seuraa uutisia? Tämä oli pinnalla ihan pari päivää sitten.

t. 155 cm ja 47 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ketjussa pullukka julistaa, kuinka hän ja hänen kaltaisensa naiset ne Oikeita Naisia ovat ja kuinka laihat/hoikat naiset ovat tosi yök!

Toisessa taas hoikka höpöjää kuin pahinkin keskenkasvuinen teini jotain "ah kun olen hoikka ja timmi ja kyllä vaan kaikki läskit av-mammat on mulle kateellisia!"

Kummatkin jutut ovat yhtä typeriä. Kumpikin kirjoittaja antaa itsestään tyhmän ja omahyväisen kuvan.

Vierailija
24/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan halveksu lihavia ja kun kiidan jonkun isomman ihmisen ohitse, niin ajattelen, että kiva, kun isompikin ihminen kuntoilee. En todellakaan ajattele, että ompa tuo huonokuntoinen ja hirveä minkälaisen t-paidan on kehdannutkin laittaa päälle.

Vierailija
25/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan halveksu lihavia ja kun kiidan jonkun isomman ihmisen ohitse, niin ajattelen, että kiva, kun isompikin ihminen kuntoilee. En todellakaan ajattele, että ompa tuo huonokuntoinen ja hirveä minkälaisen t-paidan on kehdannutkin laittaa päälle.

on ollut useampikin todella ylipainoinen työkaveri ja valitettavasti se, että päästää itsensä satakiloiseksi, kertoo myös elämnhallinnasta muilla elämänalueilla. Töissä töitä tehdään hitaaaasti, ei keritä mihinkään, ei jakseta tehdä sitä tahtia kuin pitäisi. Ollaan paljon poissa kun yleiskunto on huono jne.

Vierailija
26/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niin pienellä vaivalla voin tuottaa sinulle mielihyvää. Mistäs muuten tiesit, että olen av-mamma?

Vierailija
27/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

good for you

Vierailija
28/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheen kehuttava. Mä sentään on olen pyöreähkö, mutta kaunis kun mikäkin! Ja mä voin laihduttaa, mitäs sä voit tehä pärställes? :)

Ei vaineskaa. Joo, olen kyllä pyöreä, ja ihan nättikin, mutta silti mua ei pätkääkää hetkauta, jos ohitseni kulkee timmissä kunnossa oleva juoksija (vaikka olis vielä kauniskin). Elän omaa elämääni, saan miehiä, jos haluan, niitä en onneksi tarvitse kun elämästä löytyy jo yksi. Baarissa riittää vienteä, jos olisi tarvetta. Itsetuntoni on erittäin hyvä. Kunto kohtalainen. Mikäs hätä tässä. :) Mutta hei toki, jatka sinä juoksemistasi, on se hyvä liikkua siinä en väitä vastaan! Toivottavasti innostat jota kuta oikeasti liikkumaan!

Vierailija
29/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarvitsee vertailla muihin tunteakseen itsensä hyväksi. Etkö saanut vanhemmilta tarpeeksi rakkautta ja kannustusta? Vai onko malli kenties sieltä peräisin, että vaikka hankinnat perustuivat siihen, että ei voinut pienempää ja halvempaa ostaa kuin naapurilla, autoa tai telkkaria tai ihan mitä vain?

Vierailija
30/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyväkuntoinen timmi äiti ei söisi kunnolla? ja että juoksee väkisin?

niinhän ne luulee, voivat taas hyvällä omalla tunnolla olla lepposia ja vetää sipsiä ja pepsiä sohvalla maate.

on se elämä niin ihanaa, kun on löytänyt oman lajinsa.

Mikäs sitten saa sinut luulemaan että me läskit käytämme alkoholia tai sipsejä? On nimittäin vähän laadukkaampaakin syötävää olemassa..

Ja hyvä että tein tänään niin pitkän kävelylenkin että mahdollisimman moni hoikka sai hyvän mielen kun sai juosta ohitseni :D

Vierailija
31/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jäivät kateellisena kattomaan? Perssilmälläkö katoit? Vai keikautitko kauniisti päätäs olan yli?

Taisi jäädä mammojen hyväntahtoisen säälivät hymyt sinulta näkemättä...

Ei olis ikinä tullut mieleenkään kadehtia jonkun urheiluhullun veuhottajan vartaloa!

Ennen olen terveesti hyvälihainen verevä nainen kuin kiduttamalla kuihdutettu kukkakeppi!

Vierailija
32/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jäivät kateellisena kattomaan? Perssilmälläkö katoit? Vai keikautitko kauniisti päätäs olan yli? Taisi jäädä mammojen hyväntahtoisen säälivät hymyt sinulta näkemättä...

Ei olis ikinä tullut mieleenkään kadehtia jonkun urheiluhullun veuhottajan vartaloa! Ennen olen terveesti hyvälihainen verevä nainen kuin kiduttamalla kuihdutettu kukkakeppi!

ja kuuleppas raksu kun ei tartte kuihduttaa, vaan voi syödä hyvälaatuista ruokaa hyvillä mielin. Ja kauniimpi se kroppa on kun siinä on sopivasti lihasta ja sitä myöten kauniit muodot, kuin joku mätisäkki.

Vierailija
33/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut useampikin todella ylipainoinen työkaveri ja valitettavasti se, että päästää itsensä satakiloiseksi, kertoo myös elämnhallinnasta muilla elämänalueilla. Töissä töitä tehdään hitaaaasti, ei keritä mihinkään, ei jakseta tehdä sitä tahtia kuin pitäisi. Ollaan paljon poissa kun yleiskunto on huono jne.

parista työkaveristasi YKSILÖINÄ. Ei kaikista lihavista. Omalla työpaikallani on varmaan ainakin 130 kiloa painava nainen joka on monesti äänestetty pidetyimmäksi työkaveriksi jne.

Taatusti hoitaa työnsä ja paremmin kuin moni muu.

Eli nyt minä voin sanoa oman kokemukseni perusteella, että mitä lihavampi ihminen sitä parempi työntekijä?

Vierailija
34/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parista työkaveristasi YKSILÖINÄ. Ei kaikista lihavista. Omalla työpaikallani on varmaan ainakin 130 kiloa painava nainen joka on monesti äänestetty pidetyimmäksi työkaveriksi jne. Taatusti hoitaa työnsä ja paremmin kuin moni muu. Eli nyt minä voin sanoa oman kokemukseni perusteella, että mitä lihavampi ihminen sitä parempi työntekijä?

mun kokemuksen mukaan ovat niitä tonnitankeroita

Vierailija
35/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hankkinut tiukat juoksutrikoot ihan vaan sen takia että ne näyttäisi toisten silmään hyvältä, ei raukka tajua että ne on vartalonmyötäiset ihan käytännön syistä.

Itsekin käytän vartalonmyötäisiä, ja pyöräillessä persiistä topattuja pyöräilyhousuja, ah niin seksikästä!

Koko aloitus on tietenkin ihan provoilua, mutta jotenkin säälittää ihminen jonka pitää päteä ulkomuodollaan, kun sisäiset avut ei siihen riitä. Kun on ruma sisäisesti, siihen ei auta mikään.

T. Hoikkeliini, joka on sinut itsensä ja muiden kanssa, joten ei ole tarvetta pätemiseen eikä muiden arvosteluun.

Vierailija
36/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hankkinut tiukat juoksutrikoot ihan vaan sen takia että ne näyttäisi toisten silmään hyvältä, ei raukka tajua että ne on vartalonmyötäiset ihan käytännön syistä.

Itsekin käytän vartalonmyötäisiä, ja pyöräillessä persiistä topattuja pyöräilyhousuja, ah niin seksikästä!

Koko aloitus on tietenkin ihan provoilua, mutta jotenkin säälittää ihminen jonka pitää päteä ulkomuodollaan, kun sisäiset avut ei siihen riitä. Kun on ruma sisäisesti, siihen ei auta mikään.

T. Hoikkeliini, joka on sinut itsensä ja muiden kanssa, joten ei ole tarvetta pätemiseen eikä muiden arvosteluun.

Ap tosiaan antaa itsestään ruman kuvan. Ei se pieni peppu ihmistä kauheasti kaunista, jos pään sisältä on tuollaista kökköä.

Vain heikkoitsetuntoisen pitää yrittää päteä muita lyttäämällä.

Vierailija
37/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikös kukaan nyt illalla lenkillä?

Vierailija
38/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, ettei pullea voi olla hyvässä kunnossa fyysisesti, vaikka on pullea? Mä juoksen sun kanssa aivan samaa vauhtia itsekin,vaikka bmi on 26 :D

VOi, näitä ihmisten ennakkoluuloja...

Vierailija
39/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEH, tosi hyvä alotus.

Mulla on sama tyyli kun käyn ruokakaupassa.

Menen kärrini kanssa ja ohitan monta, monta av-mammaa. Tiedän tasan tarkkaan mitä kaupasta ostan ja menen vauhdilla eteenpäin.

Mammat ne vaan miettii ja miettii, mitähän MÄ vielä haluaisin tai tarviisin.

Kärriin keräntyneistä ostoksista en nyt varmaan ole tarvis kommentoida.

T. 50kg, 30v, 3 lasta ja yh.

Vierailija
40/48 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan halveksi ketään, vaan päinvastoin pidän aina positiivisena sitä, jos joku vähän huonokuntoisemmaltakin näyttävä on lähtenyt lenkille.

Nimerkki ylihuomenna puolimaratonille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme