Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkunaiset, kuina usein masturboitte?

Vierailija
21.09.2012 |

Minä, sinkkunainen masturboin n. 2kertaa päivässä, välillä useamminkin

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, sinkkunainen masturboin n. 2kertaa päivässä, välillä useamminkin

kerta, pari viikossa

Vierailija
2/5 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikana sormetin joka ilta itseni uneen. Nyt vakisuhteessa aika harvakseen, kun ei ole tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä teet sen? Riisuudutko kokonaan? Käytätkö mitään leluja? Minä käyn selälleen ja raotan housua että saan siittimen ulos ja alan vetelee edestakaisin.jos on kiire sitten vessanpöntölle istuu ja päästää pönttöön. Haaveilen joskus että voisi naisen kanssa masturboida yhdessä.

Vierailija
4/5 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä teet sen? Riisuudutko kokonaan? Käytätkö mitään leluja? Minä käyn selälleen ja raotan housua että saan siittimen ulos ja alan vetelee edestakaisin.jos on kiire sitten vessanpöntölle istuu ja päästää pönttöön. Haaveilen joskus että voisi naisen kanssa masturboida yhdessä.

kysymys oli sinkkunaisille

Vierailija
5/5 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys oli sinkkunaisille

Olen sinkkunainen ja masturboin usein miehiä. Olisi kiva masturboida toisen naisen kanssa samaa miestä.