Sinkkunaiset, kuina usein masturboitte?
Minä, sinkkunainen masturboin n. 2kertaa päivässä, välillä useamminkin
Kommentit (5)
Sinkkuaikana sormetin joka ilta itseni uneen. Nyt vakisuhteessa aika harvakseen, kun ei ole tarvetta.
Miten sä teet sen? Riisuudutko kokonaan? Käytätkö mitään leluja? Minä käyn selälleen ja raotan housua että saan siittimen ulos ja alan vetelee edestakaisin.jos on kiire sitten vessanpöntölle istuu ja päästää pönttöön. Haaveilen joskus että voisi naisen kanssa masturboida yhdessä.
Miten sä teet sen? Riisuudutko kokonaan? Käytätkö mitään leluja? Minä käyn selälleen ja raotan housua että saan siittimen ulos ja alan vetelee edestakaisin.jos on kiire sitten vessanpöntölle istuu ja päästää pönttöön. Haaveilen joskus että voisi naisen kanssa masturboida yhdessä.
kysymys oli sinkkunaisille
kysymys oli sinkkunaisille
Olen sinkkunainen ja masturboin usein miehiä. Olisi kiva masturboida toisen naisen kanssa samaa miestä.
kerta, pari viikossa