Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkiskö vain nauraisko?!

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain idean, miten voin säästää perheemme ruokakuluissa. Ei muuta, kun unohtelemaan ja vetomaan lapsiin ja maksettuihin ostoksiin, jos satun jäämään kiinni.

Kunhan muistat että se voi oikeasti tulla kalliiksi.

Vierailija
42/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon ollu isossa marketissa 12 vuotta info-pisteessä töissä.Ne ihmiset todellakin on oppinut tunnistaan ketkä ihan oikeasti unohtaa maksaa sen jonkun ripsivärin joka on jäänyt kärryn pohjalle....Uskokaa tai älkää....Ja kaupassa jossa olen töissä,käytettän todellakin sitä maalaisjärkeä,ei meillä olisi nostettu tuollaista haloota asiasta...

Ja unohduksista sen verran,vaikka itse olen kaupassa töissä,on MYÖS MINULTA UNOHTUNUT kerran ripsiväri ja kerran tyttäreni pompulat kärryyn,maksamatta...Olen ne huomannut kun olen pakannut tavaroita autoon ja käynyt infossa maksamassa....Että ihmisille kyllä sattuu virheitä mutta pitää muistaa että tää on AV-palsta jossa kaikki ovat oikeassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon ollu isossa marketissa 12 vuotta info-pisteessä töissä.Ne ihmiset todellakin on oppinut tunnistaan ketkä ihan oikeasti unohtaa maksaa sen jonkun ripsivärin joka on jäänyt kärryn pohjalle....Uskokaa tai älkää....Ja kaupassa jossa olen töissä,käytettän todellakin sitä maalaisjärkeä,ei meillä olisi nostettu tuollaista haloota asiasta...

Ja unohduksista sen verran,vaikka itse olen kaupassa töissä,on MYÖS MINULTA UNOHTUNUT kerran ripsiväri ja kerran tyttäreni pompulat kärryyn,maksamatta...Olen ne huomannut kun olen pakannut tavaroita autoon ja käynyt infossa maksamassa....Että ihmisille kyllä sattuu virheitä mutta pitää muistaa että tää on AV-palsta jossa kaikki ovat oikeassa...

Vierailija
44/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei riitä sympatia kun parista eurosta tulee 120 euroa?Ei multa kyllä kauheasti sympatiaa riitä täälle aikuiselle miehelle.

Ja kaikki pienen nukahduksen takia?

Tiedätkö kuka nämä parin euron unohdukset maksaa?! Ei tämä ole mikään yksitäistapaus, näitä parin euron unohdoksia menee kauppojen ovista ulos useita päivittän ja nämä nukahtelijat käyvät sinunkin kukkarolla. Minusta on hienoa, että vartija oli tiukkana tässä tapauksessa. Ehkä nyt perheelliset muistaa kerran, jos toisenkin tarkastaa, että kaikki tulee maksettua. Ei ole mitenkään harvinaista, että vaunuissa ja turvaistuimissa on näitä unohtuneita ostoksia.

Ja satutkohan sä tietään kuinka paljon ihmisiltä jää MAKSETTUJA tuotteita kassalle??Meillä listataan KAIKKI ja niitä on todella paljon!Ja suurin osa niistä todella jää hakematta...

Vierailija
45/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen haluvat varastaa juomatölkin kun on ensin maksanut kärryllisen tavara ON HÖLMÖ.

Totta kai tuo tilanne ollut vahinko! Huvittaa miten ihmiset ovat näin tyhmiä...

Vierailija
46/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, tajusit pointin.

Vierailija
47/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä on yksi on myylävarkauksissa käytetty taktiikka.

On näitä perheitä, joissa ostettan, jätetetään jokin olematon tuote maksamatta, joka sitten tarjoidutaan maksamaa kiinni jäädessä, mutta lisäksi on laitettu esim. juuri äidin kassiin tai jopa lapsen taskuun, jotakin arvokkaampaa.

Nämä tapaukset valitettavasti muovaavat yleisiä käsityksiä.

t. vartija, tampereelta.

Vierailija
48/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon perheen äidin kassisa tai siinä turvaistuimessa on lähtenyt sitä tavaraa, kun on tutkittu vain perheen isä.

Joten älä jaksa...

Vierailija
49/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartija toimi niinkuin kuuluu, turha siitä on kohua nostaa.

Vierailija
50/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon perheen äidin kassisa tai siinä turvaistuimessa on lähtenyt sitä tavaraa, kun on tutkittu vain perheen isä.

Joten älä jaksa...

Poliisit ja vartiat osaavat työnsä. Eli ei mitään, millä saataisiin puhumalla musta takaisin valkoiseksi. Kyseinen isä syyllistyi näpistykseen.

Vierailija
51/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittaa tuo perheen äiti ja kaupan pahoittelut, kun äitiä ja lapsia ei ole asiassa tuettu.

Vartija teki työnsä, mihin hänet on palkattu ja ohjeistettu. Vartijan tehtävä ei ole arvioida, jäikö tuote maksamatta vahingossa vai tietoisesti. Mikäli vartija ei olisi tehnyt työtänsä, hän olisi työtön vartija.

Miksi muuten juuri miestä syytettiin, eikä äitiä tai lasta ja vain yhden osapuolen nimettömänä esitetty vuodatus, joka saattaa kärsiä vaikka synnytyksen jälkeisestä masennuksesta, ei kerro itse asiasta vielä mitään.

Vierailija
52/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen mukaan isä on odottanut poliisia kaksi tuntia ja kaupan mukaan tunnin. Lisäksi värikynä on maalannut tapaukseen lisään, että vartija on käyttänyt väkivaltaa perheen isää kohtaan.

Vierailija
53/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oikeasti joskus ihmisille sattuu vahinkoja. Ja tosiaan, jos ostaa kärryllisen tavaraa, niin ehkä vois antaa tollasessa tilanteessa armon käydä oikeudesta.

Näin ajatteli perheen isä. Mitä yhdestä tölkistä, kun ostamme kuitenkin kärryllisen tavaraa, voimme ihan vapaasti ottaa sen kaupanpäälliseksi.

En tiedä kuinka moni on teistä lukenut äidin kirjoituksen, mutta minussa sen runollisuus ja avuttomuus nälästä ja kylmästä herätti lähinnä myötähäpeää.

Vierailija
54/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe on tehnyt asiasta tutkinta pyynnön poliisille. Perheen mukaan isä on odottanut poliisia kaksi tuntia ja kaupan mukaan tunnin. Lisäksi värikynä on maalannut tapaukseen lisään, että vartija on käyttänyt väkivaltaa perheen isää kohtaan.

Jäämme odottamaan tämä vuosisadan suurimman rikostarinan tutkinnan tulosta.

Toivotaan, että perheen äiti ei kerkeä parantumaan synnytyksenjälkeisestä masennuksestaan, että riittää lisää runoiltavaa aamulehteen mahdollisesta tuomiosta.

Vierailija
55/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ajatteli perheen isä. Mitä yhdestä tölkistä, kun ostamme kuitenkin kärryllisen tavaraa, voimme ihan vapaasti ottaa sen kaupanpäälliseksi.

En tiedä kuinka moni on teistä lukenut äidin kirjoituksen, mutta minussa sen runollisuus ja avuttomuus nälästä ja kylmästä herätti lähinnä myötähäpeää.

Mun myötähäpeän herätti lähinnä tuo vartia yhden kirjoituksessa =D Voi tätä AV:ta

Vierailija
56/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ajatteli perheen isä. Mitä yhdestä tölkistä, kun ostamme kuitenkin kärryllisen tavaraa, voimme ihan vapaasti ottaa sen kaupanpäälliseksi. En tiedä kuinka moni on teistä lukenut äidin kirjoituksen, mutta minussa sen runollisuus ja avuttomuus nälästä ja kylmästä herätti lähinnä myötähäpeää.

Mun myötähäpeän herätti lähinnä tuo vartia yhden kirjoituksessa =D Voi tätä AV:ta

Juu, av ei petä koskaan, parasta viihdettä.

Vierailija
57/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myötähäpeää aiheuttaa tuo äidin avuttomuus tilanteessa. Varmaan soittaa isän kesken työpäiväkin kotiin, jos vauva itkee tai ei saa isommalle laitettu DVD:ttä päälle.

Vierailija
58/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tuo juttu haisee, ei voi mitään. vartija toimi niinkuin kuuluu, turha siitä on kohua nostaa.

Isä on voinut esim. provosoida tilanetta käyttäytymällä epäasiallisesti vartijaa kohtaan. Tämä voisi selittää paljon. Pitäisikin aina miettiä pelkän yhden osapuolen syyllistämisen sijaan, olisiko kummassakin vikaa.

Vierailija
59/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin MIELESTÄ kyseessä oli unohdus, mutta poliisi kirjoitti sakon. Eli turha parkua, kun maitolasi on jo nurin.

Vierailija
60/67 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartija Tampereen "venetsialaisissa". Rajattu konserttialue, isä oli lähtenyt lapsen kanssa vessaan. takaisin tullessa ei enää päässyt samaa reittiä takaisin, oli suljettu kun alue täynnä. Kehotettiin kiertämään toista kautta; siellä jonoa, ei päässyt sitäkään kautta. KOnsertti oli loppumassa ja muu perhe odotti alueella. Isä ja lapsi eivät siis päässeet muun perheen luo portista. Vasta kun tilaisuus päättyi ja ihmisvirta alkoi vyöryä ulos isä lapsineen sai alkaa vastavirtaa tunkea perheensä luo. Täysin käsittämätöntä idiotismia!!! Se ettei käytetä olenkaan tilannetajua varsinkaan pienten lasten ollessa kyseessä on henkisesti sairasta. Että joku ehdoton pykälä jossain kieltää huomioimasta ihmisten tarpeet. Tuossa iltasanomienkin jutussa on suhteellisuudentaju täysin hämärtynyt; ensinnäkin kyseessä on VAHINKO, silloin pitäisi antaa (inhimillisessä yhteiskunnassa)mahdollisuus korjata erhe, pyytää anteeksi yms. Ja vaikka näinkään ei olisi; pienet lapset, suuret ostokset ja selvä erehdys, ja erehdyksen suuruus yksi juomapullo. Se joka on nämä "säännöt" luonut on päästään sairas ihminen. Tampereella ilmeisesti sijaitsee jossain vartijakoulu jonne valitaan tunnevammaisia idiootteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä