Parempi mieli av:sta tulee kuin fb:sta
Av:lla on rehellisiä ihmisiä.
Fb:ssä kaikilla on aina niin ihanaa.
Heti aamusta joku laittoi sinne lehtihaastattelun, johon oli itsensä tunkenut.
Toinen laittoi pitkän ajatelman, joka oli täynnä itsestäänselviä latteuksia, mutta tuli hirveästi peukkuja.
Itse en ole laittanut pitkään aikaan mitään, en pidä "suorituksiani" niin erityisinä.
Kommentit (6)
näin on. Av:llä saa useammin vastauksia aloituksiinsa, ja näkee ainakin, että joku on lukenut.
päivät olen lasten kanssa, hyvä jos leikkipuistossa näkyy muita aikuisia. harvoin ne minulle puhuu ja jos joku uskaltaa niin puhumme vaippamerkistä tai miten lapset nukkuu tai syö.
ihana kun av:lla voi jutella ihan mistä vaan niin monen av-mamman kanssa. täällä on väkeä ympäri maailmaakin mutta meitä yhdistää tämä kieli, suomi ja se, että olemme av-mammoja xD
joku muukin kuten minä ajattelee näin! En jaksa sitä tehtyjen töiden listaa ja leijumista joka ihmeen asialla ja hehkutetaan parisuhdetta ja perhettä vaikka tiedän että kotona menee huonosti ja mies pettää ja lapset aina kipeitä..kerrotaan vain kaikki hyvät asiat ja laitetaan kuvia itsestä koko ajan pippalovaatteissa ja eri asennoissa ja vauvasta koko ajan kuvia...aaarrggghhhhh.
ei täällä kukaan laita lässynlässyn-elämänohjeita :D
Sanotaan suoraan :D
siksi aloitussivuni on av.
ja olen hankkimassa puhelinta millä pääsee nettiin, että pääsen sängyssäkin av:lle :)
t. av:n vakikäyttäjä :))))))))))