Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gappul miehille: oletko peppu- vai tissimies?

Vierailija
20.09.2012 |

Siis otsikossa olennainen. Ja vain miehille. Ja jokainen ketjun avannut mies vastaa. Siis peppu vai tissit?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseltäni kysyttiin asiaa pari vuotta sitten, jolloin ekan kerran pysähdyin miettimään asiaa. ehdottomasti PEPPU

Vierailija
2/54 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaihtoehtoja on vielä muitakin. Sääret ja jalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin sopivasti pyllistävä nainen

Vierailija
4/54 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melenkiintoinen kysymys, olen pohtinut tätä aiemminkin ja vastaukseni ei ole aivan yksioikoinen.

Eli jos naisella on hyvä perä, niin silloin olen kiinnostunut tisseistäkin ja hyvät tissit on tietty hyvä asia.

Mutta vaikka olisi hienot tissit ja perä ei kiinnosta, niin silloin saa olla koko nainen. Revi siitä sitten, että olenko tissi- vai perämies? Vastaus on, että riippuu naisesta :)

T: M44

Vierailija
5/54 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peppu on 10 niin tissit on kuin pikkupojalla.

Jos tissit on 10 niin peppu on yleensä taikinaa.

Eli siitä välist kiitos, vähän höttöö niin siitä tulee täydellinen.

Vierailija
6/54 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tullessa silmäilen ensin etupuolen ja ohitettuamme tutkailen vielä peräpeiliä =)

Vierailija
7/54 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet kauniille pepulle.

Vierailija
8/54 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa aivan ylivoimaisesti naisen pylly (käytän pylly-sanaa mieluummin seksimielessä kuin peppua). Katson täysin automaattisesti kaikkien naisten pyllyt. Yritän kyllä näyttää välinpitämättömältä enkä käännä päätäni perään (sanamukaisesti) katsoakseni paitsi jos on varmaa ettei ko. nainen tai muut huomaa. En koskaan myöskään kommentoi havaintojani kenellekään. Ihailen (jos on aihetta) vain salaa mielessäni. Kiihottavimmillaan naisen pylly on, kun nainen on kontallaan ja nostkistaa selkäänsä ja pyllynreikä näkyy pakaroiden välistä. Olen eronnut jo monta vuotta sitten, enkä varmaan enää muodosta parisuhdetta. Pyllyjen katselukin on vapaampaa, kun ei tarvitse peittää ihailua vaimolta. Pyllyseksikin kyllä kiinnostaa, mutta ei kovin paljon. Pyllyn katselu ja silloin harvoin, kun nykyään on seksi tapauttelu ym. Tästä varmaan käy ilmi, että olen enemmän kuin vahvasti pyllymies. m 45

Vierailija
9/54 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tissit on ihania niin kuten joku jo aiemmin totesi, jos peppu ei miellytä, mitkään tissit ei asiaa pelasta. Ja pepun on siis oltava naisellisen mehevä, ei poikapeppu.

Vierailija
10/54 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perse tietenkin, se kiinnittää huomion ja aika hyviä on tullut nähtyäkin. omalla naisella on hyvä perse, kyllä sitä kelpaa puristella ja suosikkiasentoni onkin takaapäin.

Vierailija
11/54 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta monilla naisilla on erittäin kaunis pylly jota katselen ihaillen.

vastaus: peppu

Vierailija
12/54 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmikroppaisilla naisilla on usein ihana peppu, mutta pienet tissit. Tämä kelpaa paremmin meikäläiselle ;)

Vierailija
13/54 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kiinnitän naisissa eniten huomiota peppuun ja lantioon. Tissien koolla ei niin väliä kunhan takapuoli ei ole lauta tai laardi, vaan mukavan pyöreä.

Vierailija
14/54 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tissit on sellaiset pienet ka kiinteät, niin silloin on itse täydellisyys :)

M42

Vierailija
15/54 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään parempaa, kuin oikein suuret luomutissit. Mitä suuremmat, sen paremmat! Silikonit ei kiinnosta ollenkaan. Ei hyvä peppukaan pahasta ole, mutta sillä ei suuremmin ole väliä.

Vierailija
16/54 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppu ehdottomasti

Vierailija
17/54 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peppu ei ole iso, ei muussakaan luultavasti ole

valittamista;)

Vierailija
18/54 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasv ot

Vierailija
19/54 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä isompi perse, sen parempi.

Vierailija
20/54 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on alastomuudesta, niin;

Lantion alue on kokonaisuutena tärkeämpi, siksi peppu. Kumpikin (rinnat ja takapuoli) näyttävät kyllä oudolta yksinään paljastettuna, mutta täysi alaosattomuus on mielenkiintoisempaa kuin yläosattomuus. Intiimimpää ja kiehtovampaa.

Vaatteet päällä;

Valtasuhteet vaihtuvat sitten vähän. Rintojen pullotus paidan läpi on kivempi asia kuin takamuksen kätkeytyminen pöksyihin.

Kosketuksen kannalta;

rintojen koskettelu on jotenkin 'luonnollisempaa' ja sillä on isompi rooli, mutta en mene sanomaan että se olisi tärkeämpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi