Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko voittanut Userneedsin tutkimuksista lahjakorttia?

Vierailija
20.09.2012 |

Niille uteliaille jotka eivät tiedä mistä on kyse kerrottakoon, että Userneeds tekee markkinointitutkimuksia ja lähettää osallistumiskutsuja sähköpostitse. Vastanneet osallistuvat lahjakorttien tai tuotepalkintojen arvontaan.

Asiaan. Olen ollut panelistina jo vuosia, vastannut lukemattomiin tutkimuksiin huolella ja ajan kanssa, mutta koskaan en ole voittanut yhtään mitään. Kyselyitä tulee jopa useita päivässä. Olen alkanut jo epäillä, voittaako kukaan noissa arvonnoissa oikeasti mitään?

Userneedsin sivuilla on lista, johon on listattu edellisiä voittajia mainiten etunimi ja kaupunki. Minua tämä ei enää vakuuta.

Kertokaa omia kokemuksianne.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettinyt myös miksi vaivautua

Vierailija
2/32 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monelle kysely lähetetään ja tuli niin ympäripyöreä vastaus, kysyin tarkemmin monelle tämä on lähetetty, ajattelin arpojen määrää ja tuli vastaus se on luottamuksellista tietoa. Tämän jälkeen poistin itseni sieltä ja ihmettelen miksi joku on niin tyhmä että antaa moisia tietoja ilmaiseksi.

Mutta niin joku näemmä on.

Nehän voi "arpoja"lahjakortit henkilökunnan vanhemmille, jos kuitit pitää jossain kirjanpidossa olla, ihan höpöhöpöä tollaset, varsinkin sen salamyhkäisyyden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastannut iPadilla muutaman kuukauden ja lopussa olevasta linkistä, josta voi katsella voittajien tietoja aukeaa vain tieto, ettei ko sivua ole.

K.Reinikainen

Vierailija
4/32 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetusta näyttää olevan. Itsekin silloin tällöin täyttelin noita vuoden ajan. En kuitenkaan orjallisesti läheskään aina. Äsken ajattelin sitten tarkistaa paljonko minulle on kerääntynyt pisteitä (joilla voi sitten osallistua arvontoihin tai käyttää muihin bonusjuttuihin). Selvittelin aikani mistä omaa saldoa voi tarkistaa. Viimein sain selviteltyä sähköpostiini liittyvät tunnukset, joilla pääsin tarkistamaan saldoni. Pistesaldo näytti nollaa, enkä mukamas ollut vastannut yhteenkään kyseleyyn, vaikka viimeksi sellaisen tein eilen. Kylläpä vitutti.

Userneed on huijausta. Huijarifirma. Meillä hyväuskoisilla teetetään ilmaista työtä. Älä ole yhtä hölmö kuin minä. Älä tuhlaa aikasi Userneeds huijarien tutkimuksiin.

Vierailija
5/32 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut lahjakortin kerran, muistaakseni 65 tai 75€. Aika harvoin tulee vastattua tuon firman kyselyihin, koska kuulun muutamaan muuhun, joissa kerätään suoraan pisteitä. Tämän vuoden saldo näistä pisteiden keräys -kyselyistä on noin 400€ lahjakortteina. En väittäisi userneedsiä huijaukseksi, mutta paljon parempia vaihtoehtoja löytyy.

Vierailija
6/32 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu paneeliin tuli minullekin. Enpä taida liittyä!

Vierailija
7/32 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastannut näihin ehkä 6-7 vuotta lähes päivittäin ja en ole koskaan voittanut. Näitä tulee siis Gallup Forumilta myös. Voittajat ovat aina joku Tiina, Mikkeli tai Hannu, Helsinki. Haiskahtaa kyllä hieman...

Vierailija
8/32 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa juuri pari päivää sitten tilasin itselleni kertyneillä pisteillä 40 euron lahjakortin HenkkaMaukkaan. Musta ihan ok palkkio vuoden klikkailuista. Niihin arvontoihin en oo ikinä pisteitä laittanut, ei oo arpaonnea.

Vierailija
9/32 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon voittanut 50e lahjakortin, mutta se tais olla GallupForumilta ehkä.

Vierailija
10/32 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut 400 euron matkalahjakortin  UserNeedsiltä kolme vuotta sitten.

Vierailija
11/32 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypit hakee taas uusia vastaajia, nämäkin viimeset viestit heidän kirjoittamia, eli osallistukaa omalla vastuulla...

Vierailija
12/32 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaivautua vastaamaan, voitin iPad Air:in. Kotiovelle toimitettiin. Hieno juttu!!!

Vierailija
13/32 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmätkin lentää, jos on sopivasti unissaan.

Vierailija
14/32 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin kysymys mitä mulle tulee mieleen on että kun userneeds kyselee kaikenlaisia henkilötietoja että mihin ne niitä tarvii tai käyttää.

Vierailija
15/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen aina pisteet ja ulostan ne lahjakortteina.

Vierailija
16/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisia tietoja tarvitaan, koska kyselyjen tilaajat haluavat kohdentaa kyselynsä. Tyyliin Turkulainen uusi yritys suunnittelee lemmikkihoitolan perustamista  -> haluavat kohdentaa kyselyn 18-65 vuotiaille länsi-suomalaisille joilla on lemmikki.

Profiilin täyttö on suurelta osin vapaaehtoista, mutta mitä enemmän profiilistasi on täytetty, sitä enemmän saat kyselyjä.

Vierailija
17/32 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään tilasin taas lahjakortin pisteilläni. Arvontoihin en osallistu. Olen vuoden aikana saanut ehkä n. 40 euroa lahjakortteina. Eli ihan hyvä ja lahjakortit tulevat taatusti kotiin asti.

Vierailija
18/32 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Userneeds on huijari. Olen vastannut kyselyihin jo pitkään, joita on tullut sähköpostiin. Olen nyt tosi lähellä lahjakorttia ja kas kummaa, heti kun pisteeni on tarpeeksi suuret niin eipä ole tullut kyselyä kuukauteen. Loppu seinään koko kyselyt. Tosi paljon joutuu tekemään kyselyjä ennen kun saa lahjakortin, mutta näköjään eivät halua maksaa mitään. Uskon hyvin- kukaan ei voita arvonnoissa....

Vierailija
19/32 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen voittanut 130 euron lahjakortin. Olin kyllä ilmoituksen saatuani huuli pyöreänä, kun en meinannut uskoa todeksi. Tosin en mielestäni ollut ilmoittautunut mihinkään arvontaan, vaan tallentanut kaikki pisteet..

Kortin käytin Jyskissä.

Vierailija
20/32 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että vastaukset 9-11 on lähetetty muutamien minuuttien sisään. Epäilen myös, että puljun oma työntekijä siellä kirjoitellut ja väittää voittaneensa yhtä ja toista.

Itse olen nyt ollut jonkin aikaa mukana kyselyihin vastaamassa. Mitään en ole koskaan voittanut/saanut. Kysymyksissä piilee toisinaan loppuun asti miettimätön idiotismi tyyliin "omistatko auton tai onko taloudessasi käytössä sellainen". Valittuani tämän vastausvaihtoehdon, koska avopuolisollani on auto, kuuluu seuraavat kysymykset "minkä merkkinen omistamasi auto on", "koska sen olet ostanut" ja "minkä hintainen autosi on". Mitä siihen nyt vastata, kun ei ole minun autoni.

En aio pitkään jatkaa tällaista "hyväntekeväisyyttä", jollen ala saada luvattuja etuja. Muutaman kympin lahjakortti vuodessa olisi riittävä kompensaatio näkemästäni vaivasta.