Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aiheellista loukkaantua miehelle tästä?

Vierailija
20.09.2012 |

Vai olenko yliherkkä? Meille oli tulossa ulkomailta vieraita. Edellisenä iltana olin valmistellut ruoan valmiiksi, vierailupäivänä lähdin töistä hieman aiemmin, jotta ehdin vielä siivota, laittaa kaiken valmiiksi jne. Mies haki lapset (3- ja 4-vuotiaat) päiväkodista.

Lapset olivat luonnollisesti syöneet välipalan päiväkodissa.

TUlivat kotiin, vieraat tulivat ja istuttiin pöytään. Lapsilla ei ollutkaan nälkä, vaan pyörivät ja kärttivät pois. Kertoivat, että olivat pysähtyneet päiväkotimatkalla ja syöneet berliininmunkit ja pillimehut! Olin vaan, että ok ja kuulostaa varmaan pikku jutulta, mutta loukkannuin miehelle tästä. Siis sen verran arvostaa kokkailujani ja vaivannäköjäni, että ostaa lapsille isot leivokset.

LApsilta jäi ruoka sitten syömättä ja n. tunnin kuluttua olivat sitten taas nälkäisiä. Olenko teidän mielestänne ihan yliherkkä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa tossa nyt oli jos JOSKUS herkuttelee? Miten vieraiden tulo (vieläpä oikein ULKOmailta) liittyi asiaan? Eikö perhe näyttänytkään mallikelpoiselta kun lapsille ei maistunut ruoka?

Vierailija
2/5 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettä liikui miehesi päässä, kun vein ne mukulat herkuttelemaan ennen ruokaa??? Taitaa olla niitä isejä, jotka antavat lapsilleen kaiken periksi, jos se helpottaa tai auttaa häntä jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää mieheltä syöttää lapsille herkkuja ennen ruoka-aikaa. Mutta mitä tuosta nyt hirveästi vaahtoamaan. Olitko vähän jännittynyt vieraiden tulosta, vai reagoitko yleensäkin noin voimakkaasti jos kaikki ei mene juuri sun suunnitelmien mukaisesti?

Vierailija
4/5 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi halusi ilahduttaa lapsia, joten kävivät munkilla ja mehulla.

Sitten ei ruoka maistunut vaikka sinä olit sen itse tehnyt. Vieraitakin oli.

Jätä se sika.

Vierailija
5/5 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että mies ei arvosta tekemisiäni. Siis että otan vapaata ja kokkaan ja laitan meille mukavaa iltaa. Eikä vieraiden tulo sinällään liity tähän asiaan muuten kuin että tarkoitus oli juhlistaa arkea kun harvoin nähdään.

Toinen "syvemmällä" oleva syy on se, että olen huolissani lasten ruokavaliosta, kun mies syöttää jatkuvalla syötöllä herkkuja ja välipaloja niin, että aterioilla ruokaa menee alas n. 2 ruokalusikallista.

Mutta joo, ehkä nyt loukkaannuin turhasta. Ja ajattelen itseni kautta, että jos tietäisin, että mieheni olisi koko edellisillan kokannut ja että kotona odottaa juhla-ateria EI tulisi mieleenikään pysähtyä herkuttelemaan matkan varrella. JOnkun pienen namin vielä ymmärtäisin, mutta berliininmunkki täyttää 3-vuotiaan vatsan aika hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän