Silikonit
Miksi jo hyvän näköisiin rintoihin pitää tunkea implanttia vaikkei tarvitsisi?. Olen aikanani kuolanut martina aitolehteä hänen ulkonäkönsä vuoksi, miksi hänenkin piti mennä (suurentamaan) jo hyvää varustustaan. Onhan hän vieläkin päiväuni, mutta terveille rintojaan omaaville en niitä implantteja hyväksy. Jos on ollut rintasyöpä tai rinnat AA, epämuodostuneet niin silloin ymmärrän. Ajatuksia peliin.
Kommentit (4)
Nainen ei ole koskaan tyytyväinen rintoihinsa.
Ne ovat joko liian isot, pienet, roikkuvat. nännit liian isot tai pienet, eivät viehätä miehiä tai ne saavat liian suuren huomion miehiltä.
Jos naisella on timmi kroppa ja luojan suomat isohkot rinnat ja kaikki on sopusuhtaista, niin sitten on inhottavaa, kun miehet niitä tuijottelevat, tai eivät arvosta naista naisena vaan ovat kiinnostuneet naisen rinnoista.
Toiset surkuttelavat, että miehet eivät heistä kiinnostu, kun rinnat ovat liian pienet.
Eniten "harmittaa" kommentit, joissa nainen ei itse arvosta rumia/vääränkokoisia/yms rintojaan, mutta mies jumaloi niitä ja taas mies teki väärin :D.
No sitten tuore erisuuruiset rinnat ketju. Vaikka miten miehet vakuuttavat, että pieniä eroja ei edes huomaa, niin sekin on ongelma. Jos mies suorastaan villiintyy erikokoisista rinnoista kun saa nauttia kahdesta ilosta samassa paketissa, niin sekään ei ole hyvä, koska rinnat ovat erikokoisia ja siis rumia eikä miesraukka tuota tajua. Naista loukkaa, että mies ei tunnetasolla jaa huonojen rintojen kokemusta ja tämä sitten halventaa naista, hänen tunteitaan ei arvosteta.
Varsinaiseen kysymykseen. Onhan se periaatteessa kiva katsella nukkemaisia vartaloita, joihin on lisätty epätodelliset rinnat kooltaan ja malliltaan. Vähän kuin sarjakuvaa katselisi.
Ehkä turhan julkkisen ne kannattaa hankkia, mutta muille kyse on jonkin sortin mielenterveysongelmasta (poislukien juuri mainitut terveydelliset tai muut poikkeustapaukset).
Luomu on parasta kyllä.
Kirjoituksesi ensimmäisessä virkkeessä esittämääsi kysymykseen ei ole oikeaa vastausta. Ehdotan, että tuo on Sinun mielipiteesi asiasta. Sinä hallitset omaa kehoasi ja teet kuten parhaaksi näet. Ja niin tekevät myös kaikki muut. Helpointa Sinulle on olla vaivaamatta päätäsi muiden ihmisten asioilla.
Vaimolla on silikonit. Minä maksoin. Operaatio tehtiin Suomessa ja se onnistui yli odotusten. Mitään ongelmaa ei ole koskaan ilmennyt.
3 lapsen jälkeen vaimoni rintavarustus oli hieman "nuupahtanut". Minä en kärsinyt asiasta, vaan hän itse. Operaation jälkeen lopputulos on aivan mielettömän upea. Totta kai arvaa, ettei kyseessä ole luomut. Luonto vain harvoin luo kaksi niin symmetrisen samanlaista ja uopean muotoista ja kokoista rintaa. Vaimo sai taas kehonkuvansa järjestykseen ja on tyytyväinen! Mikä tässä on ongelmana? Tai moraalitonta?
Käydessämme operaatiossa ja tarkastuksissa, kiinnitin huomiota muuhun asiakaskuntaan. Suurehko osa oli parikymppisiä mallityttöjä, joilla rasvakudoksen määrä oli hyvin olematon. Ja sen takia rinnatkin olemattomat. Siis ennen implantteja....
Kirjoituksesi ensimmäisessä virkkeessä esittämääsi kysymykseen ei ole oikeaa vastausta. Ehdotan, että tuo on Sinun mielipiteesi asiasta. Sinä hallitset omaa kehoasi ja teet kuten parhaaksi näet. Ja niin tekevät myös kaikki muut. Helpointa Sinulle on olla vaivaamatta päätäsi muiden ihmisten asioilla.
Vaimolla on silikonit. Minä maksoin. Operaatio tehtiin Suomessa ja se onnistui yli odotusten. Mitään ongelmaa ei ole koskaan ilmennyt.
3 lapsen jälkeen vaimoni rintavarustus oli hieman "nuupahtanut". Minä en kärsinyt asiasta, vaan hän itse. Operaation jälkeen lopputulos on aivan mielettömän upea. Totta kai arvaa, ettei kyseessä ole luomut. Luonto vain harvoin luo kaksi niin symmetrisen samanlaista ja uopean muotoista ja kokoista rintaa. Vaimo sai taas kehonkuvansa järjestykseen ja on tyytyväinen! Mikä tässä on ongelmana? Tai moraalitonta?
Käydessämme operaatiossa ja tarkastuksissa, kiinnitin huomiota muuhun asiakaskuntaan. Suurehko osa oli parikymppisiä mallityttöjä, joilla rasvakudoksen määrä oli hyvin olematon. Ja sen takia rinnatkin olemattomat. Siis ennen implantteja....
Olen siis tuossakin asiassa siis kummallinen. En vaivaa päätäni silikoni asialla, vaan kokemus ja halu auttaa. Toisilla rintojen suurentaminen on luonnotonta, tämä ihminen jonka tunnen hänellä oli tosi huono itsetunto. Hän suurenutti rintansa a:sta muistaakseni c:hen. Nyt hän on hyväntuulinen ja sinut itsensä kanssa. En ole mikään asiantuntia mutta luulisi tämän asian tuoda monellekkin hyvä mieli.
Ihmetellyt kuinka isot ne silikooni rinnat pitäisi olla?. Itse olen luomun kannalla.