Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pidätkö itsetehdyistä joululahjoista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan näköisiä kuusenkoristeita nuo minusta olisivat. Toivottavasti en saa lahjaksi...

Vierailija
2/7 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten askarteluista, hilloista, kotisinapista, itse tehdystä likööristä, villasukista, lapasista, tilkkupeitoista... oi kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyttykkään todella, jos saan ystävän itsensä tekemän neuleen, lapaset tai vaikka sienisäilykkeen tai hillapurkin. Pannulappukin olisi hieno! Selaisen sain viime vuonna kummitytöltäni.

Mies antaa hajuvesiä, kultakoruja, elektroniikaa, lahjakortteja... Ja ne vasta saavatkin ihastuksesta sekaisin! En ole viherpiiperö.

Vierailija
4/7 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noista palloista en erityisemmin. Muutenkin vähän vierastan kaikkea kuvakamaa.

Mutta ehkä jotkut vanhemmat tykkäävät lapsistaan palloissa, ja ehkä jotkut isovanhemmat myös:)

Vierailija
5/7 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enemmän sellaisista käytännön lahjoista kuten itse tehdyistä syötävistä tai hartiahuivista.

Vierailija
6/7 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyistä lahjoista tykkään siis syötävistä ja juotavista.

Olen parin vuoden sisällä tyhjentänyt kaksi täynnä tavaraa olevaa kotia poismenneiden jäljiltä, ja se aukaisi silmät omallekin turhalle tavaranhaalinnalle. Kukaan ei tarvitse eikä kaipaa noin 80 prosenttia tavarasta, joka minullakin on varastoissa. Enkä tosiaan tarvitse lisää muuta kuin sellaista, joka kuluu.

Vierailija
7/7 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain kynttilöistä, kun se kuitenkin kuluu. itsetehtyä tavaraa en halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi