NYT LESTANAISTEN ASEMA YKKÖSELLÄ!!!!!!!!!!!
Kommentit (8)
Kyllä nämä aina edesauttaa heikoimmassa asemassa olevia. On selviö, että vahvat naiset pärjäävät, koska he osaavat tehdä valintoja itse ja tajuavat oman hyvinvoinnin merkityksen, mutta sitten on niitä naisia, jotka eivät tajua tehdä omalle asemalleen jotain ennen kuin seinä tulee vastaan.
Voimia he eivät saa muutoksen tekemiseen, ennen kuin saavat ympäristön täyden tuen ja hyväksynnän.
Kyllä nämä aina edesauttaa heikoimmassa asemassa olevia. On selviö, että vahvat naiset pärjäävät, koska he osaavat tehdä valintoja itse ja tajuavat oman hyvinvoinnin merkityksen, mutta sitten on niitä naisia, jotka eivät tajua tehdä omalle asemalleen jotain ennen kuin seinä tulee vastaan.Voimia he eivät saa muutoksen tekemiseen, ennen kuin saavat ympäristön täyden tuen ja hyväksynnän.
oli jo silloin vähemmän lapsia kuin "amiksilla". Jotkut ihmiset vaan tarvitsevat ääneen sanottua ohjausta elämässään.
Monia kai uskonnoissa vetää puoleensa juurikin nuo säännöt. Tarvitsevat jonkun kertomaan miten elämää pitää elää. Jotain turvallisuushakuisuutta. Kun ei itse päätä mistään, ei tee virheitäkään.
Ootko asemissa ja onko kynnet teroitettu?