Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kellään kokemusta vyöhyketerapiasta adhd lapsen kohdalla
19.09.2012 |
onkohan auttanut,oma lapseni käy tosi kierroksilla ja ajattelin kokeilla jos vaikka relaisi vähän
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
rauhoittaahan se ja stimulaatio myös ainakin tilapäisesti tuottaa välittäjäaineita. Jos taustalla on lisäksi jotain aistiongelmaa, tuntoaistin stimulaatio saattaa auttaa niissä. Mutta apua on siis saman verran kuin vaikka siitä, että itse sohvalla istuessanne silittelet ja rapsuttelet lasta. Tai ehkä vähän vähemmän, koska jäkimmäsiessä se on tietty tärkeää, että tulee mukavaa kontaktia omaan rakkaaseen vanhempaan.