Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kommentti kun sai ekan kerran suuhoitoa autossa:

Vierailija
19.09.2012 |

"Mulle oli positiivinen yllätys, miten hyvin siinä kuitenkin pystyi keskittymään ajamiseen!"

Jeps, kyllä usko omiin kykyihin suihinottajana kasvo niin että kohina kävi... :S

Ja tämä oli siis vielä miehen pitkäaikainen fantasia, jonka viimein pääsi toteuttamaan.

Ei sillä että mitään kolaria olisin toivonut, mutta eipä se sitten tainnut hääviä olla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi toisin. Annoin ukolle ensikertaa suuseksiä tuliterässä nissanin avolavassa. Ajettiin Tampereelta kohti Ikaalista myöhään illalla. Vähän ennen Hämeenkyröä otin kullin suuhun ja ensimmäisen kieroristeyksen kohdalla mies oli juuri orgasmin partaalla ja ajoi kiertoristeyksen suoraksi.

Siinä meni etumaski ja ihka tuliterät alumiinivanteet. Itellä meni mulkku töyssäyksessä syvälle kurkkuun, jolloin mies tuli ja mulla meni spermaa väärään kurkkuun. Kiertoristeysen kohdalla olevalla huoltoasemalla oli juuri poliisit lähdossä kahveilta partiohommiin. Tulivat alta aikayksikön paikalle.

Oli vähä kiusallista, kun miehellä oli puolikova siitin vielä ulkona housuista, mulla spermaa paidalla ja yskin henkitoreissani loppuja mäihiä henkitorvesta. Sakothan siitä tuli, mutta ei se niinkään harmita, mutta se poliisimiesten ilme.

Vierailija
2/9 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi toisin. Annoin ukolle ensikertaa suuseksiä tuliterässä nissanin avolavassa. Ajettiin Tampereelta kohti Ikaalista myöhään illalla. Vähän ennen Hämeenkyröä otin kullin suuhun ja ensimmäisen kieroristeyksen kohdalla mies oli juuri orgasmin partaalla ja ajoi kiertoristeyksen suoraksi.

Siinä meni etumaski ja ihka tuliterät alumiinivanteet. Itellä meni mulkku töyssäyksessä syvälle kurkkuun, jolloin mies tuli ja mulla meni spermaa väärään kurkkuun. Kiertoristeysen kohdalla olevalla huoltoasemalla oli juuri poliisit lähdossä kahveilta partiohommiin. Tulivat alta aikayksikön paikalle.

Oli vähä kiusallista, kun miehellä oli puolikova siitin vielä ulkona housuista, mulla spermaa paidalla ja yskin henkitoreissani loppuja mäihiä henkitorvesta. Sakothan siitä tuli, mutta ei se niinkään harmita, mutta se poliisimiesten ilme.

pelkkää provoa alusta loppuun, mutta mitä välii, hauska tarina silti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/9 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi toisin. Annoin ukolle ensikertaa suuseksiä tuliterässä nissanin avolavassa. Ajettiin Tampereelta kohti Ikaalista myöhään illalla. Vähän ennen Hämeenkyröä otin kullin suuhun ja ensimmäisen kieroristeyksen kohdalla mies oli juuri orgasmin partaalla ja ajoi kiertoristeyksen suoraksi. Siinä meni etumaski ja ihka tuliterät alumiinivanteet. Itellä meni mulkku töyssäyksessä syvälle kurkkuun, jolloin mies tuli ja mulla meni spermaa väärään kurkkuun. Kiertoristeysen kohdalla olevalla huoltoasemalla oli juuri poliisit lähdossä kahveilta partiohommiin. Tulivat alta aikayksikön paikalle. Oli vähä kiusallista, kun miehellä oli puolikova siitin vielä ulkona housuista, mulla spermaa paidalla ja yskin henkitoreissani loppuja mäihiä henkitorvesta. Sakothan siitä tuli, mutta ei se niinkään harmita, mutta se poliisimiesten ilme.

Ehkä on keksitty tarina, mutta olen varma että jos itse äityisin kokeilemaan tuota, niin lopputulos olis mun tuurilla juuri tämä. Kannattaa vähän miettiä etukäteen millä tavoin omaa seksielämää piristää.

Nimim. batman-asussa kaapin päältä yllätetty

Vierailija
5/9 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla muuta

Vierailija
6/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulle oli positiivinen yllätys, miten hyvin siinä kuitenkin pystyi keskittymään ajamiseen!"

Jeps, kyllä usko omiin kykyihin suihinottajana kasvo niin että kohina kävi... :S

Ja tämä oli siis vielä miehen pitkäaikainen fantasia, jonka viimein pääsi toteuttamaan.

Ei sillä että mitään kolaria olisin toivonut, mutta eipä se sitten tainnut hääviä olla.

Vierailija
7/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkosia räpylöitä ootte auton ratisssa. tuntuuhan se tuleminen mutta siinä nyt tarvii rattia heiluttaa. meillä80kmh+ vauhdis hoitunu hommatm

Vierailija
8/9 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä hirmu orkkuja tullut kun nainen runkkas. Kädellä ajon aikana suoralla tiellä.

Vierailija
9/9 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä tuli sakkoja? Siitäkö, että ajoi kiertoliittymän suoraksi? Ei siitä sakkoja saa, jos liittymässä kettua väistää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän